Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Po delší době(měsíc) jsem natakoval do své Octavie 2.0 r.v.02 plnou nádrž a ručička palivoměru začala klesat až po 300km a to jenom do poloviny a dojezd stále ukazoval,jako bych měl půl nádrže,i když jsem tam měl max.10L.Po opětovném natakování sice ručička okamžitě vyskočila znovu do plna,ale problém se opakuje.Za radu co by to mohlo být a přibližnou cenu opravy předem děkuji.

Návštěvník
Vloženo

Ano ja mel az po vrsek - a najeto bez klesani palivomeru neco pres 200 km.

Vloženo

Taky, když mám plnou, tam miz ačne klesat asi po 200km.

Ale děje se mi jiná divná věc. Včera jsem nastartovat a palivoměr ukazoval 1/2 nadrže, přitom nádrž byla naplněna na 1/4. Za jízdy postupně ručička klasala až na správnou hodnotu. Nevíte, co s tím?

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

kdo to ví odpoví....lítá mi palivoměr (teda vlastně ukazatel paliva) nahoru a dolů- ukazuje dobře a najednou vyleze do plna, nebo skoro až dolů

nevíte na co se mrknout?

Dík!

Vloženo

Muze to byt mechanicka zavada i elektricka. Bud je vule v plovaku - nebo studenak.

post-28-1163721132.jpg

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

už od doby,kdy jsem koupil octu,tak mě štve jedna věc,jakmile mi ručička palivoměru klesne na rezervu,tak se mi nerozsvítí kontrolka paliva a ani to nepípne,koukal jsem už na plovák,chodí v pohodě,když vytáhnu jeden drát z plováku,tak se kontrolka rozsvítí a zapípá to,jak ho zase zapojím tak opět nic :angry::angry: nesetkal se s tím už někdo?

Octa 2,0 85KW 7/99

Vloženo

Tak jsem dnes dal nový plovák a pořád nic :angry::angry::angry::angry: nerozsvítí se čůza jedna tak fakt už nevím co s tím,že by něco v přístrojovce? ještě jsem si všiml při vypnutém zapalování je ručička palivoměru trošku níž je kousek pod nulou,že by do toho někdo vrtal a přesadil ji? a taky to někdy ukazuje divně,třeba natankuju mám přesně půl nádrže a ujedu 10 km a mám tak o 5 litrů míň ručička leze dolů jak kdyby to žralo jako tank,počítal jsem spotřebu bere to 8 litrů na 100 jezdím hodně dálkově,tak už nevím,asi ty budíky vytrhnu a zahodím a bude klid lol

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Prosím o radu. Dneska mi přestal ukazovat palivoměr. Když otočím klíčkem, ručička trošku cukne, ale zůstane dole. Ostatní budíky ukazují jak maj. Nevíte někdo, kde by mohl být problém? Jen pro úplnost- "benzín tam je". Jedná se o 1,8 20V r.v.98. Díky všem za případné rady.

Vloženo

Prosím o radu. Dneska mi přestal ukazovat palivoměr. Když otočím klíčkem, ručička trošku cukne, ale zůstane dole. Ostatní budíky ukazují jak maj. Nevíte někdo, kde by mohl být problém? Jen pro úplnost- "benzín tam je". Jedná se o 1,8 20V r.v.98. Díky všem za případné rady.

Vloženo
Prosím o radu. Dneska mi přestal ukazovat palivoměr. Když otočím klíčkem, ručička trošku cukne, ale zůstane dole. Ostatní budíky ukazují jak maj. Nevíte někdo, kde by mohl být problém? Jen pro úplnost- "benzín tam je". Jedná se o 1,8 20V r.v.98. Díky všem za případné rady.

zřejmě plovák na čerpadle v palivové nádrži - kaput!!

Vloženo

Dík za radu. Koukal jsem do dílenské příručky a zkusím to sám. Snad na tom něco nezvořu. Je něco na co bych si měl při demontáži palivového čerpadla dát pozor?

Vloženo

Možná než se do toho pustíš, abys měl stoprocentní jistotu že ne přístrojovka, tak můžeš Vagem udělat kontrolu akčních členů. poznáš zda palivoměr v budíkách jde tak jak má.

jinak si myslím taky , že to bude v nádrži.

Vloženo

Včera jsem zjistil, že ručička palivoměru je si stále dole, ale kontrolka nouzové zásoby paliva funguje. Kontrolka svítí a píská. Předpokládám, že to teda bude asi v budíku. Kdyby to byl snímač paliva tak by nefungovala asi ani ta kontrolka. Příští týden se budu muset domluvit v servise aby se mi na to koukli. Zrovná se zeptám - NENÍ TADY NĚKDO Z HK NEBO OKOLÍ KDO JE SCHOPEN UDĚLAT KONTROLU VAGEM????

Nechce se mi do autorizovaného servisu......

Vloženo

Tak dneska byla provedena diagnostika akčních členů. Problém je v budíku. Takže děkuji všem za rady, zejména patří velký dík pekratovi, který mi tu diagnostiku udělal.

Prosím admina o smazání tohoto tématu. Díky.....

Vloženo

Založil jsem toto téma v O1-Elektrika. Dneska díky pekratovi bylo zjištěno diagnostikou akčních členů, že problém v budíkách.

Prosím admina o smazání tohoto tématu. Díky...

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Čau, mám 1.8 T r.v. 99 a stává se mi že když natankuji plnou nádrž tak po ujetí cca. 20 km se ručička celkem rychle odchyluje od plné. Je to jako by to baštilo ne 7,5 ale tak 11, ale počítač ukazuje normál spotřebu. Ručička přesazená není a když mi pípla nádrž, tak jsem dotankoval plnou a podle toho bylo v rezervě ještě cca. 15l. Nevíte někdo, čím by to mohlo být. Vadí mi hlavně ten začátek, kdy člověk ujel třeba 70 km a ručička se stále nehýbala z plné a jám mám v tu dobu již 3/4 nádrže. Díky za info

Vloženo

je tamluft kterej pak uchází ne?v hrdle je po levé straně takové tlačítko černé a to je odvzdušnovák nádrže,při tankování ho párkrát přimáčkni prstem nebo pistolí ono to odfoukne a pak by ti to mělo ukazovat normal.

Vloženo
S tím tlačítkem jde pohybovat jen dopředu a nejde zatlačit ze shora. Je to tak správně. Díky

tak nějak!prostě ho zmáčkni během plnění nádrže hlavně když jsi před plnou tak ho zmáčkni a ono to odfoukne,tím se odstraní podtlak a ještě víc doplníš nádrž.ten podtlak který tam je,ti nedovolí natankovat více phm a pak když během jízdy uchází tak ti špatně ukazuje palivoměr.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...