jikoloj Vloženo 12. Duben 2009 Sdílet Vloženo 12. Duben 2009 Dobrý den, mám OI 1.9 TDI, 81kw, r.v. 2002. (mam ji teprve 14 dnu) a zjistil jsem, že netopí, pouze pokud je nastaveno HI tak topí. Jinak at dam jakoukoliv teplotu tak fouka zimý vzduch (na AUTO i ECO), pokud se blížím HI tak se zvedají otačky ventilátoru ale pořád zimny vzduch... nevím co to může být? Popřípadě kdo by se na to mohl podívat v okolí Ostravy? díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ignác Vloženo 12. Duben 2009 Sdílet Vloženo 12. Duben 2009 můžeme se domluvit a dát to na VAG a potom se uvidí co dál - když tak napiš SZ nebo přes ICQ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ignác Vloženo 12. Duben 2009 Sdílet Vloženo 12. Duben 2009 tak je to servomotorek klapky V71 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jurdo Vloženo 29. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2009 Mam presne tento isty problem aj mi vypisuje chybu klapky V71 Vyriesil sa problem po oprave klapky? Pretoze tato klapka riadi len prepinanie vnutorneho a vonkajsieho okruhu ak sa nemylim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jurdo Vloženo 29. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2009 (editace) zatial som skusal zakladne nastavenie a nic Editováno: 29. Listopad 2009, autor: jurdo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jurdo Vloženo 12. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2009 Problem: kuri iba pri nastaveni HI Po kontrole na diagnostike a spraveni logu som zistil toto V71 vypise chybu len po základnom nastavení potom vymazem a uz sa nezobrazi chyba. Skusal som zhodit ventilátor a videl som ako sa klapka bezproblemovo otvara a zatvara. Potom som spravil log na climatronicu nastavene 22 stupnov skupiny 2, 5, 7. Auto som zohrial a zapol climatronic. Klapka V68 isla od hodnoty 90 pri 10 stupnoch v aute az po 107 pri 17 a potom sa uz vnutorna teplota nezdvihala. Potom som nastavil 25 na climatronicu a teplota sa ustalila na 20 stupnov v aute. Ked dlho jazdim zviknem mat nastavene 29 avsak niekedy musim prepnut na HI lebo mi zostava zima. Na druhej strane v lete som nikdy nemal problem nastavene 21 stupnov sice som to nemeral presne ale mal som pocit ze v aute je skutocnych 21. Teraz neviem kde je chyba ze vsetky cidla meraju spravnu teplotu ale na pozadovanu teplotu sa nedostanem. -Vsimol som si ze na nohy fuka teplejsi vzduch ako cez vrchné prieduchy. -Dalej ma dost zarazala teplota na cidle teploty vzduchu na nohy. Pokial nebol zapnuty climatronic ukazovalo to cidlo spravnu teplotu no po zapnuti som sa dostal az na 45 stupnovy vzduch fukajuci na nohy co sa mi niak nezdalo. -Z logu som zistil ze klapku V71 obcas trochu nataca pri zvysujucej sa teplote. Na zaciatku merania mala V71 hodnotu 203 a potom 197. Zatial to vidim na kupu novej V71 ak by to pomohlo vyriesit problem s kurením. Riesili ste niekto nieco podobne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 12. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2009 To je v pořádku topí to víc na nohy protože teplo stoupá nahoru čidlo tzeploty je jen v ovládání klimy a pak to snmá ještě teplotu pod předním oknem musíš topit víc diesel nemá takovou výhřevnost kvuli tomu mam auto s vyhřívanýma sedačkama Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Liboro Vloženo 14. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2009 Problem: kuri iba pri nastaveni HIPo kontrole na diagnostike a spraveni logu som zistil toto V71 vypise chybu len po základnom nastavení potom vymazem a uz sa nezobrazi chyba. Skusal som zhodit ventilátor a videl som ako sa klapka bezproblemovo otvara a zatvara. Potom som spravil log na climatronicu nastavene 22 stupnov skupiny 2, 5, 7. Auto som zohrial a zapol climatronic. Klapka V68 isla od hodnoty 90 pri 10 stupnoch v aute az po 107 pri 17 a potom sa uz vnutorna teplota nezdvihala. Potom som nastavil 25 na climatronicu a teplota sa ustalila na 20 stupnov v aute. Ked dlho jazdim zviknem mat nastavene 29 avsak niekedy musim prepnut na HI lebo mi zostava zima. Na druhej strane v lete som nikdy nemal problem nastavene 21 stupnov sice som to nemeral presne ale mal som pocit ze v aute je skutocnych 21. Teraz neviem kde je chyba ze vsetky cidla meraju spravnu teplotu ale na pozadovanu teplotu sa nedostanem. -Vsimol som si ze na nohy fuka teplejsi vzduch ako cez vrchné prieduchy. -Dalej ma dost zarazala teplota na cidle teploty vzduchu na nohy. Pokial nebol zapnuty climatronic ukazovalo to cidlo spravnu teplotu no po zapnuti som sa dostal az na 45 stupnovy vzduch fukajuci na nohy co sa mi niak nezdalo. -Z logu som zistil ze klapku V71 obcas trochu nataca pri zvysujucej sa teplote. Na zaciatku merania mala V71 hodnotu 203 a potom 197. Zatial to vidim na kupu novej V71 ak by to pomohlo vyriesit problem s kurením. Riesili ste niekto nieco podobne? Jurdo, najdi si můj příspěvek ohledně "klimatroniku", je to tam rozepsané. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jurdo Vloženo 14. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2009 Tak som hladal a nasiel som od teba ze V71 suvisi s kurenim. No Vasa napisal ze s kurenim nesuvisi. Kedze prepina vnutorny a vonkajsi okruh a este ovlada klapku na obmedzenie rychlosti nasavaneho vzduch. A ten problem z hodnotami V71 mam taky isty. V prvom bloku piše aktualnu hodnotu a bloky 2 az 4 sú prázdne. A tomu dost nerozumiem. Kedže jednotka klimatronicu dostane info z potenciometra preco si nenacita max a min hodnoty a neurčuje v bloku dva požadovanú hodnotu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Liboro Vloženo 15. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2009 (editace) Jurdo, věř mi. V tom servu co ovládá to V71 je plastové kolo na kterém jsou přidělané kontakty potenciometru. V případě, že je to kolo prasklé ( 99,99% případů), tak to servo neví kde jsou koncové polohy, proto ti je kosa v autě. V okamžiku kdy uděláš v dobré víře základní nastavení, snaží se servo dojed na konec jedné a pak druhé strany dráhy potenciometru, jenomže na jedné straně z té dráhy sjede "pokud je třeba vyskočené táhlo klapky" a při otáčení na stranu druhou ty kontakty převrátí a ztratí tak kontakt s dráhou (to je jedna možnost). V druhém případě je to kolo jenom naprasklé a při základním nastavení při dojezdu na doraz se motor pomalu otáčí, ale potenciometr už stojí, proto řídící jednotka není schopna tyto konce nastavit a neukazuje žádné hodnoty. Dej nové servo, smaž chyby, udělej základní nastavení a bude ti jak v lázních. Editováno: 15. Prosinec 2009, autor: Olin Nekopírovat předchozí příspěvek - porušení pravidel ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jurdo Vloženo 15. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2009 (editace) Jurdo,věř mi. V tom servu co ovládá to V71 je plastové kolo na kterém jsou přidělané kontakty potenciometru. V případě, že je to kolo prasklé ( 99,99% případů), tak to servo neví kde jsou koncové polohy, proto ti je kosa v autě. V okamžiku kdy uděláš v dobré víře základní nastavení, snaží se servo dojed na konec jedné a pak druhé strany dráhy potenciometru, jenomže na jedné straně z té dráhy sjede "pokud je třeba vyskočené táhlo klapky" a při otáčení na stranu druhou ty kontakty převrátí a ztratí tak kontakt s dráhou (to je jedna možnost). V druhém případě je to kolo jenom naprasklé a při základním nastavení při dojezdu na doraz se motor pomalu otáčí, ale potenciometr už stojí, proto řídící jednotka není schopna tyto konce nastavit a neukazuje žádné hodnoty. Dej nové servo, smaž chyby, udělej základní nastavení a bude ti jak v lázních. diki moc za odpoved Editováno: 15. Prosinec 2009, autor: jurdo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sonyk02 Vloženo 22. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2009 Jak opravit Servo V71 http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=75600 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.