Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

zdravim, mam tedka cerstve po vymene rozdelovace a hned problém :feve:

auto na jednicku akceleruje dobre, ale na dvojku a trojku se to nechce vubec dostat na 3 tis otacek, dal uz to zase jde normalne. vymena byla z duvodu vule na te osicce co je na ni palec a celkem fest uz pres neho tekl olej. tak se tam dal za cca 1300,- nejak druhovyroba rozdelovac novej a tohle :( sice se ustalil volnobeh a uz to nehoupa, lip to chyta za tepleho motoru, ale zas to "nejede" a to uz u tak vydechlyho auta je na nic... menily se i svicky. muze byt problem treba v predstihu nebo neco tak? je to rok 99, najety cca 200tkm, 1.6 AEE

diky

jo se starym rozdelovacem to slo "krasne" za plynem...

Vloženo

tak vyreseno :palec2: koupil sem jeste zapalovaci káble, dotahla se svicka, ktera byla jen na jeden zavit (nejak se zapomelo dotahnout) a jede to jak má....

uplne se tim vyresilo "houpani" auta na volnobeh i kolisani otacek. takze rozdelovac+kabely+svicky. a to sem uz mel nachystany chechtáky na novou klapku :kuk:

Vloženo

Hm člověče...ta svíčka - to se nedivím že to netáhlo. Kompresní tlak toho válce byl velmi pošramocený :) Ještě že za jízdy nevystřelila ven...to by byla paseka :smich: Ale stát se může no...

Vloženo

tak sem to zakrikl :feve: auto tedka pri akceleraci vynechava a na volnobeh ma obcas tendenci zdechnout, nekdy zdechne, nekdy to zabojuje a nechcipne...

pred vymenou rozdelovace to nedelalo. tak co ted? bude to predstih, svicky, rozdelovac-treba to byl smejd, klapka, zapalovaci trafo, lambda sonda ? uz z toho auta zacinam bejt docela na nervy...

diky za kazdej tip ... :palec2:

Vloženo

no kable jsou novy, staly 12kil a jsou to ty s zeleznyma koncema, ty spravny, pred tim tam byly nejaky potvory gumovy co tam snad ani nepatri... no zkusim tam vratit ty stary, ale moc tomu neverim :kuk:

chlapi nemate nekdo kontakt na nekoho v Brne a okoli kdo se v tom vyzna? potreboval bych to pichnout na kompl, nastavit klapku a zjistit jestli to treba nepise vadnou lambdu, jestli neni kalpka KO, nejaky cidlo, nebo neco. u tohohle motoru se toho na komplu zrovna moc nepozna, ale treba by se neco ukazalo... a znova nastavit predstih... ???? :help:

Vloženo

ano predstih je delanej na stroboskopu, ale nevedel sem ze se to musi potom pres kompl nejak doladit?nebo jak muze mit rozdelovac neco spolecnyho s RJ motoru?to snad neni nijak napojeny, jak treba klapka...?

Vloženo

napojený to právě je. V rozdělovači je Halův snímač, který posílá informace do ŘJ motoru a ta podle toho řídí vstřikování a zapalování. Co jsi to koupil za rozdělovač? každopádně bych udělal výpis chyb na VAGu. Něco by to napsat mohlo.

Vloženo

jojo uz jsem byl poucen o propojenosti rozdelovace s RJ :) dneska jde auto na pc, tak se uvidi co to vypise za chyby... kazdopadne ten rozdelovac byl nejaka druhovyroba, tusim nemecko... no urcite se prodavaji jeste vetsi smejdy :kuk:

  • o 1 rok později...
Vloženo

Řeším podobný problém. Jak to nakonec dopadlo? Čím to bylo? Mě to začalo špatně startovat, pak vynechávat za jízdy a začalo dost bíle kouřit. Byl jsem měnit těsnění pod hlavou, víkem, vstřikovač na 1. válci. Po opravě to špatně startovalo a jelo na tři válce. Byl tam prostřelený kabel na tom 1. válci. Týden po opravě a zase problém nejde nastartovat. Svíčky suché, cívka ok (vyzkoušena druhá). Podle všeho to vypadá, že umřel Hallův snímač u rozdělovače. Nebo rozdělovač? Jde zaměnit rozdělovač Bosch a Magneti Marelli, to samé u snímačů?

  • o 5 let později...
Vloženo

Ahoj , tak se snažil na netu najít informace o tom, zda jde prohodit rozdělovače systému Magneti Mareli a Bosch , a nikde to nemůžu najít.. Tak jsem hloubal sám. Mám Octavii 1.6 AEE , 55 kW 75 HP , a na tohle auto jsem koupil druhovýrobu rozdělovače VIKA. Auto šlo nastartovat, ale mělo přesně všechny neduhy, co popisujete . Tak jsem tam vrátil starý rozdělovač a zase klid.. Tak jsem zkoumal a přišel jsem na to, že tento motor nemá snímač na klice, ale ŘJ potřebuje kvůli řízení vstřikování poznat, kdy je první válec v horní úvrati . Je to vyřešeno tím, že u Magneti Mareli je v rozdělovači clonka,která ŘJ řekne po protočení motorem,kde je první válec . Prostě z těch 4 impulzů co lezou ze snímače v rozdělovači je jeden impulz jiný... jedna clonka asi o 1 mm kratší a mezera o 1 mm delší . Takže během každé otáčky rozdělovače ŘJ pozná přesně, v jaké pozici motor je... To je systém bez snímače na klice .  Rozdělovače z druhovýroby, alespoň ten, co jsem měl já, mají všechny mezery i clonky stejně veliké, tak ŘJ je zmatená a chvilku jí trvá, než se srovná, a i pak se stane že ten motor chcípá a netáhne, protože jednou je strefí a jendnou ne a každou otáčku se to rozhazuje . Tak třeba tenhle můj postřeh někomu někdy pomůže... 

  • o 1 rok později...
Vloženo

Ahoj, 

ja mam vo svojej AEE rozdelovac Magetti Marelli a potreboval by som novy simac otacok. A vyguglil som, ze su dva typy, na bosch a na magnetti, konektor a tvar toho odkial lezie konektor z rozdelovaca sa mi zda rovnaky, ale bosch je ako keby kompaktny, jeden kus a magnetti je konektor na jednej strane a hallovka je oproti a medzi sebou su spojene kablikami, kto to menil, urcite to pozna. Ale moja otazka je, da sa nahradit ten magnetti tym snimacom otacok bosch? su zamenitelne? Kedze na cc-autodily maju len tu jednu bosch verziu....

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...