Kouty Vloženo 17. Červen 2009 Sdílet Vloženo 17. Červen 2009 Ahoj, mám dotaz, doufám že mi poradíte. Jedu s Fanoušem a když nechám zařazeno a pustím plyn tak začne šíleně cukat. Potom bych chtěl vědět čím může být, že si volnoběh dělá co chce, za studena má cca 900 otáček a když se trochu zahřeje tam má cca 1500 otáček a když se zahřeje na provozní teplotu tak má kolem 1100 otáček. Předem děkju za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 18. Červen 2009 Sdílet Vloženo 18. Červen 2009 řekl bych, že nějak nefunguje automatický sitič. Také to může být ufouknité těsnění pod karburátorem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 19. Červen 2009 Sdílet Vloženo 19. Červen 2009 Vždyt jsi nenapsal ani co máš za motor a chceš něco poradit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kouty Vloženo 20. Červen 2009 Autor Sdílet Vloženo 20. Červen 2009 Motor to je ta 1.3 obyčejnej karbec, ještě to nemá řízenej karbec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 20. Červen 2009 Sdílet Vloženo 20. Červen 2009 Tak u karbece je těžký radit.Má celkem složitý systém sytiče a přidržování zvýšených otáček stud. motoru.Vynechávání může dělat ucpaný a nebo neseřízený karbec ale taká zapalování,svíčky,kabely atd.Jestli tomu nerozumíš bude lepší to dát někomu kdo se v tom význá.Po síti je těžké něco radit a opravovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kouty Vloženo 21. Červen 2009 Autor Sdílet Vloženo 21. Červen 2009 Díky moc, bylo to špatným kabelem ke svíčče. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukáš S. Vloženo 30. Červen 2009 Sdílet Vloženo 30. Červen 2009 Tyhle problémy se dost obtížně hledají, ale je opravdu potřeba jít a kontrolovat kus po kusu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 1. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2009 Není od věci si ten autosytič předělat na ruční. Osobně ve fávoši jsem tuto možnost ocenil. Ono ne vždy motor potřebuje tolik otáček co mu ho autosytič dává. Šetříš motor i palivo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.