pavel45 Vloženo 5. Květen 2009 Sdílet Vloženo 5. Květen 2009 Je nějaký problém při zapojení na vag ,( možnost vyhoření různých systémů) O1 81kw 98 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 6. Květen 2009 Sdílet Vloženo 6. Květen 2009 Napíši to asi takhle, pokud s tím opravdu umíš, tak nic nehrozí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raob design airbrush Vloženo 6. Květen 2009 Sdílet Vloženo 6. Květen 2009 nejdříve zapojit kabel do zásuvky a pak zapnout zapalování Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olisoft Vloženo 6. Květen 2009 Sdílet Vloženo 6. Květen 2009 A pripadne sa najprv poradit s niekym, kto to robieva. Jediny "bezny" problem su niektore RJ airbagov, tie su ale vo VISe popisane, na tie sa nepripajaj, inak no problem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vraca24 Vloženo 21. Květen 2009 Sdílet Vloženo 21. Květen 2009 Chtěl jsem vás někoho poprosit o postup na diagnostiku váhy vzduchu na 1.9 81kw, vag com mám ale zatím sem toho stím moc nedělal a tak nechci něco pos... , začalo mě to nějak baštit tak bych jí rád testnul jestli je ok, hledal jsem to tu na forech ale bohužel jsem nic podobného nenašel, předem děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 21. Květen 2009 Sdílet Vloženo 21. Květen 2009 Podívej se po netu a stáhni si VIS, tam je vše co budeš potřebovat. Asi nejlepší řešení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vraca24 Vloženo 22. Květen 2009 Sdílet Vloženo 22. Květen 2009 dělal Jsem test váhy vzduchu a při přidání plného plynu z 1600 OT na 3000 OT to ukazovalo 1200 mg/H a na ustálení otáček na 3000 OT cca 8Okm/h má hodnotu 550mg/H můžete mi někdo poradit jestli je to ok děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vraca24 Vloženo 23. Květen 2009 Sdílet Vloženo 23. Květen 2009 nikdo nic? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 23. Květen 2009 Sdílet Vloženo 23. Květen 2009 V 3000ot.by to mělo být asi mezi 800 až 900.To co máš ty je nějak moc.A na ustálených 3000ot. se žádný udaj neuvádí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vraca24 Vloženo 23. Květen 2009 Sdílet Vloženo 23. Květen 2009 V 3000ot.by to mělo být asi mezi 800 až 900.To co máš ty je nějak moc.A na ustálených 3000ot. se žádný udaj neuvádí. Jaký je správný postup pro to měření? já to dělaql takhle............3rychl. stp. otáčky 1600 přidání plného plynu až do 3000otáček hodnota vyběhne na 1200mg/H po dosažení 3000otáček a držení na nich se hodnota ustálí na 550mg/H Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 23. Květen 2009 Sdílet Vloženo 23. Květen 2009 Děláš to dobře.Držet plnej do 3000ot.Hodnota při dosažení 3000ot.by měla být kolem 800.Většinou se hodnoty pohybují 800až 850mg/H.1200mg/H to slyším asi prvně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vraca24 Vloženo 23. Květen 2009 Sdílet Vloženo 23. Květen 2009 Děláš to dobře.Držet plnej do 3000ot.Hodnota při dosažení 3000ot.by měla být kolem 800.Většinou se hodnoty pohybují 800až 850mg/H.1200mg/H to slyším asi prvně. Tak že rozumím tomu dobře......hlídá se hodnota při plném plynu a dosažení 3000 ot a v tu danou chvíli musí mít 800 až 850 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 23. Květen 2009 Sdílet Vloženo 23. Květen 2009 Dobře tomu rozumíš.Doufám že máš 1.9TDI.To je postup pro diesla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vraca24 Vloženo 23. Květen 2009 Sdílet Vloženo 23. Květen 2009 Dobře tomu rozumíš.Doufám že máš 1.9TDI.To je postup pro diesla. ano mám a děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vraca24 Vloženo 27. Květen 2009 Sdílet Vloženo 27. Květen 2009 Dobře tomu rozumíš.Doufám že máš 1.9TDI.To je postup pro diesla. Dnešní test váhy ukázal při plném plynu ve 3000 otáčkách 1047mg/H je to dobré? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FIENDMAN Vloženo 31. Květen 2009 Sdílet Vloženo 31. Květen 2009 Zdravím všecky...Není náhodou někdo z okolí Lipníka, nebo blízkého okolí, taky bych to potřeboval zjistit!Zdá se mi, že ta váha je špatná, ale nemužu si dovolit vyhodit pár tisíc za novou a jen tak.Nebo dá se to zjistit i jinak než přes vag???Dík za info..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 7. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2009 Dnešní test váhy ukázal při plném plynu ve 3000 otáčkách 1047mg/H je to dobré? Taky záleží,jestli je na autě chip a jak funguje,nebo zda funguje EGR. Jen zaslepením EGR se hodnota na volnoběh zvýší z nějakých cca 280mg/ na 450-500mg/H protože proudí všechny výfuk. plyny do turba ,to se točí rychlej a to = zvýšený průtok vzduchu nasávaného do motoru. Je potřeba se podívat na požadovanou a na skutečnou hodnotu,mělo by se to blížit co nejvíce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 7. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2009 Dnešní test váhy ukázal při plném plynu ve 3000 otáčkách 1047mg/H je to dobré? Je to dobrý .V DP se píše že musí být větší než 800mg/H. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.