TomasB Vloženo 18. Červen 2009 Sdílet Vloženo 18. Červen 2009 to neni ani potreba kdyz kouknes na tohle co tam je:B737-800: 2 526 kg/h B737-700: 2 420 kg/h B737-400: 2 624 kg/h Fokker F100: 1 900 kg/h 3 kila v jednom gallonu - gallon je neco kolem 3 litru jestli se nepletu cili za hodinu spali 737-800 2500L kdyz za hodinu doleti do Parisu, to je nejakych 900km vzdusnou carou => cca 300 L/100km galon je tuším 4,5 litru. Takže řekněme 737-800 cca 3000 l za hodinu. To taky vychází dost na jedno sedadlo. 737-800 jsem zrovna letěl z Budapešti, docela už slušný letadýlko. Sedadla v kůži, vyklápěcí monitory, rádio v každé sedačce, knoflík na přivolání letušky, polohovatelný sedadlo a více prostoru pro cestující. Čekal jsem, že ta spotřeba bude obecně menší. P2M: díky za odkaz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P.T. Vloženo 18. Červen 2009 Sdílet Vloženo 18. Červen 2009 Galony jsou dva - US cca 3,8l a UK cca 4,5l Jinak nase ero papka v hladine kolem 1500lb/h, coz je nejakych 850l, letime cca 850km/h, takze u nas nejakych 100l/100km... Jinak kg->l je prepocet cca 1l = 0,8kg Tudiz u tech 737 je to kolem tech 3000l za hodinu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CorradoVR6 Vloženo 18. Červen 2009 Sdílet Vloženo 18. Červen 2009 95 ci 98ky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vittorio Vloženo 18. Červen 2009 Sdílet Vloženo 18. Červen 2009 spis jakej ma na tom rozmer gum ze to tak zere Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
murder Vloženo 18. Červen 2009 Sdílet Vloženo 18. Červen 2009 (editace) No jo to chtěj pořád frajeřit, široký křídla, vysokej ocas na zádi žehlící prkno, plno fičovinek uvnitř (kávovary, mikrovlnky, televize) a pak se divěji , že to tolik žere KUA NESMÍM PSÁT PŘÍSPĚVKY A NEJSEM ČLENEM ŽÁDNÉHO OCTAVIA KLUBU, VZPAMATUJTE SE MAJITELÉ FÓRA!!!!! Editováno: 30. Červen 2009, autor: murder Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Triplseven Vloženo 18. Červen 2009 Sdílet Vloženo 18. Červen 2009 Není dobře dobře že hazeji s kuframa, ale když si vemu kolik kilo denně jim projde rukama, taky bych hazel. Plus když si k tomu veme že na to maj jen určity čas a když letadlo ještě přileti pozdě a má odletě ná čas, tak jim nic jiného nezbýva. L-39 se dá proletět v Plzni, ale něco to stoji. www.planes.cz airliners.net jsou fakt nej fotky na světě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romariooo Vloženo 18. Červen 2009 Autor Sdílet Vloženo 18. Červen 2009 Tripl: něco na tom bude.Zrovna týden zpátky na letišti v Sharmu jsem je pozoroval z letadla a v podstatě celé odbavení(vytahování zavazadel z letadla) dělali tři lidi-nekecám! Jinak nějaké fotečky mám u sebe ve vlákne: http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...000&st=4150 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Triplseven Vloženo 18. Červen 2009 Sdílet Vloženo 18. Červen 2009 Proto jsou o trochu lepši kontejnery, že to do nich naskládaji v hale a pak se to v klidu naloží do mašiny. Bohužel 737 má maximalně posuvný koberec což je fajn, protože to cargo je neuvěřitelně dlouhé! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romariooo Vloženo 18. Červen 2009 Autor Sdílet Vloženo 18. Červen 2009 Zpět k tématu chlapi!!! Myslim že ty černy skřinky už z toho studenyho Atlantiku nikdo nedostane...co Vy na to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek Vloženo 19. Červen 2009 Sdílet Vloženo 19. Červen 2009 http://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/1...adne-stopy.html tady to je Romane.....skřínky....myslím, že nic nenajdou ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 19. Červen 2009 Sdílet Vloženo 19. Červen 2009 L-39 se dá proletět v Plzni, ale něco to stoji. No tak sem to tam hledal ... jedine na co sem narazil je nejaka zminka o tom, ze tam nejaky soukromnik todle ero ma a obcas s nim leta, ale zadny kontakt ci info sem nenasel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romariooo Vloženo 19. Červen 2009 Autor Sdílet Vloženo 19. Červen 2009 Děkuju Marku.Už si to pomalu taky začínam myslet že to je pase... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalJ Vloženo 19. Červen 2009 Sdílet Vloženo 19. Červen 2009 (editace) Trošku jiný lítání: z Jihlavy do Requeny (cca 60km W od Valencie) ultralightem, předání letadla zákazníkovi, pak Bulíkem zpátky. PS.: asi za 14 dní už zákazník sednul s letadlem bez podvozku. Editováno: 19. Červen 2009, autor: MichalJ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romariooo Vloženo 19. Červen 2009 Autor Sdílet Vloženo 19. Červen 2009 Pěkny fotečky! I tak maly letadýlka museji mit černé skřínky??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vittorio Vloženo 19. Červen 2009 Sdílet Vloženo 19. Červen 2009 asi jo ale ja bych se v nich bal litat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalJ Vloženo 19. Červen 2009 Sdílet Vloženo 19. Červen 2009 (editace) Žádnou černou skříňku ultralighty nemají. Pokud je digitální přístrojovka (což tady je jen pro letové přístroje, motorový jsou "ručičky") tak si přístroj pamatuju nějaký údaje, ale nemá žádnou odolnost. Tak nevím co by přežilo za data. Jinak se začínají dávat ELT - nouzový vysílač, který se spouští nárazem, namočením .... (zde není). Ale zase se do UL dávají "raketový" padáky - pokud dojde k velkýmu průseru může pilot vypustit padák (pro celý letadlo). Padák je vytahovanej raketou takže stačí asi 100m výšky. Tyhle padáky jsou někde povinný (Německo..), jinde se dávají na přání (je to tak 50/50 - cena je asi 40000Kč). Odpal padáku je to madlo vlevo nahoře. Editováno: 19. Červen 2009, autor: MichalJ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romariooo Vloženo 19. Červen 2009 Autor Sdílet Vloženo 19. Červen 2009 To mi přišlo dneska od ségry: Tyto dvě fotografie byly pořízeny z digitální kamery Casio Z750, ze které se nalezla pamětová karta, i přestože kamera byla zcela zničena. Majitelem kamery byl herec z divadla pro děti Paulo G. Muller z Porto Alegre. Fotky byly pořízeny během turbulence a několik sekund po odlomení zadní části se letadlo zřítilo do oceánu, kamera byla nalezena v kokpitu(kabině pilota). Paulo po sobě zanechal dvě dcery Bruna a Beatriz. Na první fotce je vidět odlomená zadní část letounu padající směrem dolů, na druhé potom pasažér, kterého tlak vymrštil směrem ven z letadla. Originální verze(English): The two photos attached above were apparently taken by one of the passengers in the A330, after the collision and before the aircraft crashed. The photos were retrieved from the camera's memory stick. You will never get to see photos like this. In the first photo there is a gaping hole in the fuselage through which you can see the tailplane and vertical fin of the aircraft. In the second photo one of the passengers is being sucked out of the gaping hole. Photos taken inside the plane. These photos were found in a digital Casio Z750, amidst the remains in Serra do Cachimbo. Although the camera was destroyed, the Memory Stick was recovered. Investigating the serial number of the camera the owner could be identified, as Paulo G. Muller, an actor of a theatre for children known in the outskirts of Porto Alegre. It can be imagined that he was standing during the impact with the Embraer Legacy, and during the turbulence he managed to take these photos, seconds after the tail loss the aircraft plunged, so the camera was found near the cockpit. The structural stress probably ripped the engines away, diminishing the falling speed, protecting the electronic equipment but not, unfortunately, the victims. Paulo Muller leaves behind two daughters, Bruna and Beatriz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 19. Červen 2009 Sdílet Vloženo 19. Červen 2009 Ty wole, tak to je masakr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek Vloženo 19. Červen 2009 Sdílet Vloženo 19. Červen 2009 Tak to je brutus......není-li to nějakej podvrh..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romariooo Vloženo 19. Červen 2009 Autor Sdílet Vloženo 19. Červen 2009 Skájo: když jsem je viděl tak se mi málem udělalo špatně! Mazec co? Detailně jsem na tu fotečku zaměřil ale ta představa co se muselo dít poslední půlminutu musi být otřesná!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 19. Červen 2009 Sdílet Vloženo 19. Červen 2009 No to jo...teoreticky možná lepší vykašlat se na ty masky a mít to hned za sebou a je klid...zase na druhou stranu člověk je asi zvědavej, jak to dopadne. Každopádně vytáhnout foťák nebo kameru a začít to dokumentovat, to chce hodně dobrý pud sebezáchovy...před tím borcem smekám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek Vloženo 19. Červen 2009 Sdílet Vloženo 19. Červen 2009 (editace) no zase jak by to v tý rychlosti stihnul zaznamenat..to by musel točit před začátkem havárie..a ne až když se odlomil ocas..to by nestihl vzít kameru do ruku...nevím nevím...šlo to asi dost rychle... Editováno: 19. Červen 2009, autor: Marek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 19. Červen 2009 Sdílet Vloženo 19. Červen 2009 Je to FAKE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wrccko Vloženo 19. Červen 2009 Sdílet Vloženo 19. Červen 2009 No to jo...teoreticky možná lepší vykašlat se na ty masky a mít to hned za sebou a je klid...zase na druhou stranu člověk je asi zvědavej, jak to dopadne. Každopádně vytáhnout foťák nebo kameru a začít to dokumentovat, to chce hodně dobrý pud sebezáchovy...před tím borcem smekám asi nemal dobrý stabilizátor obrazu ale ako si to stihol dať do vrecka že sa to našlo za ten krátky čas? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalJ Vloženo 19. Červen 2009 Sdílet Vloženo 19. Červen 2009 No nevím, moc těm fotkám nevěřím. Připadají mi jak z filmu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.