Září 7, 200816 r jediný co mě napadá tak páčka tempomatu chtělo by kontrolovat bloky hodnot při tom když to zlobí
Září 7, 200816 r "chtělo by kontrolovat>>> bloky hodnot<<< při tom když to zlobí" Nějak nevím co si pod tímto představit ? Můžeš to tročku upřesnit ? Dal bych to do servisu pač sám s tim toho moc nenadělal, ale když jim řeknu to co si napsal, tak si nejsem jistý, že budou vědět co mají kontrolovat.
Září 7, 200816 r jde o blok měřenýh hodnot OO6 v motorové jednotce aji bych ti radil nijak jim rady cizích nevnucovat, většinou se to obrátí proti tobě - několikrát jsem už tuto skutečnost zažil odkud jsi ?
Říjen 18, 200816 r Caute Dnes som nahadzoval palubny pc a tempomat. No pri tempmate sme zistili pri jazde ze nefunguje pritom ked sme auto hodili na VAG tak po odskúsaný packy sme zistili ze je správne napojený. po stálčaný funkcií spráne ukazoval (res, on, off, set). Neviete mi poradiť kde môžem mať chybu. Jendo si myslím ze nekomunikuje spolsu s CAN alebo také daco bolo v helpVAG. diky za rady
Říjen 18, 200816 r s jakým CANem ? to jsi dělal do OII ?? jsou možný 4 příčiny není aktivován VAGem je špatná páčka je to špatně zapojený/špatná kabeláž je špatnej brzdovej/spojkovej spínač
Říjen 18, 200816 r Je to na O1 Pácka original skodovacka s kolieskovým ovládacom, vagom sme to aktivovali, kontrolovali sme to a pri prepínaní nam ukazoval správne hodnoty ako bolo v tom HEPLPE vo VAG-U. kabeláz je originálna. a mám elektricky ovladané (neviem ako sa to presne volá nemám proste to lanko tam v motorovom prestore). Takze uz fakt neviem . Mam O1 2003 clasic 1,9 SDI 50 kw. diky
Říjen 18, 200816 r Zle zasunuty konektor v packe. Alebo zle zasunute PINY do svorkovnice pod stieracmi.
Říjen 19, 200816 r dnes to zistím ale mam pocit ze pini sme davali len do svorkovnice takej ciernej ktorá rozdeluje priestor medzi kabinou a motorom lebo co mi daval ten chlapík kabeláz tak tam bol navod len do tejto svorkovnice.
Říjen 19, 200816 r jjj taky mensi cierny asi 8pinov, niekomu svieti aj v budikoch kontrolka zapnutia tempomatu (mne nie)
Říjen 19, 200816 r No, na packach mam ten konektor ten sme tam dávali to si pamatám. Mohol by si mi preskenovat alebo odfotit celý ten návod na tempomat bol by som ti vdačný.(ak by sa dal po stranách presne by som si to prečítal) DIky. Ten co mam navod ja to mi kreslil jeden co to montuje. ALe rozpraval som sa s kamaratom a on vraví ze my sme netahali kabel do RJ jeden tam bol taký cierny hodili sme ho na konektor medzi prepážkou na T10 a je dost mozné ze odtial dalej neviedol do RJ kabel Upraveno Říjen 19, 200816 r od Taibor1
Říjen 19, 200816 r Aj ste aktivovali ten tempomat v riadiacej jednotke motora cez V.A.G.???? modry vodic - PIN1 ,cerveno-zlty-PIN2 ,cierno-zlty-PIN3 ,biely-PIN9 :)
Říjen 19, 200816 r Dobrá otázka viemze sme ho dali na VAG a aktivovali ak to myslís alebo to treba este niekde na inom mieste aktivovat? Keby ho nemáme aktivovaný tak by nám nevysielal správne kody pri kontorle VAG-čkom.
Říjen 19, 200816 r Pri akej rychlosti si ho zapinal??? Minimum je 30km/h pod tuto hranicu ho nezapnes. Pozri navod vyssie.
Říjen 19, 200816 r aj pri 100km/h som skušal hodim sem navod ked mi ho kamos dnes donesie lebo som ho nechal u neho v dielni lenze neni doma Upraveno Říjen 19, 200816 r od Taibor1
Říjen 19, 200816 r no slubovaný navod ako sme to my zapojili, ak môzete kuknite sa, a povedzte co tam je zle
Říjen 19, 200816 r No to je v tom ze na kabloch boli nalepene papieriky ze ktorý je čo čize T10K/2 a tak
Říjen 19, 200816 r Zapajaju sa 4 vodice-kable: modry vodic - PIN1 ,cerveno-zlty-PIN2 ,cierno-zlty-PIN3 ,biely-PIN9 . A ty tam mas 5 kablou. ;)
Říjen 19, 200816 r tazke ten iba na napätie po zapatí kluča by som nemal mat ja zapojené? ak som to správne pochopil
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.