sideA Vloženo 23. Červen 2013 Sdílet Vloženo 23. Červen 2013 Muj problem - maly vykon climaticu, maly vykon topeni (topi jen na max), diagnostika nic, unik kapaliny zadny. (O2FL). Nejaky napad? Edit: vymenen ovladaci panel climaticu - beze zmeny Tak diagnostika po vcerejsku vypsala: 08-Klima/topení -- stav: Nefunkční 0010 Addresa 08: Klima/topení Labely: SVO\3C8-907-336.clb Objednací číslo řídící jednoky: 3T0 820 047 P HW: 3T0 820 047 P Systém a/nebo verze: Climatic 150 0303 Kódování: 0000000002 Číslo dílny: WSC 33361 790 00000 ASAM Dataset: EV_Climatic A01005 (SK46) VCID: 3C7330C306FB 1 Fault Found: 10485835 - Řídicí jednotka vadná B2000 4B [009] - Prekrocena teplota info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 1 Frekvence závad: 1 Počítadlo resetů: 216 Kilometry: 137097 km Datum: 2012.14.14 Čas: 13:42:55 Co to rika? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan155 Vloženo 27. Červen 2013 Sdílet Vloženo 27. Červen 2013 Zkusil bych se podívat do čtenejch hodnot té klimy na teplotní čidla... Jestli nějaký neukazuje nesmysly...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sideA Vloženo 27. Červen 2013 Sdílet Vloženo 27. Červen 2013 kouknete prosim nekdo co se v tom vyznate, jestli tam je vse v poradku nebo co je spatne. Sorry za kvalitu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sideA Vloženo 12. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2013 prosím, nikdo nemate ani tipy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan155 Vloženo 8. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2013 No od letmého pohledu se mi to zdá OK, jen mě zaujalo napětí svorky 30, běžel motor? Pokud ne tak OK, pokud jo, tak se mi to moc OK nezdá....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan155 Vloženo 8. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2013 a ještě ma zaujalo datum závady v tom klimatroniku 14.14. to je divnej měsíc? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sideA Vloženo 8. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2013 (editace) Motor bezel na volnobeh, datum je divnej - nevim proc (vcds neni origo) Hodnota teploty vzduch upr. (pristrojova deska) = 53,3°C je OK? Jednomu znamemu se nezdalo z tech merenych hodnot cidlo pred/na/za vyparnikem Dalsi poznatek: nekdy po restaru motora klima chladi jeste min nez pred restartem. Editováno: 8. Srpen 2013, autor: sideA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hanesek Vloženo 9. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2013 Mne by zajímalo proč furt Škodovkáři řeší klimu . Ségra má 6 let Qashqai a klima chladí a nesmdí !!! Začínám uvažovat jestli by nešla napasovat do Octávky , aby byl klid . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 9. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2013 No to je jednoduché. Každé auto má své slabiny. Škodovka má v letech 2004-2008 slabinu v klimatizaci. Japonská a korejské vozy mají zase problémy s palivovým filtrem, a tudíž jim dieselové verze nechtějí při -30°C jezdit. Takže asi takto. Jinak koukám, že máš Tour 1.6 MPI, takže víš že i ta má své slabiny.... Viď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hanesek Vloženo 10. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2013 Tak jednoduché to není . 2004-2008? Já mám 2011 a už mi začíná smrdět , Qashqai po 6 letech nic . To má být jednoduché? Co myslíš u Touru slabiny ? Klima a elektronika to myslím já . Nechtěl jsem to , ale auto bez toho nešlo . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 10. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2013 (editace) Smrdí každá klimatizace bez rozdílů výrobce, pokud se nepoužívá tak jak má. To co jsem psal já je v modelovém roku 2004-2008 a je to zátka na chladiči klimatizace, která pořádně netěsní a po cca 7 letech se musí vyměnit chladič klimi. Od roku 2009 se používali od jiného výrobce a trošku jinak konstrukčně řešené. To že smrdí klimatizace je nesprávným používáním. Pokud smrdí musí se nechat kompletně vyčistit hlavně výparník a dodržovat jednoduchá pravidla a to: vypnout klimu 10 - 15 min před dovršením cíle, alespoň každých 14 dní ji nechat na 5 minut proběhnout ( i v zimě ). Pokud se tyto pravidla dodržují tak klima většinou nesmrdí. Mám zkušenost s tímto z více značek třeba Škoda, BMW, Ford , VW, Mazda. Co se týká slabin, když najedeš do vlákna zabývající se tvým motorem tak to tam uvidíš. Jsou tam problémy s lambda sondou a elektronikou spojenou s tím. Editováno: 10. Srpen 2013, autor: Sniper_2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hanesek Vloženo 10. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2013 Píšu , že segře nesmrdí po 6 letech . Je "blondýna" o nějakým používaní neslyšela . jen lije benzín a jezdí . To bych chtěl taky . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sideA Vloženo 10. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2013 Hanesek a neco k teme bys nemel? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 10. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2013 Píšu , že segře nesmrdí po 6 letech Tak si jí asi meje ne Docela by mě zajímalo kolik km za těch 6let najezdila? Mě taky ještě nikdy nesmrděla Smrdět bude každá která se zaneřádí, seděl jsem ve spoustě aut jiných značek kde majitelé nevěnovali klimě ani prd a v celku zábava Jelikož seš tady na fóru o škodovkách kde se řeší problémy tak tu logicky vidíš téměř jen problémy, zkus zapojit tu věc na krku a přemejšlej jakej je tedy asi poměr problémů proti neproblémům, jak by to tu asi vypadalo pokud by sem začali psát všichni co problém mají a i ti co problém nemají Tvoje posty tu tak působí jako obyčejný posthunting Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hanesek Vloženo 10. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2013 (editace) Šulda najeto má něco přes 100 000 to nevim přesně a určitě ji (klimu ) nemyje . Máš pravdu , že tu všichni řeší propblémy . Asi moje pracovní deformace (technolog), ale mě vždycka víc zajíma proč problém vznikl . Jinak končím a píšu vždy jen k tématu !!!!! Editováno: 10. Srpen 2013, autor: hanesek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 10. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2013 No v tvém případě je to zřejmě nevypínání klimi včas, aby se stačil výparník vysušit. Tím pádem je vlhký či mokrý a tím se na něj lepí cizorodé organismy, které si pak při opětovných puštěních foukáš do kabiny. Tyto mikroorganismy též zapáchají, to je ten smrad z klimi. Takže asi takto. Předejít se tomuto dá viz můj příspěvek víš a ještě je dobré třeba jednou za rok dát do auta SONAX čistič klimi ( velmi jednuduchá věc a za 15 minut je vyčištěno - náklady cca 200Kč ). Toť mé zkušenosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sideA Vloženo 23. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2013 Navazuji na muj prispevek vyse Prosim, mohol by mi niekto povedat ake cleny mam nalogovat aby som zistil kde moze byt problem? Kurenie musim mat na maximum po par minutach tam je horko, nasledne znizit o dva dieliky (polohy) za chvilu tam je zima a kazde 4 min. porad dokola - takto sa neda jazdit. Ovladaci panel topeni a klimy je vymeneny (robilo to aj na starom), hlasenie chyby z vagu rovnake.Prosim este o odpoved na otazkupreco pri kontrole akcnych clenov nefunguje kontrolka hladiny oleja, tlaku oleja, brzdoveho oblozenia? vag pise ,,tento vystup neni podporovan ridici jednotkou" pritom v lonskem roku ma kontrolka hladiny oleja upozornila na malo oleja v motore" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.