Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

mám dotaz stalo se mi to už asi 5x,přijdu po ránu do auta,nastartuju a nezapne se sitič,motor točí normálně na cca 800 otáček jako by byl už ohřátý,přitom motor musí být určitě studený,když stojí celou noc a je chladno.po dalším vychladnutí motoru se sitič zapne normálně a motor točí 1200otáček.čím to může být?

Editováno: , autor: herrkomisar
  • o 1 rok později...
Vloženo

To nemáš za takovou dobu ten problém vyřešenej? :o Jinak měl jsem ten samej problém a bylo špatný čidlo na teplotu chladící kapaliny (posílalo špatný údaj a ŘJ si myslela, že je motor ohřátý), po výměně je vše OK :palec2:

Vloženo

jj. přesně jak píše Konny, čidlo teploty. Mě to dělalo taky, po výměně mi sytič krásně zapíná a vypíná, předtím jsem nevěděl, že nějaký mám lol

P.S.: dovolil jsem si upravit název tématu - ono SiTIČ vypadá fakt špatně :prc:

Vloženo (editace)

mám dotaz stalo se mi to už asi 5x,přijdu po ránu do auta,nastartuju a nezapne se sitič,motor točí normálně na cca 800 otáček jako by byl už ohřátý,přitom motor musí být určitě studený,když stojí celou noc a je chladno.po dalším vychladnutí motoru se sitič zapne normálně a motor točí 1200otáček.čím to může být?

Sorry, že se do toho montuju, ale to u toho motoru je sytič opravdu tak znát?

Měl jsem Felicii 1.3 BMM, v práci jezdil s 1.3 MPI, Fábie 1.2 a 1.4 - 2/4 ventily na válec, ale nikdy jsem u studuného motoru neměl větší otáčky jak 900. 1000 ve velmi vyjímečných případech - musí být fakt velká zima.

Vím, že to s 1.8-ou nemůžu porovnávat, ale mně z toho co čtu přijde, že ten sytič tam je snad stylem ON/OFF.

Vždyť to přece elektronika musí ukočírovat pěkně plynule, ne?

Editováno: , autor: Wojnar
Vloženo

Díky všem za příspěvky,

Konny-delá to až poslední 2měsíce.Ten datum 17.kětna 2009 kdy bylo téma založeno,je proto,že jsem pozměnil moje starý téma do kterého nikdo nic nenapsal ;)

HanyZ-díky za gramatiku :palec2:

čidlo je vcelku novota,mám tam nový,cca před zimou měněný.ale i nový může být v p...li,skáknu na vag.

Wojnar-jinak u mě dost slyšitelný rozdíl když běží na sytič a nebo ne

Vloženo

to čidlo může být klidně špatný, já jsem taky dal nový čidlo a i to nový čidlo bylo špatný (při ohřátém motoru na VAGu ukazovalo 129°C!!!), tak se muselo měnit znovu a to už je v pořádku ;)

Vloženo

Apokalyptik: u tebe to bude taky to čidlo, ale ty máš opačný problém, tj. že ŘJ posílá signál, že je motor pořád studený, nic neměř a rovnou to čidlo vyměň :)

  • o 1 měsíc později...
Vloženo (editace)

Ja mam zase taký problem, ze ked startujem,tak bez plynu nenastartuje. Mne sa vidi, ze tam zase sitic nefunguje.Jedno je, ci je teply alebo studeny motor, musim startovat s plynom.

Co moze tam byt chyba? Kolko by ma asi vysla oprava ak je vadny automaticky sitic?

Diky.

Škoda Felicia 1,6 benzin

Mozete vymazat, zle zaradenie kategorie, omluvam sa.

Editováno: , autor: SLAMO

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...