Publikováno Duben 15, 200916 r Zdravím všechny, mám dotaz ohledně přepážky zavazadlového prostoru u Octavia Scout. Uvažuju o tom jestli by nešla vyndat a případně to nějak nešlo přetypovat v techničáku. Nemá někdo z vás s něčím podobným zkušenost??? Moc dík za rady.
Duben 15, 200916 r Proč by nešlo, od 1.4.2009 lze, zajdi na registr vozidel (není to přímo tam kde vydávají SPZ technický úsek nebo tak nějak) požádej o možnost přestavby vozidla, pak za importérem (výrobcem) pro povolení demontáže, s povolením demontáže do servisu na odbornou demontáž, po demontáži na STK na kontrolu demontáže (tady potřebuješ to zahájení přetypování auta) no a s potvrzením hurá na registr vozidel přepíšou to v TP vydají nové OTP a jezdíš bez mříže, jediné co údajně nelze, pokud ti snížili počet míst na čtyři tak pět lidí tam nenacpeš i kdyby to byl autobus.... Bylo to minulý týden někde v novinkách popsaný jo a cena za hubičku 3500,- (montpákou do ksichtu bych jim dal zlodějům) Jukni i sem: http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...40&start=40 Tak jsem to popsal trošku jinak, ale lze a je vysvětleno v druhém tématku (odkaz na novinky.cz) Upraveno Duben 15, 200916 r od murder
Duben 15, 200916 r tak to by to vzalo opravdu náhlej obrat, protože ještě velmi nedávno to určitě možný nebylo. Na N1 ano, ale zpátky už ne. Nevím co a proč se v tomhle směru změnilo, ale dokud to nepotvrdí někdo, kdo už to zrealizoval, beru to info pořád trochu s rezervou. A jestli to bylo na Novinkách, tak s rezervou dvojnásob.
Duben 15, 200916 r potvrzuji co píše murder, absolvoval jsem s Octavii, byla to teda pěkná pruda, ale stálo to za to a absolvoval jsem to už vloni, takže nevím proč píše od 1.4.2009... Upraveno Duben 15, 200916 r od Neo Moucha
Duben 16, 200916 r tak to by to vzalo opravdu náhlej obrat, protože ještě velmi nedávno to určitě možný nebylo. Na N1 ano, ale zpátky už ne. Nevím co a proč se v tomhle směru změnilo, ale dokud to nepotvrdí někdo, kdo už to zrealizoval, beru to info pořád trochu s rezervou. A jestli to bylo na Novinkách, tak s rezervou dvojnásob. zde.... http://www.novinky.cz/ekonomika/166219-mri...le-zahodit.html
Duben 16, 200916 r potvrzuji co píše murder, absolvoval jsem s Octavii, byla to teda pěkná pruda, ale stálo to za to a absolvoval jsem to už vloni, takže nevím proč píše od 1.4.2009... od prvniho dubna může i prvomajitel který uplatnil odpočet. Do 1.4. mohl až druhý majitel, nebo první po zaplacení (vrácení) odečtené Dph. edit: doplněná diktritika předtím jsem to psal z mobilu... Upraveno Duben 16, 200916 r od murder
Duben 16, 200916 r Autor Teda kluci to jste mě vážně potěšily:-) Ta přepážka musí pryč je to hroznej vehikl..:-) Dík za rady a až bude čas tak to zkusim.
Duben 16, 200916 r V TP k vozidlu je podstatná větička, že demontáž přepážky se považuje za přestavbu, tedy se řeší ve správním řízení. Pokud si správní orgán (zde příslušný registr vozidel) vyžádá povolení výrobce, a ten se vyjádří záporně, tak přes to vlak nejede. Navíc pokud jsem postřehl správně, tak jsou dvě varianty: 1) vozidlo je výrobcem dodáno jako M1 a teprve následně přestavěno např. v MTX na N1 s přepážkou, potom lze zpětnou přestavbu s příslušnými náležitostmi provést. Tady platí od 1.4.09 novinka, že pak není po vlastníku vozidla požadováno dorovnání DPH. 2) vozidlo je již výrobcem dodáno jako N1, potom se kladně výrobce nejspíš nevyjádří a přestavba možná nebude..
Duben 16, 200916 r Docela hnus je ,že pokud bylo auto "přetypováno" pouze na čtyři místa, pětimístné už nikdy nebude. Jednalo se myslím o Octavie Tour. Nová Octavia N1 byla 5-ti místná a Tour byla 4 místná.
Duben 17, 200916 r takže když to shrnu, Hanss se ptal na OII s přepážkou a OII určitě byla jako N1 dodána přímo výrobcem. Tím dochází podle Jirika.DC k situaci č. 2, kdy to musí schválit výrobce. A protože Jirka je takříkajíc přímo u zdroje, tak bych mu věřil víc, než třeba nějakým Novinkám, který plácnou kdejakou blbost. Ne, že bych si přál, aby to tak bylo, protože se mi ta přepážka vlastně týká taky, ale v tomhle birokratickým státě se vždycky pro jistotu přikláním k tý horší variantě. Takže ti Hanss držím palce, ale předčasná euforie fakt asi nebude namístě. Určitě dej vědět, jak jsi pochodil.
Květen 25, 200916 r Vorlíku, mohl bys mi pls popsat co a jak? Bylo to jak píšou kluci nahoře "bez doplatku"? Tohle mě láká celkem.
Květen 26, 200916 r Mě zase u O1 sralo, že jsem jí tam podle techničáku měl mít, ale nikdy tam nebyla!!! A pak jsem neprošel kontrolou na STK při přehlašování. Stálo to chvíli telefonování s origo servisem, kterej tu (ne)montáž udělal aby mi napsali papír na "odbornou" demontáž a asi 1200Kč za zápis do techničáku od MTX. Naštěstí to dopadlo takhle dobře.
Květen 28, 200916 r Tak jsem si pozjistil a už na tom odstranění přepážky a N1 > M1 pracuju taky. V případě OIC a OIIC je tzv hromadné schválení na přestavbu, které drží MTX s.r.o. - To se i postará o všechny papírové záležitosti, takže nám odpadá otravný obíhání úředníků. - Já jako majitel pouze odvezu auto do partnerského Škoda servisu MTX (skoro všechny servisy SA), kde vymontují přepážku a vystaví na předtištěný formulář hlášení, které zašlou spolu s velkým TP do MTX. - V MTX oběhají změnu (přestavbu) z N1 zpět na M1, zápíšou (asi na DI) se změny do TP, které se pak, jako cenné psaní za 1250,- pošle z5 majiteli. - Majitel si pak pouze zajde za 50,-Kč pro nové osvědčení o registraci (malý TP). 2 věci: - nevím, jestli v servisu zajistí i demontáž black out folií z bočních oken kufru. Tohle neřeším, já tam mám od novoty průhledný, nechtěli jsme se podvolit demenci úřadu a snížit si výhled z auta... - jak se chovat v případě kontroly PČR v mezidobí, kdy nemám už v autě přepážku, ale ještě čekám na přepsaný velký TP a tudíž drandím s malým TP vystaveným na N1 vozidlo... Takže tak a vorlajzi "dík" za pomoc...
Květen 28, 200916 r není zač... jinak mě servis vystavil takové potvrzení s razítkem MTX o přestavbě právě na tu dobu, než dostanu zpět velký TP se zápisem přestavby a budu si moci udělat nový malý TP... PČR mě samozřejmě nestavila... vlastně za dva roky co mám Otesánka ani jednou...
Květen 28, 200916 r No já jsem ještě musel na přestavbovou STK cca 2000 a zápis na magistrátu mě stál cca 1500, takže toho obíhání a placení je docela dost. Teď už bych si auto s mříží nekoupil... teda jedině že bych měl psa
Květen 29, 200916 r Petrisi, to je právě to, co odpadá, ale nevím, jestli změnou legislativy, nebo díky tomu hromadnýmu přestavbovýmu schválení. Teď si to s mříží koupí jen blbec asi.
Květen 29, 200916 r A je to už aj u nás prišlo mi emailom http://new.skoda-auto.sk/akcie/?zrusena_mreza
Červen 9, 200916 r No já jsem ještě musel na přestavbovou STK cca 2000 a zápis na magistrátu mě stál cca 1500, takže toho obíhání a placení je docela dost. Teď už bych si auto s mříží nekoupil... teda jedině že bych měl psa a k čemu to je dobrý když máš psa? aby k tobě nemohl, když si rozbalíš svačinu?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.