Přejít na obsah

rozdelovac AEE


leo_pipes

Doporučené příspěvky

zdravim, mam tedka cerstve po vymene rozdelovace a hned problém :feve:

auto na jednicku akceleruje dobre, ale na dvojku a trojku se to nechce vubec dostat na 3 tis otacek, dal uz to zase jde normalne. vymena byla z duvodu vule na te osicce co je na ni palec a celkem fest uz pres neho tekl olej. tak se tam dal za cca 1300,- nejak druhovyroba rozdelovac novej a tohle :( sice se ustalil volnobeh a uz to nehoupa, lip to chyta za tepleho motoru, ale zas to "nejede" a to uz u tak vydechlyho auta je na nic... menily se i svicky. muze byt problem treba v predstihu nebo neco tak? je to rok 99, najety cca 200tkm, 1.6 AEE

diky

jo se starym rozdelovacem to slo "krasne" za plynem...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak vyreseno :palec2: koupil sem jeste zapalovaci káble, dotahla se svicka, ktera byla jen na jeden zavit (nejak se zapomelo dotahnout) a jede to jak má....

uplne se tim vyresilo "houpani" auta na volnobeh i kolisani otacek. takze rozdelovac+kabely+svicky. a to sem uz mel nachystany chechtáky na novou klapku :kuk:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak sem to zakrikl :feve: auto tedka pri akceleraci vynechava a na volnobeh ma obcas tendenci zdechnout, nekdy zdechne, nekdy to zabojuje a nechcipne...

pred vymenou rozdelovace to nedelalo. tak co ted? bude to predstih, svicky, rozdelovac-treba to byl smejd, klapka, zapalovaci trafo, lambda sonda ? uz z toho auta zacinam bejt docela na nervy...

diky za kazdej tip ... :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no kable jsou novy, staly 12kil a jsou to ty s zeleznyma koncema, ty spravny, pred tim tam byly nejaky potvory gumovy co tam snad ani nepatri... no zkusim tam vratit ty stary, ale moc tomu neverim :kuk:

chlapi nemate nekdo kontakt na nekoho v Brne a okoli kdo se v tom vyzna? potreboval bych to pichnout na kompl, nastavit klapku a zjistit jestli to treba nepise vadnou lambdu, jestli neni kalpka KO, nejaky cidlo, nebo neco. u tohohle motoru se toho na komplu zrovna moc nepozna, ale treba by se neco ukazalo... a znova nastavit predstih... ???? :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Řeším podobný problém. Jak to nakonec dopadlo? Čím to bylo? Mě to začalo špatně startovat, pak vynechávat za jízdy a začalo dost bíle kouřit. Byl jsem měnit těsnění pod hlavou, víkem, vstřikovač na 1. válci. Po opravě to špatně startovalo a jelo na tři válce. Byl tam prostřelený kabel na tom 1. válci. Týden po opravě a zase problém nejde nastartovat. Svíčky suché, cívka ok (vyzkoušena druhá). Podle všeho to vypadá, že umřel Hallův snímač u rozdělovače. Nebo rozdělovač? Jde zaměnit rozdělovač Bosch a Magneti Marelli, to samé u snímačů?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 let později...

Ahoj , tak se snažil na netu najít informace o tom, zda jde prohodit rozdělovače systému Magneti Mareli a Bosch , a nikde to nemůžu najít.. Tak jsem hloubal sám. Mám Octavii 1.6 AEE , 55 kW 75 HP , a na tohle auto jsem koupil druhovýrobu rozdělovače VIKA. Auto šlo nastartovat, ale mělo přesně všechny neduhy, co popisujete . Tak jsem tam vrátil starý rozdělovač a zase klid.. Tak jsem zkoumal a přišel jsem na to, že tento motor nemá snímač na klice, ale ŘJ potřebuje kvůli řízení vstřikování poznat, kdy je první válec v horní úvrati . Je to vyřešeno tím, že u Magneti Mareli je v rozdělovači clonka,která ŘJ řekne po protočení motorem,kde je první válec . Prostě z těch 4 impulzů co lezou ze snímače v rozdělovači je jeden impulz jiný... jedna clonka asi o 1 mm kratší a mezera o 1 mm delší . Takže během každé otáčky rozdělovače ŘJ pozná přesně, v jaké pozici motor je... To je systém bez snímače na klice .  Rozdělovače z druhovýroby, alespoň ten, co jsem měl já, mají všechny mezery i clonky stejně veliké, tak ŘJ je zmatená a chvilku jí trvá, než se srovná, a i pak se stane že ten motor chcípá a netáhne, protože jednou je strefí a jendnou ne a každou otáčku se to rozhazuje . Tak třeba tenhle můj postřeh někomu někdy pomůže... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Ahoj, 

ja mam vo svojej AEE rozdelovac Magetti Marelli a potreboval by som novy simac otacok. A vyguglil som, ze su dva typy, na bosch a na magnetti, konektor a tvar toho odkial lezie konektor z rozdelovaca sa mi zda rovnaky, ale bosch je ako keby kompaktny, jeden kus a magnetti je konektor na jednej strane a hallovka je oproti a medzi sebou su spojene kablikami, kto to menil, urcite to pozna. Ale moja otazka je, da sa nahradit ten magnetti tym snimacom otacok bosch? su zamenitelne? Kedze na cc-autodily maju len tu jednu bosch verziu....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...