Publikováno Květen 1, 200916 r může prej za to nekvalitní benzím ... mám to řešit jinde tankovat nebo je vyměnit má s tím někdo olej ma jaky ma byt takže že by byl problém v benzinu nebo mám dát jiný olej doporučí mi někdo nějaký ... nebo nějaký aditivuj na to nebo je rovnou nechat vymenit Doplním: mám najeto 168000 km Upraveno Květen 1, 200916 r od TELEPORT
Květen 2, 200916 r Tak podle popisu mas klasickou ceskou 1.4, kde je ventilova vule upravovana hydrostely, tzn tlakem oleje. Tento system je pri vyssich km motoru docela zavisly na kvalite oleje. Ja bych hledal chybu tam. Benzin muze zpusobovat detonace, ale jelikoz ma motor cidlo klepani a behem momentu se prizpusobi predstih tak tam bych problem nevidel. Jedine bys tam musel lit opravdu benzin "nejlevnejsi sracka". Ostatne benzin se da vyloucit tim, ze tam vezmes treba Natural 98 nebo nejakou 100. Upraveno Květen 4, 200916 r od Woody Necituj předchozí příspěvek
Květen 2, 200916 r Se zdvihátkama bývá problém,když je špatný těs pod hlavou(opadávaji kousky těsnění) do zdvihátek a ty se přicpou(zůstávají zmáčklé) tím by mohli klepat(vůle tyček).
Květen 4, 200916 r Proč myslíš že né.Někdy byli třeba i čtyři zdvihátka které se kvuli tomu nevrátili do zákl. polohy.
Květen 6, 200916 r Autor NO TANKUJI JEDINE 98 NA BENZINE ... JEDINE ZE BYCH SKUSIL TU JEJICH VERVU ... NEBO NĚKDE JSEM SLYŠEL ŽE SE DAJÍ TY HYDROŠTELY NASTAVIT ABY NEKLAPALY Upraveno Květen 6, 200916 r od TELEPORT
Květen 6, 200916 r Jirka21: Tohle nemyslíš vážně, že ne? Toto je návod Škody na opravu jak jsem psal výše.Asi jen tak pro nic za nic tam o zdvihátkách nepíší.Častý problém. C_4_02_510_3.pdf
Květen 6, 200916 r Autor TAKZE ASI SERVIS TO BUDE RESIT NEVIM JE NASKODU S TIM JEZDIT MUZU NECO ODDELAT
Květen 6, 200916 r Já netvrdím že je to tvůj případ.Podivej se do nádobky chlad.kap(neměl by být výrazný černý nános u hladiny v otvoru.Zkontrolovat víčko motoru(mělo by být bez bílé pěny).Kontrolovat ubývání chl. kapaliny.Pokud chl kap. neubývá nemělo by se tím zatím nic pokazít.Možná máš již to těsnění vyměněné již dříve(v záruce).
Květen 6, 200916 r No a třeba nevyměnili nebo neupravili ty zdvihátka které by téd mohli klepat.Dalo by se také překontrolovat vůle ventilů.Pokud by se zdvihátka od posledního nastavení ventilů ještě více přidřela,mohla by vzniknout vůle na vahadlech ventilů.Překontroluj jestli vahadla nemají vůli. Zdvih_tka.txt
Květen 6, 200916 r NO TANKUJI JEDINE 98 NA BENZINE ... JEDINE ZE BYCH SKUSIL TU JEJICH VERVU ... NEBO NĚKDE JSEM SLYŠEL ŽE SE DAJÍ TY HYDROŠTELY NASTAVIT ABY NEKLAPALY Dávat 98benzin do motoru, který nemá zvýšený kompresní poměr je úplně zbytečné, ale to se tady už probíralo.....
Květen 6, 200916 r Autor Dávat 98benzin do motoru, který nemá zvýšený kompresní poměr je úplně zbytečné, ale to se tady už probíralo..... PROMIN PREPSAL JSEM SE NATURAL 95
Květen 8, 200916 r Autor nevim muzu s temi ozivajicimi se zdvyhatky je¨zdit nebo se bude na motoru neco nicit ... co dat jiny olej
Květen 8, 200916 r Ale ja neverím,že to iný olej zachráni.Radšej to daj urobiť. Upraveno Květen 8, 200916 r od vikino1
Květen 8, 200916 r Je to jen klepání vahadel,jako kdyby jsi nechal větší vůli na ventilech(nepříjemný zvuk).Nic pokazit nemůžeš.Olej to asi nevyřeší.
Květen 9, 200916 r "Ozívaj" To je dost široký pojem, jestli jen při nastartování nebo během jízdy. Mě to dělalo při startu v zimě s dvěma náplněma oleje 135-150tis. km a 150-165tis. km. Nic jsem s tím nedělal a od té doby po výměně oleje klid.
Květen 9, 200916 r Autor "Ozívaj" To je dost široký pojem, jestli jen při nastartování nebo během jízdy. Mě to dělalo při startu v zimě s dvěma náplněma oleje 135-150tis. km a 150-165tis. km. Nic jsem s tím nedělal a od té doby po výměně oleje klid. pokud nastartuji nic ¨zacnou se ozivat az se motor zahreje na provozni teplotu
Květen 10, 200916 r Ohraničuje nějak ten problém výměna oleje? Jestli bys ho nezkusil vyměnit. Taky používám pořád stejný olej a jak jsem psal, pár intervalů výměn problémy mělo. Jinak si je asi fakt vyměň. Nevím teď přesně, jak to tam je, ale vylovit asi půjdou, až se sundanou hlavou. Fakt teď nevím...
Květen 10, 200916 r Tak zdvihátka mě u Fábie taky trochu potrápily.Začal mi motor při vyšších otáčkách klepat a v servise zjistily,že 2 zdvihátka vylítly a ohoblovaly hřídel.Ostatních 6 prej bylo načlejch.Tak mě tahle sranda vyšla na 35 tisíc
Květen 11, 200916 r Autor Tak zdvihátka mě u Fábie taky trochu potrápily.Začal mi motor při vyšších otáčkách klepat a v servise zjistily,že 2 zdvihátka vylítly a ohoblovaly hřídel.Ostatních 6 prej bylo načlejch.Tak mě tahle sranda vyšla na 35 tisíc TY JO TAK ASI POJEDU DO SERVISU
Květen 11, 200916 r Autor Ohraničuje nějak ten problém výměna oleje? Jestli bys ho nezkusil vyměnit. Taky používám pořád stejný olej a jak jsem psal, pár intervalů výměn problémy mělo.Jinak si je asi fakt vyměň. Nevím teď přesně, jak to tam je, ale vylovit asi půjdou, až se sundanou hlavou. Fakt teď nevím... CO POUZIVAS ZA OLEJ TED
Květen 11, 200916 r Tak zdvihátka mě u Fábie taky trochu potrápily.Začal mi motor při vyšších otáčkách klepat a v servise zjistily,že 2 zdvihátka vylítly a ohoblovaly hřídel.Ostatních 6 prej bylo načlejch.Tak mě tahle sranda vyšla na 35 tisíc To je nějaký divný. To snad ani není možný.To ti řekli v servisu.Takový případ jsem tedy ještě neslyšel.
Květen 11, 200916 r Autor to by me taky zajimalo ten tvuj priapevek a skusenost ze servisem me dost vylekal
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.