Jirka21 Vloženo 10. Květen 2009 Sdílet Vloženo 10. Květen 2009 Ja mám problém s řazením jedničky, často nejde zařadit, anebo jen velice ťěžko. Ve značkových servisech z opravy převodovky mají strach.... (mohlo by to být ještě horší), údajně to je u Octavie TOUR běžné... Má někdo podobné skušenosti ??? Datum zveřejnění: 7.4.2008 Obtížné řazení 1. a 2. rychlostního stupně za studena Při venkovních teplotách okolo 0°C popřípadě po delší odstávce vozidla je možno řadit první a druhý rychlostní stupeň pouze při použití větší síly. Zhruba po 2 minutách jízdy již lze rychlostní stupně možno řadit bez problémů. Z důvodu vysokých mazacích schopnosti syntetického oleje SAE 75 W 90 při nízkých teplotách vnitřní synchronní kroužek na ozubeném kole „klouže“. Od převodových skříní s datumem výroby 18128, byl syntetický olej SAE 75 W 90 nahrazen minerálním olejem SEA 75 W. Zavedení trojité synchronizace prvního rychlostního stupně. Rozměry synchronních zubů u první a druhé rychlosti jsou sníženy na velikost 1,6 mm. Tím bylo dosaženo zlepšení synchronizace u prvního rychlostního stupně a potřebného brzdicího momentu pro druhý rychlostní stupeň. Tato změna je uvedena v Dílenské příručce, Octavia, Pořadač č. 5 – převodovka 02J. Od 09/2000 se tato změna týká i vozidel : - 1,9 TDI, 66 kW od převodovky EGR - 1,9 TDI, 81 kW od převodovky EGS - 2,0l 85 kW od převodovky EGU - 1,8l 110 kW od převodovky EVS - 1,8l 132 kW od převodovky EHA Opatření V případě, kdy k uvedené závadě dochází u převodovek vyrobených do 09/2000, je třeba postupovat takto: 1) Vyměnit olej syntetický za minerální SAE 75W (obj. č. VW–G 052 726 A2) nebo jiným minerálním olejem stejné třídy a viskozity. V převodové skříni smí zůstat jen co nejmenší množství původního syntetického oleje. 2) V případě, kdy nedojde po výměně oleje ke zlepšení řazení je nutno vyměnit díly nového provedení – kolo 1. a 2. rychlosti, kompletní synchronní spojku 1-2 a synchronní kroužky, dle označení převodovky. Upozornění: Z důvodu zvýšené teploty oleje v převodovce, nesmí být u vozidel určených pro provoz na špatných vozovkách a pro Afriku, provedena změna na minerální olej (u vozidel 1,8l 110kW – kód převodovky ECW, EBN, EGY), jelikož převodovky těchto vozidel jsou plněny předepsaným minerálním olejem již ve výrobě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kendy Vloženo 11. Květen 2009 Sdílet Vloženo 11. Květen 2009 To ti opravdu řekli v Autorizovaném servise? a odkud jsi? Koukám že tomu se vyhýbají všude jak čert kříži To snad budeme muset opravovat přímo v Mladé Boleslavy problem ze zpateckou jsem mel taky. Oprava me vysla cca2600kč . prevodovku jsem sundaval sam. byly tam ocesane zuby zpatecky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RiderPaul Vloženo 11. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 11. Květen 2009 Tak to je dobrá cena, ale měl jsi ji taky tak hlučnou? Jelikož já mam pocit že u mě to bude i hnací hřídel, že je pokřivená.. Takže to bude asi drahé jako prase Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jayd Vloženo 25. leden 2010 Sdílet Vloženo 25. leden 2010 je nejaky rozdil mezi G 070 726 A2 a G 052 726 A2, ve startsim etosu je ta G 52 v novejsi Etce je G70 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.