martkawa Vloženo 25. Září 2006 Sdílet Vloženo 25. Září 2006 Po delší době(měsíc) jsem natakoval do své Octavie 2.0 r.v.02 plnou nádrž a ručička palivoměru začala klesat až po 300km a to jenom do poloviny a dojezd stále ukazoval,jako bych měl půl nádrže,i když jsem tam měl max.10L.Po opětovném natakování sice ručička okamžitě vyskočila znovu do plna,ale problém se opakuje.Za radu co by to mohlo být a přibližnou cenu opravy předem děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 25. Září 2006 Sdílet Vloženo 25. Září 2006 Pokud nejsi nejakej extremni zavodnik se spotrebou 10l a vic a ta nadrz byla opravdu plna plna, tak bych rek, ze je to normalni. Aspon dle popisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 25. Září 2006 Sdílet Vloženo 25. Září 2006 Ano ja mel az po vrsek - a najeto bez klesani palivomeru neco pres 200 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Franta Vloženo 25. Září 2006 Sdílet Vloženo 25. Září 2006 Taky, když mám plnou, tam miz ačne klesat asi po 200km. Ale děje se mi jiná divná věc. Včera jsem nastartovat a palivoměr ukazoval 1/2 nadrže, přitom nádrž byla naplněna na 1/4. Za jízdy postupně ručička klasala až na správnou hodnotu. Nevíte, co s tím? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milda.J Vloženo 16. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2006 kdo to ví odpoví....lítá mi palivoměr (teda vlastně ukazatel paliva) nahoru a dolů- ukazuje dobře a najednou vyleze do plna, nebo skoro až dolů nevíte na co se mrknout? Dík! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 16. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2006 Muze to byt mechanicka zavada i elektricka. Bud je vule v plovaku - nebo studenak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirdas Vloženo 19. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2006 už od doby,kdy jsem koupil octu,tak mě štve jedna věc,jakmile mi ručička palivoměru klesne na rezervu,tak se mi nerozsvítí kontrolka paliva a ani to nepípne,koukal jsem už na plovák,chodí v pohodě,když vytáhnu jeden drát z plováku,tak se kontrolka rozsvítí a zapípá to,jak ho zase zapojím tak opět nic nesetkal se s tím už někdo? Octa 2,0 85KW 7/99 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirdas Vloženo 21. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2006 Tak jsem dnes dal nový plovák a pořád nic nerozsvítí se čůza jedna tak fakt už nevím co s tím,že by něco v přístrojovce? ještě jsem si všiml při vypnutém zapalování je ručička palivoměru trošku níž je kousek pod nulou,že by do toho někdo vrtal a přesadil ji? a taky to někdy ukazuje divně,třeba natankuju mám přesně půl nádrže a ujedu 10 km a mám tak o 5 litrů míň ručička leze dolů jak kdyby to žralo jako tank,počítal jsem spotřebu bere to 8 litrů na 100 jezdím hodně dálkově,tak už nevím,asi ty budíky vytrhnu a zahodím a bude klid Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
remus1 Vloženo 7. leden 2007 Sdílet Vloženo 7. leden 2007 Prosím o radu. Dneska mi přestal ukazovat palivoměr. Když otočím klíčkem, ručička trošku cukne, ale zůstane dole. Ostatní budíky ukazují jak maj. Nevíte někdo, kde by mohl být problém? Jen pro úplnost- "benzín tam je". Jedná se o 1,8 20V r.v.98. Díky všem za případné rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
remus1 Vloženo 7. leden 2007 Sdílet Vloženo 7. leden 2007 Prosím o radu. Dneska mi přestal ukazovat palivoměr. Když otočím klíčkem, ručička trošku cukne, ale zůstane dole. Ostatní budíky ukazují jak maj. Nevíte někdo, kde by mohl být problém? Jen pro úplnost- "benzín tam je". Jedná se o 1,8 20V r.v.98. Díky všem za případné rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavinek Vloženo 7. leden 2007 Sdílet Vloženo 7. leden 2007 Prosím o radu. Dneska mi přestal ukazovat palivoměr. Když otočím klíčkem, ručička trošku cukne, ale zůstane dole. Ostatní budíky ukazují jak maj. Nevíte někdo, kde by mohl být problém? Jen pro úplnost- "benzín tam je". Jedná se o 1,8 20V r.v.98. Díky všem za případné rady. zřejmě plovák na čerpadle v palivové nádrži - kaput!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
remus1 Vloženo 7. leden 2007 Sdílet Vloženo 7. leden 2007 Co obnáší oprava? Budu si to schopen opravit sám, nebo je lepší to dát do servisu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavinek Vloženo 8. leden 2007 Sdílet Vloženo 8. leden 2007 Co obnáší oprava? Budu si to schopen opravit sám, nebo je lepší to dát do servisu.. když seženeš požadované díly tak sám!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
remus1 Vloženo 8. leden 2007 Sdílet Vloženo 8. leden 2007 Dík za radu. Koukal jsem do dílenské příručky a zkusím to sám. Snad na tom něco nezvořu. Je něco na co bych si měl při demontáži palivového čerpadla dát pozor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 8. leden 2007 Sdílet Vloženo 8. leden 2007 Možná než se do toho pustíš, abys měl stoprocentní jistotu že ne přístrojovka, tak můžeš Vagem udělat kontrolu akčních členů. poznáš zda palivoměr v budíkách jde tak jak má. jinak si myslím taky , že to bude v nádrži. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mifii Vloženo 9. leden 2007 Sdílet Vloženo 9. leden 2007 Chce to vycict vagem muze to byt cidlo v nadrzi nebo i budiky.Vag by to mel napsat a vyzkouset si rucicky akcnimi cleny.Opravit jde vsechno!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
remus1 Vloženo 10. leden 2007 Sdílet Vloženo 10. leden 2007 Včera jsem zjistil, že ručička palivoměru je si stále dole, ale kontrolka nouzové zásoby paliva funguje. Kontrolka svítí a píská. Předpokládám, že to teda bude asi v budíku. Kdyby to byl snímač paliva tak by nefungovala asi ani ta kontrolka. Příští týden se budu muset domluvit v servise aby se mi na to koukli. Zrovná se zeptám - NENÍ TADY NĚKDO Z HK NEBO OKOLÍ KDO JE SCHOPEN UDĚLAT KONTROLU VAGEM???? Nechce se mi do autorizovaného servisu...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pekrato Vloženo 11. leden 2007 Sdílet Vloženo 11. leden 2007 můžu není problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
remus1 Vloženo 11. leden 2007 Sdílet Vloženo 11. leden 2007 můžu není problém. Poslal jsem ti SZ.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
remus1 Vloženo 18. leden 2007 Sdílet Vloženo 18. leden 2007 Tak dneska byla provedena diagnostika akčních členů. Problém je v budíku. Takže děkuji všem za rady, zejména patří velký dík pekratovi, který mi tu diagnostiku udělal. Prosím admina o smazání tohoto tématu. Díky..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
remus1 Vloženo 18. leden 2007 Sdílet Vloženo 18. leden 2007 Založil jsem toto téma v O1-Elektrika. Dneska díky pekratovi bylo zjištěno diagnostikou akčních členů, že problém v budíkách. Prosím admina o smazání tohoto tématu. Díky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Janko Vloženo 26. Březen 2007 Sdílet Vloženo 26. Březen 2007 Čau, mám 1.8 T r.v. 99 a stává se mi že když natankuji plnou nádrž tak po ujetí cca. 20 km se ručička celkem rychle odchyluje od plné. Je to jako by to baštilo ne 7,5 ale tak 11, ale počítač ukazuje normál spotřebu. Ručička přesazená není a když mi pípla nádrž, tak jsem dotankoval plnou a podle toho bylo v rezervě ještě cca. 15l. Nevíte někdo, čím by to mohlo být. Vadí mi hlavně ten začátek, kdy člověk ujel třeba 70 km a ručička se stále nehýbala z plné a jám mám v tu dobu již 3/4 nádrže. Díky za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octaviaman Vloženo 27. Březen 2007 Sdílet Vloženo 27. Březen 2007 je tamluft kterej pak uchází ne?v hrdle je po levé straně takové tlačítko černé a to je odvzdušnovák nádrže,při tankování ho párkrát přimáčkni prstem nebo pistolí ono to odfoukne a pak by ti to mělo ukazovat normal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Janko Vloženo 30. Březen 2007 Sdílet Vloženo 30. Březen 2007 S tím tlačítkem jde pohybovat jen dopředu a nejde zatlačit ze shora. Je to tak správně. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octaviaman Vloženo 1. Duben 2007 Sdílet Vloženo 1. Duben 2007 S tím tlačítkem jde pohybovat jen dopředu a nejde zatlačit ze shora. Je to tak správně. Díky tak nějak!prostě ho zmáčkni během plnění nádrže hlavně když jsi před plnou tak ho zmáčkni a ono to odfoukne,tím se odstraní podtlak a ještě víc doplníš nádrž.ten podtlak který tam je,ti nedovolí natankovat více phm a pak když během jízdy uchází tak ti špatně ukazuje palivoměr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.