saggi Vloženo 28. Duben 2009 Sdílet Vloženo 28. Duben 2009 Ahoj všem, mám Fabku r. výroby 2004 HTP 1.2 12V a brzo mě čekám servis a chtěl bych vědět co by se mnělo všechno překontrolovat nebo vyměnit. Nemyslím tím jen olej a filtr . Pořád nechápu z různých příspěvku, když mi ve volnoběhu poškubává ale s otáčkoměrem to ani nehne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cartmanko Vloženo 28. Duben 2009 Sdílet Vloženo 28. Duben 2009 vsetko co mas menit pri urcitych km mas v servisnej knizke. co sa menit ma. a co sa tyka druhej otazky tak jej nerozumiem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NiceOne Vloženo 28. Duben 2009 Sdílet Vloženo 28. Duben 2009 Dela se to stejne co pri 60tis. km a tam uz jsi byl, takze vis co te ceka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
saggi Vloženo 29. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 29. Duben 2009 vsetko co mas menit pri urcitych km mas v servisnej knizke. co sa menit ma.a co sa tyka druhej otazky tak jej nerozumiem. Při zastavení a vyřazení rychlosti má motor poškubavajicí tendenci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
flecck Vloženo 8. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2009 jasně myslím že to má každej tříválec v kterym sem jel a měl najeto přes 50 tisíc...... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
056152 Vloženo 8. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2009 Nech si vyčistit škrtící klapku a udělat základní nastavení a zase bude jako nová. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miros29 Vloženo 17. Červen 2010 Sdílet Vloženo 17. Červen 2010 Ahoj všem, mám Fabku r. výroby 2004 HTP 1.2 12V a brzo mě čekám servis a chtěl bych vědět co by se mnělo všechno překontrolovat nebo vyměnit. Nemyslím tím jen olej a filtr . Pořád nechápu z různých příspěvku, když mi ve volnoběhu poškubává ale s otáčkoměrem to ani nehne. nechod do servisu ...škoda euračov..po 120 000.... no bude to....vymena ...olej 3 l viac nie ..hladina je 2,80 l..v 12,htp olejovy filter..vzduchovy ,,pelovy a (palivovy lebo ten sa meni po 100 000 sicoch...) čapy si skontrolu či maš vybity ,,zdvyhni jednu stranu a s citom poskušaj čapy,,do boku a zvysle... ak ti loga v nich tak vymen aspon gulove zvysle sa menia a vybujaju dost malo,,z nadržky brzdovej kvapaliny vyber celu kvapalinu najlepšie striekačkou...do sucha len popri nerob nič s autom a pedalmi... a klasika dolej po mierku..pozry platničky ale najlepšie kupit nove kotuče a platničky to je už teraz zaležitost par euračov... a maš new!!! ked budeš mat zhodeny kryt motora ked budeš menit vzduch.. filter tak vyber cely modul zapalovania nieje to nič zložite ..a maš tam sviečky 3 ... tak kup nove najlepšie bosch....cca 20,,30 eur.,,, vymen chladiacu kvapalinu ... pod chladičom maš ventil... tam vypust kvapalinu ale pred tym otvor kde ju dolievaš ..kup G12 4 Litre ..ventil na chladiči zastav..a pomali lej chlad,,kvap... ked budeš vidiet že sa plni v nadobke tak ...nastartuj motor a tak 3 min...drž auto na 3000 otačkach..ono sa to ovzdušni samo ...potom dolej po rysku a je to..... A Maš to v kapse :-) cca autorizovany servis si zapyta 400 ečiek....ale ked si pokupiš sam tovar tak to maš za cca 215 euro..ver tomu..pracoval som 5 rokov v IMPA servise a je to tam ozaj pod uroven voči zakaznikom,.,.,,,tak vela štastia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miros29 Vloženo 17. Červen 2010 Sdílet Vloženo 17. Červen 2010 nechod do servisu ...škoda euračov..po 120 000.... no bude to....vymena ...olej 3 l viac nie ..hladina je 2,80 l..v 12,htp olejovy filter..vzduchovy ,,pelovy a (palivovy lebo ten sa meni po 100 000 sicoch...) čapy si skontrolu či maš vybity ,,zdvyhni jednu stranu a s citom poskušaj čapy,,do boku a zvysle... ak ti loga v nich tak vymen aspon gulove zvysle sa menia a vybujaju dost malo,,z nadržky brzdovej kvapaliny vyber celu kvapalinu najlepšie striekačkou...do sucha len popri nerob nič s autom a pedalmi... a klasika dolej po mierku..pozry platničky ale najlepšie kupit nove kotuče a platničky to je už teraz zaležitost par euračov... a maš new!!! ked budeš mat zhodeny kryt motora ked budeš menit vzduch.. filter tak vyber cely modul zapalovania nieje to nič zložite ..a maš tam sviečky 3 ... tak kup nove najlepšie bosch....cca 20,,30 eur.,,, vymen chladiacu kvapalinu ... pod chladičom maš ventil... tam vypust kvapalinu ale pred tym otvor kde ju dolievaš ..kup G12 4 Litre ..ventil na chladiči zastav..a pomali lej chlad,,kvap... ked budeš vidiet že sa plni v nadobke tak ...nastartuj motor a tak 3 min...drž auto na 3000 otačkach..ono sa to ovzdušni samo ...potom dolej po rysku a je to..... A Maš to v kapse :-) cca autorizovany servis si zapyta 400 ečiek....ale ked si pokupiš sam tovar tak to maš za cca 215 euro..ver tomu..pracoval som 5 rokov v IMPA servise a je to tam ozaj pod uroven voči zakaznikom,.,.,,,tak vela štastia ešte k tym otačkam...budu to asi sviečky!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NiceOne Vloženo 15. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2010 (palivovy lebo ten sa meni po 100 000 sicoch...) Nemeni. cca autorizovany servis si zapyta 400 ečiek....ale ked si pokupiš sam tovar tak to maš za cca 215 euro..ver tomu..pracoval som 5 rokov v IMPA servise a je to tam ozaj pod uroven voči zakaznikom,.,.,,,tak vela štastia 400E? Mozna v "IMPA servise". Za 120tis prohlidku jsem dal v prepoctu nejakych 160E v autorizaku i s praci, takze za 215 bych se s tim rozhodne sam nedrbal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.