Přejít na obsah

Malý výkon klimatizce


Lala07

Doporučené příspěvky

Muj problem - maly vykon climaticu, maly vykon topeni (topi jen na max), diagnostika nic, unik kapaliny zadny. (O2FL). Nejaky napad?

 

Edit: vymenen ovladaci panel climaticu - beze zmeny

Tak diagnostika po vcerejsku vypsala:

 

08-Klima/topení -- stav: Nefunkční 0010

 

Addresa 08: Klima/topení       Labely: SVO\3C8-907-336.clb

Objednací číslo řídící jednoky: 3T0 820 047 P    HW: 3T0 820 047 P

           Systém a/nebo verze: Climatic      150 0303

                      Kódování: 0000000002

                   Číslo dílny: WSC 33361 790 00000

              ASAM Dataset: EV_Climatic A01005 (SK46)

                      VCID: 3C7330C306FB

1 Fault Found:

10485835 - Řídicí jednotka vadná

             B2000 4B [009] - Prekrocena teplota

             info o závadě:

                    Stav závad: 00000001

                    Priorita závad: 1

                    Frekvence závad: 1

                    Počítadlo resetů: 216

                    Kilometry: 137097 km

                    Datum: 2012.14.14

                    Čas: 13:42:55

 

Co to rika?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 4 týdny později...

Motor bezel na volnobeh, datum je divnej - nevim proc (vcds neni origo)

 

Hodnota teploty vzduch upr. (pristrojova deska) = 53,3°C je OK? Jednomu znamemu se nezdalo z tech merenych hodnot cidlo pred/na/za vyparnikem

 

Dalsi poznatek: nekdy po restaru motora klima chladi jeste min nez pred restartem.

Editováno: , autor: sideA
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to je jednoduché. Každé auto má své slabiny. :kol-28:  Škodovka má v letech 2004-2008 slabinu v klimatizaci. Japonská a korejské vozy mají zase problémy s palivovým filtrem, a tudíž jim dieselové verze nechtějí při -30°C jezdit. :kol-47:  Takže asi takto. Jinak koukám, že máš Tour 1.6 MPI, takže víš že i ta má své slabiny.... Viď :kol-31:  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Smrdí každá klimatizace bez rozdílů výrobce, pokud se nepoužívá tak jak má. To co jsem psal já je v modelovém roku 2004-2008 a je to zátka na chladiči klimatizace, která pořádně netěsní a po cca 7 letech se musí vyměnit chladič klimi. Od roku 2009 se používali od jiného výrobce a trošku jinak konstrukčně řešené. :kol-47:  To že smrdí klimatizace je nesprávným používáním. Pokud smrdí musí se nechat kompletně vyčistit hlavně výparník a dodržovat jednoduchá pravidla a to:  vypnout klimu 10 - 15 min před dovršením cíle, alespoň každých 14 dní ji nechat na 5 minut proběhnout ( i v zimě ). Pokud se tyto pravidla dodržují tak klima většinou nesmrdí. Mám zkušenost s tímto z více značek třeba Škoda, BMW, Ford , VW, Mazda.

 

Co se týká slabin, když najedeš do vlákna zabývající se tvým motorem tak to tam uvidíš. Jsou tam problémy s lambda sondou a elektronikou spojenou s tím. 

Editováno: , autor: Sniper_2003
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Píšu , že segře nesmrdí po 6 letech

Tak si jí asi meje ne  :kol-29:  Docela by mě zajímalo kolik km za těch 6let najezdila? Mě taky ještě nikdy nesmrděla :kol-123: Smrdět bude každá která se zaneřádí, seděl jsem ve spoustě aut jiných značek kde majitelé nevěnovali klimě ani prd a v celku zábava  :kol-43:  Jelikož seš tady na fóru o škodovkách kde se řeší problémy tak tu logicky vidíš téměř jen problémy, zkus zapojit tu věc na krku a přemejšlej jakej je tedy asi poměr problémů proti neproblémům, jak by to tu asi vypadalo pokud by sem začali psát všichni co problém mají a i ti co problém nemají :kol-31:  Tvoje posty tu tak působí jako obyčejný posthunting :kol-23:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Šulda najeto má něco přes 100 000 to nevim přesně a určitě ji (klimu  :kol-98: ) nemyje . Máš pravdu , že tu všichni řeší propblémy . Asi moje pracovní deformace (technolog), ale mě vždycka víc zajíma proč problém vznikl . Jinak končím a píšu vždy jen k tématu !!!!!

Editováno: , autor: hanesek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No v tvém případě je to zřejmě nevypínání klimi včas, aby se stačil výparník vysušit. Tím pádem je vlhký či mokrý a tím se na něj lepí cizorodé organismy, které si pak při opětovných puštěních foukáš do kabiny. Tyto mikroorganismy též zapáchají, to je ten smrad z klimi. Takže asi takto. :kol-28:  Předejít se tomuto dá viz můj příspěvek víš a ještě je dobré třeba jednou za rok dát do auta SONAX čistič klimi ( velmi jednuduchá věc a za 15 minut je vyčištěno - náklady cca 200Kč ). Toť mé zkušenosti.  :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Navazuji na muj prispevek vyse

 

Prosim, mohol by mi niekto povedat ake cleny mam nalogovat aby som zistil kde moze byt problem? Kurenie musim mat na maximum po par minutach tam je horko, nasledne znizit o dva dieliky (polohy) za chvilu tam je zima a kazde 4 min. porad dokola - takto sa neda jazdit. Ovladaci panel topeni a klimy je vymeneny (robilo to aj na starom), hlasenie chyby z vagu rovnake.

Prosim este o odpoved na otazku

preco pri kontrole akcnych clenov nefunguje kontrolka hladiny oleja, tlaku oleja, brzdoveho oblozenia? vag pise ,,tento vystup neni podporovan ridici jednotkou" pritom v lonskem roku ma kontrolka hladiny oleja upozornila na malo oleja v motore"

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...