Publikováno Květen 2, 200916 r Můžete mi někdo prosím poradit s následujícím: VAG-COM Version: Release 409.1-US Control Module Part Number: 06A 906 032 HJ Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0001 Software Coding: 10700 Work Shop Code: WSC 10091 Additional Info: TMBSL21U328550763 1 Fault Found: 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 35-00 - - Readiness Status : 0110 1101 Exhaust Gas Recirculation: Passed Oxygen Senzor Heating: Failed or Incomplete Oxygen Senzor(s): Failed or Incomplete Air Conditioning: Passed Seconday Air Injection: Failed or Incomplete Evaporative Emissions: Failed or Incomplete Catalyst Heating: Passed Catalytic Converter(s): Failed or Incomplete Katalyzátor je s největší pravděpodobností v pořádku(teda oba dva) - i kdyby nebyly, novej stojí ranec a jinej se tam nabastlit funkčně nedá. Tahle závada mi pravidelně rozsvěcuje po určité době kontrolku motoru. Chci to jednou provždy vyřešit... Dají se kdyžtak nějak oblbnout lambdy, aby se kat tvářil OK (prý se to dalo nějak přemostit a dělalo se to když někdo dával LPG). Díky za každou radu
Červen 21, 200916 r Autor Mohl by mi někdo prosím pomoct objasnit následující: teplota katalyzátoru- skupina 43: pole 2 - cat temp 15 st.C skupina 34: pole 2 - cat temp 280 st.C skupina 46: pole 2 - cat temp 15 st.C Abych mohl úspěšně vytvořit readiness, musí být teplota ve skupině 43, pole 2, více než 400 st.C, ale tam je trvale za jakýchkoliv okolností 15 st.C. V čem je problém?
Červen 21, 200916 r Teplota katal. se vypočítává podle otáček a zátěže motoru.Tak to píší v DP ale jakým způsobem to nevím.Důsledek proč je ta teplota tak malá mě nenapadá.
Červen 22, 200916 r Autor Díky, sice to neřeší přesně to co chci vědět, ale alespoň něco jsem se dozvěděl :-) Ještě nějaké nápady?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.