TomasR Vloženo 12. Květen 2009 Sdílet Vloženo 12. Květen 2009 Zdravím, na O1 1.6 kombi rv 98, se při plném rejdu doprava se ozývá vpravo před řidičem (někdy) klepání (5 -6 klapnutí). Řidič se před časem nestihl úplně vyhnout díře a chytlo to docela dardu na LP kolo. Je vyměněný náboj, ložisko, br. kotouč, převodovka ... Co ještě by to mohlo dělat? Na zvedáku v servisu nic nenašli, vše je OK (i homokin. kloub). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasta Vloženo 12. Květen 2009 Sdílet Vloženo 12. Květen 2009 Zdravím, na O1 1.6 kombi rv 98, se při plném rejdu doprava se ozývá vpravo před řidičem (někdy) klepání (5 -6 klapnutí). Řidič se před časem nestihl úplně vyhnout díře a chytlo to docela dardu na LP kolo. Je vyměněný náboj, ložisko, br. kotouč, převodovka ... Co ještě by to mohlo dělat? Na zvedáku v servisu nic nenašli, vše je OK (i homokin. kloub). A disk kola je v pořádku, zkus tam dát disk ze zadu jestli ten přední nehází,taky muže byt po ráně lehce ohnutá tyč řízení a škrtat o disk kola. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasR Vloženo 12. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 12. Květen 2009 Prý to vyloženě zní jako "před řidičem od motoru, zpod kapoty, od nohou :-)", ne zvenčí nebo z podběhu. Ale zkusíme to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 12. Květen 2009 Sdílet Vloženo 12. Květen 2009 Silenblok v rameni,tyčka řízení,ulození stabilizátoru,kul čep ramene ,kul čep řízení.Toto vše by mohlo bouchat ale na to by v servisu měli přijít.Ale nejvíc případů klepání v plném rejdu je na kloubu v kole na homokinetáku.Najdi si někde plac a toč ten plnej rejd co to bouchá.Zkus jezdit do kola a přidávat a ubírat.Při jízdě by mělo bouchnout každou otáčku kola, né jen 5x. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LviSrdicko Vloženo 12. Květen 2009 Sdílet Vloženo 12. Květen 2009 Zdravím, na O1 1.6 kombi rv 98, se při plném rejdu doprava se ozývá vpravo před řidičem (někdy) klepání (5 -6 klapnutí). Řidič se před časem nestihl úplně vyhnout díře a chytlo to docela dardu na LP kolo. Je vyměněný náboj, ložisko, br. kotouč, převodovka ... Co ještě by to mohlo dělat? Na zvedáku v servisu nic nenašli, vše je OK (i homokin. kloub). A co vnitřní kloub? Ten je ok? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 12. Květen 2009 Sdílet Vloženo 12. Květen 2009 Vnitřní neklepe v rejdu ale při vůli rozvibruje auto v tahu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasR Vloženo 12. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 12. Květen 2009 Majitel to upřesnil: "je pravda, že se to ozvalo až cca po 3 měsících na zimních gumách s plechovými disky. Ozve se to obvykle když se sjede po delší době z dálnice (po cestě z PHA do Hradce/Liberce). Potom to zase utichne. Nevím jestli to má souvislost, ale také se ozývá pískání od LP kola, která je slyšet při natočení kola doleva. Je mi záhadou, že je to pískání hlasitější, když se přidá plyn a když se sundá noha z plynu tak to slábne nebo dokonce utichá. Ložisko LP kola bylo měněno spolu s nábojem minulý týden a obojí se ozývá dál. Před 14 dny byly měněny silentbloky u pravého ramene." Takže toho je víc a nejspíš se to všechno objevilo dříve nebo později po té ráně ve výmolu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.