Březen 20, 201411 r Víš kdybych měl auto u sebe tak se neptám... Ale nepojedu 80 kiláků jenom pro to abych změřil kotouče
Březen 20, 201411 r Na fábuli RSko ročník 12/03 jsou zadní kotouče 230 x 9 mm (plný), přední 239 x 18 mm nebo 256 x 22 mm nebo 288 x 25 mm (všecky ventilovaný = vnitřně chlazený) - aspoň tyhle velikosti mi podle typu, ročníku a motorizace vyhodil e-katalog ND. Ty největší (288 x 25) poznáš podle toho, že na ně už nejde namontovat 14" ráfek - jednoduše se do něj nevejdou. Někde jsem viděl, že mají i označení C-II, C-III a C-54 (ve stejným pořadí v jakým jsou rozměry) - mělo by to být vytvořeno reliéfním písmem na odlitku třmenu. Ty C-54 tak označený určitě jsou - mám to na nich. U brzd na oktávku je ještě víc možností, motorizace 2,0TDI se dávala do víc variant, který se liší vzájemnou kombinací výbavy a tím taky brzdama.
Březen 20, 201411 r chlapi, takže máme za sebou prvých 55km!! motor pradie ako mača spotreba bola na jednom úseku pri rýchlosti 70km/h 3.1L !!! len sa chcem spýtať po zamknutí auta mi na vodičových dverách bliká LED-ka alarmu ale podla výbavy údajne alarm nemám tak ako to je??
Březen 20, 201411 r a ešte som chcel ten gombík na tie abs,esp,...atd. vôbec akoby nereaguje pri jeho stlačení sa nič nedeje ani farba sa nezmení tak ako...? asi idem prečítať návod k obsluhe :)
Březen 20, 201411 r Ledka bliká, i když alarm nemáš, je to normální.. A ten "gombík" funguje, když jej chvíli držíš, tak se vypne pouze ASR (napíše na maxidotu) - kontrola trakce, ESP vypnou nelze... Kdy bude vlastní vlákno? Už se nemohu dočkat fotek :-)
Březen 21, 201411 r Chlapci moc Vám děkuju že mi tak hezky radíte s RS ale já se ptal na Scouta a potvrzuji Liborovi že 15" jsou fakt LTT
Březen 21, 201411 r Tak už jsem ze servisní kontroly doma při 126620km událo se následující: - olej - brzdová kapalina - palivový filtr - vzduchový filtr - pylový filtr - olejový filtr - kontrola celého auta plus umytí Výsledná cena sakum prdum 3191,- takže jsem moc spokojený akorát zase zadní kotouče začínají vypadat nepěkně jako u Scouta jinak prý vše v naprostém pořádku až na omlácené prahy ale s tím nic člověk neudělá...
Březen 21, 201411 r takže ide na rad pár nie moc príjemných zistení: po dlhšom státí motor štartoval 3-4sec. je to normálne??? potom po kratšom státí sa to už nevyskytlo... pri daľšom štarte to malo zvuk ako keď štartuje HTP nad tým som sa začudoval aj zasmial pri zapnutom motore je počuť akoby svištanie,či šuchot...niečo medzi tým....ako keď mi na OI odchádzal remeň len toto je tichšie o trochu a ako to mám s tými rozvodmi?? reťaz či remeň alebo čo? mám 1.2TSI 63kw MR2014 r.v. 1/2014 tot vše ináč spokojnosť Upraveno Březen 21, 201411 r od juraj07
Březen 21, 201411 r S tím startováním to bude normální.. Také mi to nenaskočí na drc po delším stání, ale chvilku točí.. cca 3 vteřiny to budou.. Jinak máš určitě řetěz, takže ty zvuky co se ti nezdají budou od něj, je to o zvyku, za chvíli to nebudeš vnímat Jak to vypadá s tvým vláknem, dočkáme se ?
Březen 21, 201411 r vlákno zatiaľ nie strašne sa o neho bojím takže ešte musíte počkať ,a nemal som tam mať remeň či čo to? čo je spolahlivejšie reťaz či remeň? a prečo tá reťaz vydáva to svišťanie veď mám len 55km napr OI to nerobila ani po 198000km inak výfuk sa mi nevypaluje vôbec žiadny smrad po státi nič... Upraveno Březen 21, 201411 r od juraj07
Březen 21, 201411 r Ne řemen má pouze modernizována 1.2 TSI, který se dává zatím jen do Octavie III.. Co se týče spolehlivosti, tak kvůli problémům hlavně u prvních verzí těchto motorů se škodovka přešla právě od řetězu k řemenu.. Ale řetězu bych se u tebe nebál, přeci jen máš poseldní verzi toho motoru a je tam uděláno hodně opatření, ať se to nekazí.. Ten zvuk je prostě charakteristický pro ten motor... Ale jestli se ti to nezdá, tak to nahraj at si to můžeme tady poslechnout .. Ale aspoň fotku by si ukázat mohl teda . Bubny tuším bývají z výroby natřené šedou barvou.. Upraveno Březen 21, 201411 r od Galvi
Březen 21, 201411 r fotečka bude bude neboj a riešilo sa tu niekde aj to že TSI má mať kúrenie PTC? no dúfam že reťaz neprdne takže sa musím naučiť nevšímať si to možno to natočím možno nie a iné zvuky a pazvuky a problémy z TSI nie sú? o hadičkách viem....
Březen 21, 201411 r PTC nemá.. Co se týče zvuků, tak krom rachocení hadiček, se kterým jsem měl problém tam nic nerachotí.. Teda ještě mi sem tam po nastartování zachrastí řetěz, ale to se po pár sekundách také uklidní.
Březen 21, 201411 r By mě zajímalo, jak vám to může startovat 3-4 sekundy. Toto se mi nikdy z 1.2 TSI nestalo. A pokud si pamatuji, tak naposledy na Š120.
Březen 21, 201411 r Tak do dvou vteřiny je to asi normální. Ale toto všechno, co tady momentálě probíráš, je už mnohokrát probráno ze všech stran v sekci motor 1.2 TSI.
Březen 21, 201411 r takže po dnešných jazdách som zistil že sa mi vypaľuje výfuk-teda cítiť je to strašne kolko to bude cca trvať? a tak isto že vonku pri naštartovanom motore a otáčaní kolies ide od kolies také tiché vŕzganie...škriekanie...no asi viete čo myslím a ten posilovač je nenažraný tej energie od remeňa jak hovado pri otáčaní kolies sa začnú stmievať svetlá....
Březen 21, 201411 r Žádná energie od řemene k řízení není. Máš tam elektrohydraulické servo = pohon hydraulického čerpadla elektromotorem.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.