viktor Vloženo 30. Duben 2009 Sdílet Vloženo 30. Duben 2009 Tak od sto dvaceti to začíná být docela znát. Nevím, jestli nemám jen subjektivní pocit, ale sem po víměně tlumičů per a uložení. Před výměnou už to plavalo i v šedesáti. Tam to zmizelo, ale při sto padesáti když cuknu volantem a pustím tak to plave pěkně. Při trošku rychlejším návratu do pruhu to cítím i ve volantu. Gumy dofouknuty a dobrý. Mám letos nový pirrely, tak možná jestli za to nemůže i pneumatika..? Jinak tlumiče v předu sachs, pružiny origo (mám 4x4). Otázka tedy je jestli je to normální, nebo mám starost? Jezdit se s tím dá, zas tak extrémní to není, jen v určitých situacích se to projeví no.. A do těch se normálně nedostanu, při normální jízdě.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 30. Duben 2009 Sdílet Vloženo 30. Duben 2009 Silembloky na př.ramenech jsi měnil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viktor Vloženo 30. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 30. Duben 2009 Měnil, přesně si nevybavím kdy.. Ale mužou mít tak 10-20 tkm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 30. Duben 2009 Sdílet Vloženo 30. Duben 2009 A co zadní silentbloky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 1. Květen 2009 Sdílet Vloženo 1. Květen 2009 Zkusit udělat gometrii předku+zadku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmik Vloženo 1. Květen 2009 Sdílet Vloženo 1. Květen 2009 Hele a neplave OI normalne? me uz to teda zacina pekne stvat, v lete s tim asi neco udelam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viktor Vloženo 1. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 1. Květen 2009 Zadní mě teda nenapadla, na to se zeptám, ale to by to mělo takový vliv na předek??? Geometrie se dělal při výměně tlumičů a per normálně, plus sem byl navíc na technický, takže tam taky kontrolovali sbíhavost... V poho.. To jestli neplave normálně už mě taky napadlo, dokonce sem zkoušl i kamarádovu a řekl bych že mu tolik neplave.., ale má 66kw (jiná váha?? nevím no) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jurre Vloženo 2. Květen 2009 Sdílet Vloženo 2. Květen 2009 (editace) Hele a neplave OI normalne? me uz to teda zacina pekne stvat, v lete s tim asi neco udelam 4x4 má nezávislé zavěšení zadní nápravy,tak tolik neplave... a na silenbloky stabilizátorů jsi se díval? Editováno: 2. Květen 2009, autor: Jurre Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 2. Květen 2009 Sdílet Vloženo 2. Květen 2009 (editace) Měnil jsi všechny tlumiče, nebo jenom přední? Na přední nápravě zkontrolovat silentbloky na rameni, zadní vyměnit za tvrdší TT/R32, přední by měl být v pohodě, potom gumy stabilizátoru. Na zadní nápravě, pokud máš v pořádku tlumiče, tak už snad jedině silentblok vlečeného ramene. Silentbloky na příčných ramenech jsou z jedné strany nalisovány /mění se společně s ramenem/ a druhá strana by měl být kloub ve vlečeném rameni. Pokud chceš přitvrdit, tak to chce jiný podvozek - sportovní tlumiče, pružiny, jiný stabilizátor a 225/45/R17 kola pak to bude jakž takž jezdit, ale motokára to nebude. Editováno: 2. Květen 2009, autor: lukash Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
blizard Vloženo 2. Květen 2009 Sdílet Vloženo 2. Květen 2009 Mě to plavalo taky, při rychlosti 120 KM a výše jsem si připadal jako jako kdybych řídil při 2 promilích, po třech měsících mě pak ztuhlo řízení. Měl jsem vadnou skříň řízení, protékal olej přes gumové kryty tyčí řízení, komplet výměna při 67 tis KM . Teď už je klid, auto drží dobře. Ale pořád mám dojem, že když zatáčím doleva, tak musím volantem pootočit více, než u stejné zatáčky doprava, asi subjektivní pocit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viktor Vloženo 4. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 4. Květen 2009 Měnil jsi všechny tlumiče, nebo jenom přední? Na přední nápravě zkontrolovat silentbloky na rameni, zadní vyměnit za tvrdší TT/R32, přední by měl být v pohodě, potom gumy stabilizátoru. Na zadní nápravě, pokud máš v pořádku tlumiče, tak už snad jedině silentblok vlečeného ramene. Silentbloky na příčných ramenech jsou z jedné strany nalisovány /mění se společně s ramenem/ a druhá strana by měl být kloub ve vlečeném rameni. ( spružinama, uložením) Pokud chceš přitvrdit, tak to chce jiný podvozek - sportovní tlumiče, pružiny, jiný stabilizátor a 225/45/R17 kola pak to bude jakž takž jezdit, ale motokára to nebude. Jj měnil jsem všechny (s pružinama uložením) dneska se stavím v servisu a prohlídnem to no. Přitvrdit, no ani zas moc nepotřebuju, jen dřív to tak neplavalo, tak to by mi stačilo.. Uvidíme, jak to dopadne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.