Publikováno Květen 26, 200916 r Může mi někdo říct jaký je rozdil mezi označením ventilu N75 a to 1H0906627A.........a........1J0906627A....nebo je jich ještě víc označení.Pokud ano je možno je zaměnit mezi sebou ?
Leden 2, 201015 r Zdravím ve spolek. Dneska jsem chtěl vyčistit EGR a když jsem se tak vrtal v hadičkách na odpojení, tak se mi podařilo ulomit jeden vývod z dílu 1J0906627 (což by měl asi být měnič tlaku na turbo - č.4 na obr.. Je to ten co do něj vede hadička č.15 na obr. v příloze. Zkoušel jsem to slepit, ale nějak to nedrží , tak nevím co to bude dělat a na co to bude mít vliv. Jel jsem auto projet a nějak se mi nezdálo, že by to mělo nějaký vážný následky, ale jen tak to tam asi nedali . Co jsem tak pročítal forum tak to má něco společnýho s lopatkama v turbu a výkonem, ale přesně nevím ( to jen aby někdo nenamítal, že píšu dotaz bez předchozího hledání... ). A ještě jeden dotaz: Jakou spotřebu by tak měla Octavia mít na dálnici při 130km/h? Dneska jsem jel z HK do Prahy a ustálilo se mi to na 6,8l/100km, teplota 2 pod 0. Zdá se mi to poněkud dost...Octavia 2001, 1,9 TDI, 66kW. Předem díky za reakce.
Leden 2, 201015 r No to je N18,nie N75. A vidis ze to ide k EGR ventilu,takze to ovlada ten ventil. Na turbo to nema vplyv,max ti nebude otvarat egr...
Leden 2, 201015 r Jak píše mysko...povedlo se ti ulomit ventil co ovládá EGR,kdyby to byl ten druhý,tak by jsi to na výkonu hoodně pocítil. Tohle není až tak na škodu,sám má tu hadičku zaslepenou,tak js to hold vytunil trochu víc. Jinak ta spotřeba na dálnici. Takovou mám když jedu na tempomat kolem 160Km/h ale ve 4 lidech když jedu tu samou trasu. Jinak zdravím HK :-) Upraveno Leden 2, 201015 r od juke.box
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.