capo Vloženo 29. Březen 2006 Sdílet Vloženo 29. Březen 2006 Já zaslepil EGR (dle jiných podkladů AGR) a bylo to poznat. Né že by to bylo lepší, ale ani horší. Motor (zátah) byl dle mýho jakejsi divnej, tak jsem to dal zpět. Vašo, někde asi byla chyba. Při zátahu se EGR stejně odpojuje, takže by to neměl ovlivňovat, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 29. Březen 2006 Sdílet Vloženo 29. Březen 2006 Při plným jo, ale já jsem myslel i při obyč jízdě to bylo jiný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabiak Vloženo 29. Březen 2006 Sdílet Vloženo 29. Březen 2006 Zatím jsem teda nepochopil jaký je smysl této ůpravy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BENY Vloženo 29. Březen 2006 Sdílet Vloženo 29. Březen 2006 Zatím jsem teda nepochopil jaký je smysl této ůpravy? he to neres ja teky ne proste nam to nechteji ric. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mara2000 Vloženo 31. Březen 2006 Sdílet Vloženo 31. Březen 2006 Takže dneska jsem se rozhodl že na to konečně mrknu. To co jsem viděl po otevření sání mě utvrdilo že prostě na tvrdo zaslepit a hotovo . . takovej sajrajt si ten motor nezaslouží Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mara2000 Vloženo 31. Březen 2006 Sdílet Vloženo 31. Březen 2006 EGR v cele své "kráse" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mara2000 Vloženo 31. Březen 2006 Sdílet Vloženo 31. Březen 2006 .. sací potrubí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mara2000 Vloženo 31. Březen 2006 Sdílet Vloženo 31. Březen 2006 Jináč změna zvuku motoru nezaznamenána, turbo na volnoběh neni slyšet vůbec. Jo a motor se mi při volnoběhu sklidnil před zaslepením byly cítit mírné vybrace ted je to uplně OK : ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Naldo Vloženo 31. Březen 2006 Sdílet Vloženo 31. Březen 2006 Jednu věc nechápu, proč to tam soudruzi montují a kde udělali chybu?(Myslím, proč to není zaslepeno z výroby-ekologie?) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mara2000 Vloženo 31. Březen 2006 Sdílet Vloženo 31. Březen 2006 Jednu věc nechápu, proč to tam soudruzi montují a kde udělali chybu?(Myslím, proč to není zaslepeno z výroby-ekologie?) Jen a jen ekologie . . ale avia je furt stokrat horsi nez octavka se zaslepenym EGR takze zas takovej binec to nedela Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 31. Březen 2006 Sdílet Vloženo 31. Březen 2006 no zas tak zasraný to nemáš. Spíš mně udivuje, že jsou ty saze mokrý. Já jich tam měl mnohem více, ale byly absolutně suché. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mara2000 Vloženo 1. Duben 2006 Sdílet Vloženo 1. Duben 2006 no zas tak zasraný to nemáš. Spíš mně udivuje, že jsou ty saze mokrý. Já jich tam měl mnohem více, ale byly absolutně suché. To je od oleje . . ten fotak s bleskem tomu dost přidal jinak jr to jen trochu mastny. Auto mě ojej nežere takžě je to jedno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlacek Vloženo 2. Duben 2006 Autor Sdílet Vloženo 2. Duben 2006 jeste by me zajimajo jestli se to potrubi da nejak vycistit popripade jak a cim jestli je nutnost demontovat sani z hlavy a nebo jestli po zaslepeni se potrubi samo vycisti dikec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VladaTP Vloženo 21. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2006 Tak jsem narazil na tohle starsi tema ohledne EGR/AGR. Co si myslite o tomhle? "U motorů 1.9 TDI 66, 81 kW nyní snížení spotřeby o další min. 1 l/100 km, jedná se o přeprogramování regulace EGR ventilu v řídící jednotce (provádíme na přání, v rámci chiptuningu cena 1000 Kč)." Je to z webu Sportmotoru... Dik Vlada. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lajos Vloženo 21. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2006 No ked uz vacsina tak naruzivo upchava tu zbytocnost, ktoru tam vyrobca dava len tak pre radost, aby tym zamerne znizoval vykon motora (presne ten, ktory setri aj na plastovom drziaku na okuliare), vie mi niekto seriozne povedat, o kolko mu po upchati stupla teplota vyfukovych plynov? Ake to moze mat dopady snad vsetci vedia. A ekologicka argumentacia ze stale je to lepsie ako avia mi prijde dementna, sorry. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VladaTP Vloženo 21. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2006 Ja vsak nemluvil o zaslepeni EGR, ale o jeho preprogramovani. Zajimalo by me, jak lze preprogramovanim docilit snizeni spotreby, popripade jake to ma negativni dopady... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thomasino Vloženo 21. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2006 No myslim, ze preprogramovani se blizi zaslepeni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 21. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2006 přeprogramovat nejde,pouze Vagem snížit jeho účinnost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VladaTP Vloženo 21. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2006 přeprogramovat nejde,pouze Vagem snížit jeho účinnost A opravdu to muze az o 1 litr snizit spotrebu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavka TDI Vloženo 30. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2006 Zdárec, tak jsem zkusil vyřadit AGR, zatím jen ovládání podtlakem. Mám to pár dní a první subjektivní poznatky jsou: pozitiva: 1/ auto méně kouří při plném výkonu 2/ motor běží jakoby měkčeji, čistěji, ne tak tvrdě ( nevím jak to popsat) negativa: 1/ připadá mi, že se pomaleji sbírá od spoda ( okolo 1700 ot/min ) 2/ po městě se trochu zvýšila spotřeba 3/ průběh výkonu je rovnoměrný, plynulejší a ztratila se jakoby "brutální špička" při prudké akceleraci Mám vydržet, nebo to vrátit do původního stavu, jsem spíše pro původní stav. Když jsem koukal do potrubí okolo AGR ventilu, tak mne to nepřipadalo ucpané a špinavé, jak se prezentovalo na snímkách zde. Bylo špinavé a mastné, jako komín, ale jinak hladké.... OCTA TDi 81kW=> 106kW, 160 000 km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johan Vloženo 31. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2006 mám také odpojeno, zatím jen podtlak. hadičku. Mé dojmy, auto mi táhne lépe od spoda, ale zase je výrazneji slyšet turbo na volnoběh, což před zaslepením nebylo. Je to asi tím, že do motoru jde více kyslíku a tudíž větší tlak ve výfukovém potrubí. Mám to asi 3 měsíce odpojeno a nic jiného jsem nepozoroval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.