Publikováno Květen 5, 200916 r Je nějaký problém při zapojení na vag ,( možnost vyhoření různých systémů) O1 81kw 98
Květen 6, 200916 r A pripadne sa najprv poradit s niekym, kto to robieva. Jediny "bezny" problem su niektore RJ airbagov, tie su ale vo VISe popisane, na tie sa nepripajaj, inak no problem.
Květen 21, 200916 r Chtěl jsem vás někoho poprosit o postup na diagnostiku váhy vzduchu na 1.9 81kw, vag com mám ale zatím sem toho stím moc nedělal a tak nechci něco pos... , začalo mě to nějak baštit tak bych jí rád testnul jestli je ok, hledal jsem to tu na forech ale bohužel jsem nic podobného nenašel, předem děkuji
Květen 21, 200916 r Podívej se po netu a stáhni si VIS, tam je vše co budeš potřebovat. Asi nejlepší řešení.
Květen 22, 200916 r dělal Jsem test váhy vzduchu a při přidání plného plynu z 1600 OT na 3000 OT to ukazovalo 1200 mg/H a na ustálení otáček na 3000 OT cca 8Okm/h má hodnotu 550mg/H můžete mi někdo poradit jestli je to ok děkuji
Květen 23, 200916 r V 3000ot.by to mělo být asi mezi 800 až 900.To co máš ty je nějak moc.A na ustálených 3000ot. se žádný udaj neuvádí.
Květen 23, 200916 r V 3000ot.by to mělo být asi mezi 800 až 900.To co máš ty je nějak moc.A na ustálených 3000ot. se žádný udaj neuvádí. Jaký je správný postup pro to měření? já to dělaql takhle............3rychl. stp. otáčky 1600 přidání plného plynu až do 3000otáček hodnota vyběhne na 1200mg/H po dosažení 3000otáček a držení na nich se hodnota ustálí na 550mg/H
Květen 23, 200916 r Děláš to dobře.Držet plnej do 3000ot.Hodnota při dosažení 3000ot.by měla být kolem 800.Většinou se hodnoty pohybují 800až 850mg/H.1200mg/H to slyším asi prvně.
Květen 23, 200916 r Děláš to dobře.Držet plnej do 3000ot.Hodnota při dosažení 3000ot.by měla být kolem 800.Většinou se hodnoty pohybují 800až 850mg/H.1200mg/H to slyším asi prvně. Tak že rozumím tomu dobře......hlídá se hodnota při plném plynu a dosažení 3000 ot a v tu danou chvíli musí mít 800 až 850
Květen 23, 200916 r Dobře tomu rozumíš.Doufám že máš 1.9TDI.To je postup pro diesla. ano mám a děkuji
Květen 27, 200916 r Dobře tomu rozumíš.Doufám že máš 1.9TDI.To je postup pro diesla. Dnešní test váhy ukázal při plném plynu ve 3000 otáčkách 1047mg/H je to dobré?
Květen 31, 200916 r Zdravím všecky...Není náhodou někdo z okolí Lipníka, nebo blízkého okolí, taky bych to potřeboval zjistit!Zdá se mi, že ta váha je špatná, ale nemužu si dovolit vyhodit pár tisíc za novou a jen tak.Nebo dá se to zjistit i jinak než přes vag???Dík za info.....
Červenec 7, 200916 r Dnešní test váhy ukázal při plném plynu ve 3000 otáčkách 1047mg/H je to dobré? Taky záleží,jestli je na autě chip a jak funguje,nebo zda funguje EGR. Jen zaslepením EGR se hodnota na volnoběh zvýší z nějakých cca 280mg/ na 450-500mg/H protože proudí všechny výfuk. plyny do turba ,to se točí rychlej a to = zvýšený průtok vzduchu nasávaného do motoru. Je potřeba se podívat na požadovanou a na skutečnou hodnotu,mělo by se to blížit co nejvíce.
Červenec 7, 200916 r Dnešní test váhy ukázal při plném plynu ve 3000 otáčkách 1047mg/H je to dobré? Je to dobrý .V DP se píše že musí být větší než 800mg/H.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.