Červen 18, 200916 r to neni ani potreba kdyz kouknes na tohle co tam je:B737-800: 2 526 kg/h B737-700: 2 420 kg/h B737-400: 2 624 kg/h Fokker F100: 1 900 kg/h 3 kila v jednom gallonu - gallon je neco kolem 3 litru jestli se nepletu cili za hodinu spali 737-800 2500L kdyz za hodinu doleti do Parisu, to je nejakych 900km vzdusnou carou => cca 300 L/100km galon je tuším 4,5 litru. Takže řekněme 737-800 cca 3000 l za hodinu. To taky vychází dost na jedno sedadlo. 737-800 jsem zrovna letěl z Budapešti, docela už slušný letadýlko. Sedadla v kůži, vyklápěcí monitory, rádio v každé sedačce, knoflík na přivolání letušky, polohovatelný sedadlo a více prostoru pro cestující. Čekal jsem, že ta spotřeba bude obecně menší. P2M: díky za odkaz
Červen 18, 200916 r Galony jsou dva - US cca 3,8l a UK cca 4,5l Jinak nase ero papka v hladine kolem 1500lb/h, coz je nejakych 850l, letime cca 850km/h, takze u nas nejakych 100l/100km... Jinak kg->l je prepocet cca 1l = 0,8kg Tudiz u tech 737 je to kolem tech 3000l za hodinu..
Červen 18, 200916 r No jo to chtěj pořád frajeřit, široký křídla, vysokej ocas na zádi žehlící prkno, plno fičovinek uvnitř (kávovary, mikrovlnky, televize) a pak se divěji , že to tolik žere KUA NESMÍM PSÁT PŘÍSPĚVKY A NEJSEM ČLENEM ŽÁDNÉHO OCTAVIA KLUBU, VZPAMATUJTE SE MAJITELÉ FÓRA!!!!! Upraveno Červen 30, 200916 r od murder
Červen 18, 200916 r Není dobře dobře že hazeji s kuframa, ale když si vemu kolik kilo denně jim projde rukama, taky bych hazel. Plus když si k tomu veme že na to maj jen určity čas a když letadlo ještě přileti pozdě a má odletě ná čas, tak jim nic jiného nezbýva. L-39 se dá proletět v Plzni, ale něco to stoji. www.planes.cz airliners.net jsou fakt nej fotky na světě.
Červen 18, 200916 r Autor Tripl: něco na tom bude.Zrovna týden zpátky na letišti v Sharmu jsem je pozoroval z letadla a v podstatě celé odbavení(vytahování zavazadel z letadla) dělali tři lidi-nekecám! Jinak nějaké fotečky mám u sebe ve vlákne: http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...000&st=4150
Červen 18, 200916 r Proto jsou o trochu lepši kontejnery, že to do nich naskládaji v hale a pak se to v klidu naloží do mašiny. Bohužel 737 má maximalně posuvný koberec což je fajn, protože to cargo je neuvěřitelně dlouhé!
Červen 18, 200916 r Autor Zpět k tématu chlapi!!! Myslim že ty černy skřinky už z toho studenyho Atlantiku nikdo nedostane...co Vy na to?
Červen 19, 200916 r http://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/1...adne-stopy.html tady to je Romane.....skřínky....myslím, že nic nenajdou ...
Červen 19, 200916 r L-39 se dá proletět v Plzni, ale něco to stoji. No tak sem to tam hledal ... jedine na co sem narazil je nejaka zminka o tom, ze tam nejaky soukromnik todle ero ma a obcas s nim leta, ale zadny kontakt ci info sem nenasel
Červen 19, 200916 r Trošku jiný lítání: z Jihlavy do Requeny (cca 60km W od Valencie) ultralightem, předání letadla zákazníkovi, pak Bulíkem zpátky. PS.: asi za 14 dní už zákazník sednul s letadlem bez podvozku. Upraveno Červen 19, 200916 r od MichalJ
Červen 19, 200916 r Žádnou černou skříňku ultralighty nemají. Pokud je digitální přístrojovka (což tady je jen pro letové přístroje, motorový jsou "ručičky") tak si přístroj pamatuju nějaký údaje, ale nemá žádnou odolnost. Tak nevím co by přežilo za data. Jinak se začínají dávat ELT - nouzový vysílač, který se spouští nárazem, namočením .... (zde není). Ale zase se do UL dávají "raketový" padáky - pokud dojde k velkýmu průseru může pilot vypustit padák (pro celý letadlo). Padák je vytahovanej raketou takže stačí asi 100m výšky. Tyhle padáky jsou někde povinný (Německo..), jinde se dávají na přání (je to tak 50/50 - cena je asi 40000Kč). Odpal padáku je to madlo vlevo nahoře. Upraveno Červen 19, 200916 r od MichalJ
Červen 19, 200916 r Autor To mi přišlo dneska od ségry: Tyto dvě fotografie byly pořízeny z digitální kamery Casio Z750, ze které se nalezla pamětová karta, i přestože kamera byla zcela zničena. Majitelem kamery byl herec z divadla pro děti Paulo G. Muller z Porto Alegre. Fotky byly pořízeny během turbulence a několik sekund po odlomení zadní části se letadlo zřítilo do oceánu, kamera byla nalezena v kokpitu(kabině pilota). Paulo po sobě zanechal dvě dcery Bruna a Beatriz. Na první fotce je vidět odlomená zadní část letounu padající směrem dolů, na druhé potom pasažér, kterého tlak vymrštil směrem ven z letadla. Originální verze(English): The two photos attached above were apparently taken by one of the passengers in the A330, after the collision and before the aircraft crashed. The photos were retrieved from the camera's memory stick. You will never get to see photos like this. In the first photo there is a gaping hole in the fuselage through which you can see the tailplane and vertical fin of the aircraft. In the second photo one of the passengers is being sucked out of the gaping hole. Photos taken inside the plane. These photos were found in a digital Casio Z750, amidst the remains in Serra do Cachimbo. Although the camera was destroyed, the Memory Stick was recovered. Investigating the serial number of the camera the owner could be identified, as Paulo G. Muller, an actor of a theatre for children known in the outskirts of Porto Alegre. It can be imagined that he was standing during the impact with the Embraer Legacy, and during the turbulence he managed to take these photos, seconds after the tail loss the aircraft plunged, so the camera was found near the cockpit. The structural stress probably ripped the engines away, diminishing the falling speed, protecting the electronic equipment but not, unfortunately, the victims. Paulo Muller leaves behind two daughters, Bruna and Beatriz
Červen 19, 200916 r Autor Skájo: když jsem je viděl tak se mi málem udělalo špatně! Mazec co? Detailně jsem na tu fotečku zaměřil ale ta představa co se muselo dít poslední půlminutu musi být otřesná!!!
Červen 19, 200916 r No to jo...teoreticky možná lepší vykašlat se na ty masky a mít to hned za sebou a je klid...zase na druhou stranu člověk je asi zvědavej, jak to dopadne. Každopádně vytáhnout foťák nebo kameru a začít to dokumentovat, to chce hodně dobrý pud sebezáchovy...před tím borcem smekám
Červen 19, 200916 r no zase jak by to v tý rychlosti stihnul zaznamenat..to by musel točit před začátkem havárie..a ne až když se odlomil ocas..to by nestihl vzít kameru do ruku...nevím nevím...šlo to asi dost rychle... Upraveno Červen 19, 200916 r od Marek
Červen 19, 200916 r No to jo...teoreticky možná lepší vykašlat se na ty masky a mít to hned za sebou a je klid...zase na druhou stranu člověk je asi zvědavej, jak to dopadne. Každopádně vytáhnout foťák nebo kameru a začít to dokumentovat, to chce hodně dobrý pud sebezáchovy...před tím borcem smekám asi nemal dobrý stabilizátor obrazu ale ako si to stihol dať do vrecka že sa to našlo za ten krátky čas?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.