autorobert840 Vloženo 18. Červen 2009 Sdílet Vloženo 18. Červen 2009 (editace) Dobrý den, mám problém s TDi 66kw (upravený software na 82kw), 203-tis km, motor při akceleraci na půl plynu do kopce škube v pravidelném cyklu, pokud jedu po rovině plynule není to cítit, ale jakmile přijde stoupání je to silné škubání jako nevyvážené a hýbe to celým předkem auta. Předem díky za poznatky a rady. Robert dnes ráno: teplota kolem 17°C a auto jede normálně, diagnostika VAGem = žádné závady, hodnoty čidel a turba OK. Editováno: 27. Červen 2009, autor: autorobert840 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 18. Červen 2009 Sdílet Vloženo 18. Červen 2009 Mozna presuvnik, dat to nekomu kdo vi na co kouknout a co si nalogovat za kanaly.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bruno128 Vloženo 21. Červen 2009 Sdílet Vloženo 21. Červen 2009 Dobrý den, mám problém s TDi 66kw (upravený software na 82kw), 203-tis km, motor při akceleraci na půl plynu do kopce škube v pravidelném cyklu, pokud jedu po rovině plynule není to cítit, ale jakmile přijde stoupání je to silné škubání jako nevyvážené a hýbe to celým předkem auta.Předem díky za poznatky a rady. Robert dnes večer: už to začíná vynechávat při nízkých otáčkách a je to slabší tak asi bez 20% výkonu dnes ráno: teplota kolem 17°C a auto jede normálně, diagnostika VAGem = žádné závady, hodnoty čidel a turba OK. Taky mito nekdy delavalo a ted mam zase delsi dobu klid. Jak citim ze ma snahu skubnout, tak mu pridam plinu a je pokoj. mozna to chce vice tocit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Flowtec Vloženo 22. Červen 2009 Sdílet Vloženo 22. Červen 2009 (editace) Přesně to samý se děje mě. Je to po výměně palivovýho čerpadla (jeden chytráček mi nasypal do nádrže cukr, tak se zadřelo). Dneska jsem byl v tom servisu, kde mi čistili nádrž a měnili to čerpadlo. Napíchl to na diagnostiku a kontroloval nějaký hodnoty. Prej sou v normálu (i předvstřik). Tak sme se jeli projet, já sem mu předvedl, co to dělá a on povídal, že si myslí, že může bejt problém v dvouhmotovym setrváku. Já se v tom moc nevyznám, tak nevim. Ale je mi divný, že do tý doby, než se měnilo čerpadlo, tak bylo všechno ok. Takhle to musim víc točit a plyn přidávat plynule. Mám OI 1,9, TDI-PD, najeto kolem 150k km. Příští tejden jim to tam asi necham, páč mám dovolenou. Dám vědět, co to nakonec bylo :-) Editováno: 22. Červen 2009, autor: Flowtec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bruno128 Vloženo 23. Červen 2009 Sdílet Vloženo 23. Červen 2009 No tak to jsem zvedav co Ti zjisti za zavadu. Je fakt ze ja mam tak nove cerpadlo ale nevim zda to skubalo uz pred vymenou nebo az po... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
autorobert840 Vloženo 23. Červen 2009 Autor Sdílet Vloženo 23. Červen 2009 Tak to sem zvědavej čím to je, ještě mám poznatek, při jízdě z kopce na trojku asi tak 60 km/h bez plynu to škube taky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
musak Vloženo 7. Červen 2011 Sdílet Vloženo 7. Červen 2011 Zdravím všechny. Mám Octavii 81kw 1,9tdi. Na fóru jsem se nedozvěděl, to podstatné o mém problému. Začalo to vypínáním turba do nouzáku, které se odstranilo výměnou zadřeného Turba . Motor ani po výměně neměl výkon, kontrola všech hadiček ventilu N75 a zjistil se špatný zpětný ventilek od N75 k turbu (bílo černý). Turbo se rozběhlo, ale pořád to nebylo ono. výměna váhy vzduchu a lepší. Zkušební jízdy, auto dostalo čočku a při plném výkonu nad 3500 otáček začlo poškubávat a rozsvítila se kontrolka ASR a po chvilce ele. motoru a na palubce napsalo emise do dílny. diagnostika ukázala řízení počátečního vstřiku odchylka . závada byla trvalého rázu po sléze sporadická( při dalším projetí). dala se máznout. na druhý den, za studena kolísání volnoběžných otáček -+300, při jízdě škubání motoru. po zahřátí o.k neškube. motor je čiplý. zkuste jestli vás něco nenapdne. nějaká indicie, už jsou z toho všichni gumoví a neví co dál. Ta Kontrolka ASR se rosvěcuje když to dostane čočku v tahu. dík za pomoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 7. Červen 2011 Sdílet Vloženo 7. Červen 2011 Chip? Vstřiky? To může být... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
musak Vloženo 7. Červen 2011 Sdílet Vloženo 7. Červen 2011 (editace) Odčipovat ? vstřiky asi drahá zaležitost. má dost najeto. Když se s tím jezdí slušně, v závadach se nic neukáže. taky už bylo měněno čerpadlo zhruba před 100tis. Editováno: 7. Červen 2011, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.