fabulus Vloženo 29. Duben 2009 Sdílet Vloženo 29. Duben 2009 Zdravim, pri prezouvani zimnich kol si technik vsimnul, ze mam pry spatne sjetou gumu na zadnim kole. Rikal, ze uz budu mit spatne tlumice a chtelo by je to vymenit. Poznam to pry i tak kdyz jedu do zatacky a najedu na nejakou nerovnost auto nedrzi stopu. No parkrat se mi uz se zimnim obutim neco podobneho stalo, takze od te doby jezdim radeji opatrne. Nicmene to bylo v souvislosti s vymenou predniho zimniho obuti vcetne plechacu (na zadku jsem mel stare zimaky s jeste dobrym vzorkem) takze jsem tomu moc nevenoval pozornost. Nakonec mi to nedalo a zajel jsem na zkusebnu tlumicu v Praze, vysledky pozitivni, nejvice opotrebovane tlumice jsem mel na predku, ucinnost cca 75 - 80% na zadku kolem 80 - 89%. Takze vse ok. Celkove se mi vsak zda, ze podvozek ztratil na stabilite. Mam pocit ze auto se pri bocnim vetru a vyssich rychlostech (kolem 120km/hod) dost houpe a nedrzi uplne smer. Rekl bych ze lehce plave. V zatackach auto relativne drzi, i kdyz drive na 195/50/R15 letnich kolech jsem projizdel vse s vyssi jistotou. Zimaky jezdim 185/60/R14. Na aute mam ted najeto 150.000Km. Na podvozku jeste nebylo nic meneno, takze tlumice, pruziny, loziska, silent bloky vse je jeste origo z vyroby. Nevite co by tu nestabilitu podozku mohlo zpusobovat? Jak bych poznal spatne pruziny, pripadne tlumice? PS. Hodlam nechat vymenit silent bloky na predni naprave, tak rad uvitam vase podmety na co se jeste mrknout kdyz uz bude auto na heveru. PS2. Auto jinak na rovince drzi smer a nijak samo vyrazne nevybocuje. PS3. Taky mam pocit ze hluk od naprav se zvysil, coz je po prezuti ze zimaku na letni dost zvlastni.... Diky moc Fabulus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
najmis Vloženo 30. Duben 2009 Sdílet Vloženo 30. Duben 2009 Pokud máš opravdu 150 bez výměny čehokoliv na podvozku je to troufám si říct na celkovou GO nápravy.... a těm testum tlumiču se nedá moc věřit..realita na silnici většinou bývá jiná. to popisované chování muže dělat spousta věcí..uložení tlumiču,silentbloky ramen,vule v čepech,spojovačkáchl..atd..ale jak jsem psal..při 150tkm už nebude asi nic z toho zrovna v super stavu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabulus Vloženo 30. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 30. Duben 2009 Pokud máš opravdu 150 bez výměny čehokoliv na podvozku je to troufám si říct na celkovou GO nápravy.... a těm testum tlumiču se nedá moc věřit..realita na silnici většinou bývá jiná.to popisované chování muže dělat spousta věcí..uložení tlumiču,silentbloky ramen,vule v čepech,spojovačkáchl..atd..ale jak jsem psal..při 150tkm už nebude asi nic z toho zrovna v super stavu... Mno osobne bych to tak cerne nevidel, jezdim z 99% dalnice a zadne problemy jsem dosud nepocitoval. Znamy ma na Fabce to samy a tlumice ma origo v priblizne stejnym stavu jako ja (podobne vysledky z testu) a to jezdi jeste vetsi pomer mesto. Silent bloky budu menit urcite, jen me napada co jeste prohlidnout pripadne co se meni na podvozku pri ofiko prohlidkach. Kdyz rikas GO napravy - co ti teda kdo skutecne menil? Co se tyce tech testu stavu/ucinnosti tlumicu verim. Neni to zadny "jedna baba povidala doma v dilne" pro info muzes zajet klidne do STK BOHDALEC v Praze. Diky Fabulus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
najmis Vloženo 30. Duben 2009 Sdílet Vloženo 30. Duben 2009 Jo tak to jsi měl napsat hned že 99% po dálnicích.. mno ale i tak je to slušná porce km..přeci jen Fábka není Mergl nebo bávo... já jezdím do servisu leda na geometrii...jinak sem měnil vše sám...zadní tlumiče např. začly sáknout po cca 110tkm a to bylo do 105tkm ježděno v D kde je ta kvalita silnic jinde.... co po kolika km se mění ti poví v servisu....já to z hlavy nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabulus Vloženo 30. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 30. Duben 2009 Jo tak to jsi měl napsat hned že 99% po dálnicích.. mno ale i tak je to slušná porce km..přeci jen Fábka není Mergl nebo bávo... já jezdím do servisu leda na geometrii...jinak sem měnil vše sám...zadní tlumiče např. začly sáknout po cca 110tkm a to bylo do 105tkm ježděno v D kde je ta kvalita silnic jinde.... co po kolika km se mění ti poví v servisu....já to z hlavy nevím. Geometrii necham delat i s tema silent blokama na predni naprave. Nicmene znamy rikal ze mu v autoriz. servisu menili na 105.000KM cely ramena na predni naprave. Pry pro jistotu do budoucna. Mno ted by me zajimalo na co obecne podovozek FABIE trpi, na co si dat pozor nebo co pripadne zkontrolovat. Neni tady na foru nahodou nejaky odbornik co neduhy FABIE skutecne zna? :-) Kazdopadne diky za odpoved. Fabulus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
najmis Vloženo 1. Květen 2009 Sdílet Vloženo 1. Květen 2009 celý ramena jo....?bych řekl že dokud není ohnutý nebo jinak poškozený není duvod měnit... je to jen kus železa... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabulus Vloženo 3. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 3. Květen 2009 celý ramena jo....?bych řekl že dokud není ohnutý nebo jinak poškozený není duvod měnit... je to jen kus železa... No fakt nekecam, menili mu to v ofiko servisu. Koukal jsem na ty ramena a opravdu nevidim duvod proc je menit. Jinak uz jsem se rozhodl, ze pri vymene silent bloku tam prijdou ty Cupracky :-). Fabulus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sudetak Vloženo 3. Květen 2009 Sdílet Vloženo 3. Květen 2009 ramena se mění spíš kvůli kšeftu, železo těžko podléhá únavě, přední silentbloky se ani samostatně snad neprodávají takže dají celý rameno stejný problémy jsem měl na oktě, najeto 160000 a tancovalo hlavně při intenzivním brždění s vyšších rychlostí, auto lehalo mírně na pravou stranu test tlumičů OK, je to nanic (možná že odhalí jeden, který je total) po výměně tlumičů, dorazů, silentbloků a ax.ložisek auto skutečně sedí a jede jak má !!! podvozek odpovídá počtu km a samozřejmě charakteru cest, testy tlumičů jsou pouze orientační toť má zkušenost z první ruky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabulus Vloženo 4. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 4. Květen 2009 ramena se mění spíš kvůli kšeftu, železo těžko podléhá únavě, přední silentbloky seani samostatně snad neprodávají takže dají celý rameno stejný problémy jsem měl na oktě, najeto 160000 a tancovalo hlavně při intenzivním brždění s vyšších rychlostí, auto lehalo mírně na pravou stranu test tlumičů OK, je to nanic (možná že odhalí jeden, který je total) po výměně tlumičů, dorazů, silentbloků a ax.ložisek auto skutečně sedí a jede jak má !!! podvozek odpovídá počtu km a samozřejmě charakteru cest, testy tlumičů jsou pouze orientační toť má zkušenost z první ruky Diky za prispevek, ty testy tlumicu na zminovanem STKcku v Bohdalci meri vsechny tlumice nezavisle. Predni/zadni/levy i pravy, vyjedou vam pak graf spolecne s ucinnosti, nebude to snad nejaky pristroj na mereni za par babek....takze zatim tomu verim :-) Cena za test je 200Kc. Jinak ohledne tech ramen bych asi souhlasil, proc vyndavat silent bloky kdyz jde vymenit jednoduse cely ramena. V servisech to asi moc neresej a je z toho lepsi kseft :-) Fabulus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.