Přejít na obsah

Co utáhne HTPčko - rozměr pneu


Milos

Doporučené příspěvky

to Diamant jde ale taky o to kdy tuto rychlost dosáhne(190-200) a za jakých podmínek a jak dlouho ji udrží, mně to taky přijde divné jak všichni tvrdí že htp jede 180

Moje 1.4 taky jede 200tacho z kopce ale do kopce horko težko 180 to je podle mně nereálné natož pak htp-nezlobte se na mně

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je síce pekné, že sa tu všetci bavíte o 16" a 17" diskoch, ale pre maximálku je celkom dosť podsatné, akú širokú pneu tam dáte, nie na akom je disku.

Inak k tým rýchlostiam dodám len toľko, že mojej Fabii na brzde namerali 93 kW a maximum na tachometri na rovine bez pomoci vetra som dosiahol cca 208. Tak sa na mňa nehnevajte, ale neverím, že nejaké HTP s polovičným výkonom dokáže ísť rovnako rýchlo. Snáď keby malo turbo, tak áno!

Na zamyslenie: Vám to pripadá normálne, že HTP jazdí 190-200 a 2,0 MPI len o chlp rýchlejšie?

No už to tu čtu dlouho a musím s tebou souhlasit....po rovince to nad 165 prostě nedostaneš....leda z kopce dolů možná ještě trošililičku...., ale služebák 12v 47Kw těch 175 po rovince udělá. Ale jsou to motory v základní nabídce původně uvažovaný na městskej a okolní provoz a ne na dálnice a rychlosti 200 ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

120W RMS ti natlačí 131dB a 1000W RMS Ti natlaci 136dB...

Když to prirovnám k hudbe tak je to taky nerovný boj ne???

47kW dosáhne v pohodě 175-180... pak to jde horko tezko ale jde tam dotlacit vic... ale je to tachometrovejch... ale nemůžu soudit fabie... Ibiza má prý jiné mapy v programu i když papírově dosahuje stejných parametrů... navíc je o 250kg lechčí... mám originál spoilery na cupru vyráběné v tunelu a mám to snížené o 4,5cm... tím to nesaje vzduch pod auto a netočí se to tolik pod autem... kola mám závodní O.Z. ketrý mají 4,5kg bez gumy... zhruba na polovine váhy kola co má RS:.. mám tam KaN filtr... jede to jak to jede... jestli nevěříte nevěřte...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no jo ale mel jsi socialni verzy... já teda taky mám tu nejvetsi socku co delá seat... respektive delal... pred rokem... a mel jsem klima elektriku centrál a 2 pytle v základu... fabie mela myslim jenom jeden pytel... ale ted abych nekecal... ale nasel jsem starý web s datama a mala napsaný 1065 a je to ta s tim jedním pytlem a bez ABS a podobne... rozdíl tam je... 250 to není... ale treba u takovýdleho motorru poznáš rozdíl plný a prázdný nádrže... když s tim jezdíš denně tak se s autem sžiješ...

jen jsem chtěl říct at si to každej seště... mám teda auto zhruba o 25-50kg lehčí než fabie... další 20kg jsem ušetřil na kolech... mám auto celkově nižší a myslim si že i koeficient odporu bude jiný než u fabi... mám to ještě snížení... ty pružiny jsou kratší a taky o dost lechčí... typoval bych tak o 5kg... ale jde hlavně o to že se neteteli ten vzduch pod autem... nedávám tam žádný sport zrcátka ale nechal jsem tam zrcátka origo z tunelu aby nehučely a podobně... při nejhorším případě mám teda o 75kg mín a mám podle mě daleko aerodynamičtější auto než je fabie... ale když mi nevěříte tak nevěřte... někdy to nafilmuji...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nenasel jsem ani u jedný automobilky ty koeficienty... ale ve skole jsme treba pocitaly... kdyř auto jede 100km/h a je bezvetrí... jaký má odpor a jakej bude foukat vítr když odpor vzduchu stoupne o 40%... to si reknes že to bude vychrice... a ono to je o pár metrů za sekundu... vyslo z toho ze staci pouhý vánek do protivky a máš odpor větší o 40%...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jiriku, ja ti do toho nechci kecat, mas to vsechno krasne popsany a hezky se to cte, ale podle me jsi uplne vedle ;) Na pruzinach jsi usteril 5 kilo, jO?? A z ceho je mas, z karbonu?

Moje vybava je comfort - tzn. hodne vzdalena social edition. Dnes te vybave rikaji ambiente, tzn. ta stredni. Nehlede na to, ze skodovka setri kde se da, takze podle me to auto bude s HTP motorem a stejnou vybavou jeste lehci.

Mas nekde koeficient odporu Ibizy? Ja jen, ze nez rikat, ze mas daleko aerodynamictejsi auto, tak ze by bylo mnohem smysluplnejsi dat sem ten koeficient. At uz si myslis, co chces, tak furt mas hatchback, tzn. vzduchovy pytel za prdeli a tam tu aerodynamiku zas tak brutalne spoilerama nevylepsis.

A to teteleni vzduchu pod autem - ty to mas zmereny v tunelu?? Ja jen abys to nebral zase tak vazne... Jestli si myslis, ze obycejne snizeni ty zpod auta vyzene vzduch, pak je nesmysl diskutovat dal ;)-_-

Ale fakt se nechci hadat, jen argumentuju a polemizuju ;)

A prosimte, kde jsi vzal vahy tech disku FRS a tveho disku?? A taky nezapominej, ze ne kazda fabie ma FRS disky ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jiriku, ja ti do toho nechci kecat, mas to vsechno krasne popsany a hezky se to cte, ale podle me jsi uplne vedle ;) Na pruzinach jsi usteril 5 kilo, jO?? A z ceho je mas, z karbonu?

Moje vybava je comfort - tzn. hodne vzdalena social edition. Dnes te vybave rikaji ambiente, tzn. ta stredni. Nehlede na to, ze skodovka setri kde se da, takze podle me to auto bude s HTP motorem a stejnou vybavou jeste lehci.

Mas nekde koeficient odporu Ibizy? Ja jen, ze nez rikat, ze mas daleko aerodynamictejsi auto, tak ze by bylo mnohem smysluplnejsi dat sem ten koeficient. At uz si myslis, co chces, tak furt mas hatchback, tzn. vzduchovy pytel za prdeli a tam tu aerodynamiku zas tak brutalne spoilerama nevylepsis.

A to teteleni vzduchu pod autem - ty to mas zmereny v tunelu?? Ja jen abys to nebral zase tak vazne... Jestli si myslis, ze obycejne snizeni ty zpod auta vyzene vzduch, pak je nesmysl diskutovat dal ;)-_-

Ale fakt se nechci hadat, jen argumentuju a polemizuju ;)

A prosimte, kde jsi vzal vahy tech disku FRS a tveho disku?? A taky nezapominej, ze ne kazda fabie ma FRS disky ;)

no chtěl jsem porovnat něco porovnatelnýho... nebudu porovnávat váhově kolo 16" a 15" nebo 14" tak jsem vzal 16" a ty mají na FRS... a to je uplně normální disk... normální disk 16" váží od 7,5-10kg... takže proto jsem vzal FRS... Polemizovat můžem... neřikám že se tam netetelí ale řikám že se tetelí určitě mín než když to je nahoře... proto jsou okruhové závodáky nízko... o zlepsení aerodynamiky jsem mluvil s tim ze jsem tam nedal nejaký lamináty ale nárazník kterej na cupru vyráběly v tunelu... další věc co zapricinilo snizení byl odklon kol... ted jedou jenom po vnitrku... :disgust::disgust::disgust: takže menší valivý odpor ale vetší sjíždění vnitřku kol... pokusim se někde ten koeficient sehnat... ale čím kulatější tvar tím lepší koeficient.... na tom se společně dohodnem ne??? a čím nižší auto... jako celkově tím líp ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, uz se pomalu dostavame k realu...

A ted opet realita - jakymi rychlostmi a za jakych podminek jezdi ty okruhove specialy nizko u zeme...? Jake maji pneumatiky, jake maji plastovani podvozku?? Ja jen aby bylo jasno s tim tetelenim vzduchu ;)

Cim kulatejsi tvar - no, trosku bych to upravil - idealni je tvar kapky/klinu. Ale to uz jsme na mile vzdaleni tomu, o cem tady diskutujeme.

Pojdme to ukoncit, resime neco, co je zbytecne a ty rozdily, at se na me nikdo nezlobi, tak zase takove nejsou ;)-_- Respektive ne takove, aby clovek musel pocitat kazde kilo ;) Dulezity je to, co sedi za volantem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapci budete nadavat ale podla mna dost zalezi na zabehnutom motore na pneumatikach a a hlavne na asvalte (ceste)a to nepocitam vietor a este najhlavnejsie palivo ! ja som osobne bol prekvapeny z rychlosty 180 km/h na HTP ale uz je to raz tak!A ked tak zoberiete 1.4 50 kw tak a mne povie niekto ze mu to ide 200km/h tak potom preco nie fabia 1.2 40 kw 180? hm?? Proste dnesna doba je taka ze sa zacnu vyrabat male kubatury s velkym vykonom tak sa stym zmierte a uz vyndu z mody velke kubatury a zacnu kralovat male :mellow:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

koukám na to jako blázen... mám jinej rozvor... a i vubec... takhle bych nerekl ze ty podvozky jsou stejný... ale pritom jsou... a než jsem to mel snížený tak jsem tak od voka koukaly na fabii a zdálo se to nejmín o 5cm nižší... a to jsem nebyl sám kdo to řikál že je to nižší... ale dle údajů není... zas o tolik...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj, mas to o centimetr na vysku mensi, na delku to mas delsi o 3 a pul centimetru a na sirku to mas o 5 centimetru sirsi ;) Enormne propastne rozdily, zvlast na ty vysce ;)-_-

A o te vaze by se dalo dost polemizovat... Fer by bylo zvazit tvoje auto a stejne vybavenou fabii.

no chtělo by to zvážit... ale na sraze za to chtějí fakt moc... ale třeba ve zběrných dvorech... respektive ve sběrnách kovošrotu mají velké váhy na auta kam najedou složí šrot a zváží je znova... ale na tu rampu nenajedu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...