Únor 2, 201213 r popíšu BRC, to dělám nejčastěji....systém má teplotní čidlo na reduktoru, podle kterého dochází po ohřevu vody v reduktoru=správné odpařování plynu(proto je blbost snižovat tuto teplotu), k přepínání na plyn, to ovčem ještě neznamená, že při velkých mrazech systém přepne...na liště vstřikovačů je čidlo teploty a tlaku plynu,takže pokud teplota nedosáhne plusových teplot(dle programu), neumožní lišta rozběhnutí vstřikovačů, aby se nepoškodily....za jízdy pak může dojít k tomu, že se reduktor nebo lišta natolik ochladí,spíš reduktor, že se do motoru dostane hůř odpařený plyn(proto zozsvěcování check-bohatá směs-odpojování válce),takže prostě se smiřte s tím, že to bude trvat déle pro přepnutí, co doporučuji, dát kus kartonu před chladič, nahoře vyříznout díru o velikosti víčka od solviny a funguje to, auta ne nepřehřejí a i líp topí..... A jak se zachová systém v případě, když během jízdy poklesne teplota pod stanovenou hranici (40°C u redoktoru + vstřikovače)? Ptám se, protože se mi párkrát stalo, že při vyšších otáčkách mi systém přepíná do BA. Jestli to můžu přisuzovat teplotě, nebo mám začít být nervozní, že je to něco jinýho... mimochodem, je možný že jsou v těchto teplotách vstřikovače hlučnější?
Březen 8, 201213 r Zdravím Vás, mam dotaz ohledně LPG, mam fabii 1,4 50kw ATZ rok 2000 nalitane 200 000km , žere to jak tank a proto zvažuji LPG jenže všude kde zavolám nuti mi sekvenční vstřikovani a ja bych chtěl podtlak (hlavně kvuli investici) je to možne do toho dat podtlak nebo je to jen moje idea a nefunguje to ? pokud nekdo ma realne zkušenosti s LPG(podtlak) a tymhle motorem budu rád za info, prostě řekněte mi to po lopatě jde to a dej si tam to a to nebo to nejde a hotovo, dík Upraveno Březen 8, 201213 r od sullysun
Březen 8, 201213 r a kolko stoji podtlak a da sa to oficialne prihlasit a nechcelo by to fabiu s menej km aj ked ta co som predaval ja s podtlakom mala nalietane 6OO tkm a furt v pohode. nedam na ten system dopustit aj ked zral asi 9 l plynu udrzba priam nulova bez problemova filter stoji asi 3 eura a vydrzi asi 80 tkm podla kvality plynu.
Březen 11, 201213 r ahoj, stále přemýšlím o instalaci lpg do fabie 1.2 HTP 40kw a jelikož už jsem tu pročet poměrně hodně vcelku mě zaráží že tu nikdo neřeší flash lube... a ani to nezapočítáváte do nákladů a ani když jsem se díval na youtube jak probíhá montáž tak taky nic. vy ho tám nemáte (nedáváte) nebo jak to máte.. přeci jen montáž toho podlakovýho vyjde na 2tkc.... díky
Březen 12, 201213 r většinou do motorů, které nemají hydraulické vymezování ventilové vůle, např.Ford 1.6 74 kW a další...nikde není specifikováno, kam se to má a nemá dávat....
Březen 12, 201213 r dobře... z toho co píšeš ale mě připadá že bez flash lube tedy u škodovek také dochází k zaklepávání ventilů a podpalování, to že to má hydraulicky vymezované vůle jenom tento problém odsunuje ale až se dostane do polohy že nebude mít co vymezovat stejně ty ventili zhoří.... je to tak? nicméně byl jsem dnes ve dvou firmách kde montují LPG a tam mi řekli že flash lube není třeba stejně jak řekl Karel.lpg navštívil jsem: http://www.fedorauto...d=cs&oid=179489 kde nabídka je následující 24500 za LOVATO stím že polský STAG ne a BRC pro mě nemámá už moc finanční význam... je to o 5tkč více (čistý monterky, čistý ruky, čistá zem, poklizené ponky a celkový stav servisu je dobrý.) http://najisto.centr...sirucek-ondrej/ kde nabídka je 24500 za ELPIGAZ stím že nic jiného ale špinavej člověk, špinavý monterky (je PONDĚLÍ!!!!!) ruky špinavý bordel všude a stav servisu poopravená stodola.. tak jelikož nevim jaký je rozdíl mezi elpigaz a lovato nechal bych si poradit a pokud by v tom byl velký rozdíl byl bych ochoten přehlídnout prostředí... z dnešní návštěvi vyplynula ještě jedna otázka a to je místo pro připojení plničky, na škoda fabia první generace facelift (r.v.2006) ambiente 1.2 HTP 40kw (6ventilú) protože já nechci mýt tu přípojku v nárazníku chtěl bych to vedle tankování benzinu... a proto se ptám má to tu někdo jinak než v nárazníku nebo pro karla.lpg dá se to udělat tam jak já bych si přál (dělal jsi to někdy) máte někdo fotku.... díky Upraveno Březen 12, 201213 r od Malta citace předchozího příspěvku
Březen 12, 201213 r budeš se muset smířit s tím nárazníkem, je to tak schválené (už se tuším o tom tady psalo u origo zástaveb u oktávek)
Březen 12, 201213 r nechápu význam "že se dostane do polohy, že už není co vymezovat"...měl jsem Octu a ani po najetí 450 tisíc neměla problém, pokud máš olej v motoru, pořád to po nastartování vymezilo vůli venntilů a nic se nepodlalovalo.... přípojka do nárazníku je přesně schválena dle typové zástavby pro daný typ.....pokud ji někdo dá jinam(k plnění, kde je jenom plast a guma, postupem času praská a nedrží), porušuje předpis, ale...náš zákazník, náš pán, jak se říká, když to neudělám, zákazník půjde jinam, bohužel....já to tam nedávám, protože pokud si předatvíš, že pistole má 2.4 kg+hadice, je to jen otázka času, než se to vylomí, když to někdo chce, uděláme, ale bez záruky na plnění...z praxe Lovato je italská odnož , koupilo ho nedávno Landi Renzo,podobné softvery...Elpigaz je polské zařízení, ale s úspěchem je vydávají za italské, není to pravda, poláci posbírali kde co po Evropě, zabalí do krabic a za pár kaček prodávají......
Březen 12, 201213 r tak že radši lovato......? a nejde ta připojka udělat někde hned u nádrže že bych otevřel kufr na´dzvíhnul koberec a plnil? vylamování není promě uspokojující.... ještě jsem viděl na fotkách na netu na nějaký astře to bylo myslim že tam toho místa u toho plnění benzínu taky nebylotak tu vyřešili tak že tam udělali díru prostrčili tam hadici a přidělali tam ten velký konec co je v nárazníku když jel plnit tak to povytáhl připojil naplnil odpojil zastrčil a jel a když bral benzín tak to trochu na tý hadici vyhnul a tankoval...
Březen 12, 201213 r můžeš mi vysvětlit o co ti jde????? plácáž 1000 druhů aut dohromady, ptal jsi se na Fabii, tak jsem ti odpověděl, tak jaký auto vlastně máš??? vylamovat se ti nic nebude, když to bude podle předpisů, tzn, dole v nárazníku, pokud to bude u plnění a narazíš na STK na technika, co bude dodržovat přespis, neprojdeš, jelikož se odkáža přesně na tu typovku co jsem popisoval....jiné řešení je proti předpisům, už jsi to pochopil????? snad jo....
Březen 12, 201213 r mluvim stále o fabii ale popisoval jsem foto co jsem viděl (a to bylo na astře)....... je mi to jasný prostě a jednoduše je nejlepší a nejjistější to dát do nárazníku :-( díky za trpělovost Upraveno Březen 12, 201213 r od Malta citace předchozího příspěvku
Březen 22, 201213 r -máme 55kw na lpg a je supr, v rodině máme ještě 74kW a od začátku žere olej, na plyn není předělaná - neřekl bych že je špatně zpřevodovaná, je silnější, tot´ asi vše
Březen 23, 201213 r no spíš jde o celkovej stav. nezapomeň, že kupuješ 12 let starý auto, buh ví co se sním těch dvanáct let dělo, když dáš plyn tak se těch cca třicet tisíc hned nevrátí. takže pokud neznáš historii tak bych se poohlíd jinde
Březen 24, 201213 r 1l cca 7-8 tkm. kup si 55kW a máš klid určitě bych si nekupoval auto o kterém je známo že žere olej ... žere ted a bude žrát víc ... Upraveno Březen 24, 201213 r od tomasz.
Duben 3, 201213 r Omlouvám se, jestli to tu někde už bylo, ale vyskytl se mi problém. Obšas, když jen trochu prudčeji přidávám plyn, začně sebou auto klepat, jako by bylo podtočené, i když zjevně podtočené není (třeba i okolo 3 tis. otáček). Stává se to jen když jedu na LPG, na benzín je to OK. FabieCombi 1.4 16V 55 kW. Tuší někdo, prosím, čím by to mohlo být? Díky moc!
Duben 4, 201213 r bude to špatně naladěné (buď chudé, nebo bohaté), zajeď za plynařem, sedněte do auta a s noťasem ti to za jízdy doladí
Duben 5, 201213 r Včera jsem konečně odvezl Fabču k Fedorovi dnes proběhla montáž a pár zkušebních km.. s jednáním společnosti jsem spokojený za 1000km bezplatně doladí, s montáží na první i druhý pohled jsem spokojený, (třetí detailnější pohled proběhne až budu mít čas..) celková cena byla 25300,- za systém Lovato easy fast smart s toroidní nádrží 48l, nové svíčky, měření kompresí, obal na rezervu a tankováním za 200 co se motoru týká, můj tata má 300C na lpg a když se zvedne kapota a nastartuje se a přepne se na plyn tak se rozjede koncert 8 vstřikovačů trrrrrrr.. čekal jsem něco podobného a k mému velkému překvapení jsou plynový vstřiky tišší jak benzínový . Jinak co se projevu motoru týká, nelze poznat zda běží na plyn nebo benzín, i výkonově naprosto nastejno, jediný co se mi zdá že to má malinkatou prodlevu na plynu ale věřim že to si spíš vsugerovávám . jediný čeho jsem se lekl když jsem dojel domů a proklikal palubák tak spotřeba 9,5l mi nevoněla ale přičet jsem to k tomu že to trápili na volnoběh a nestihlo se to smazat než jsem auto převzal. Zitra natankuju plnou cca 37l a pojedu Prostějov - Česká Lípa a na velikonoce zpět...(celkem 600km) byl bych nadšený kdybych to zvládl bez tankování .
Duben 6, 201213 r tož gratulace a ať slouží . Jinak co se týká palubáku a co se týká hodnot na něm v případě provozu na LPG, na nějaké relevantní údaje zapomeň. Rovněž ti nechci brát iluze, sice nevím co máš za motorizaci, nicméně 600km na 37l plynu určo neuděláš a už vůbec ne na jedné z prvních jízd ... neber to ve zlém ale určitě se pak pochlub, kolik si na to nakonec urazil
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.