cokapid Vloženo 11. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2009 Ahojte, chci se zeptat jestlise dá nějak vylepšit motor na O1 1,6 55kw? Někde jsem slyšel že se dá předělat na 1,6 74Kw silnější verzi? Co to obnáší a na kolik ty vyjde? Popř. jde legálně zaměnit v tomto voze celý motor? Ať už za 1,6 74Kw nebo třeba 1,8 apod? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robo_PP Vloženo 11. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2009 no na 1.6 74kw to prerobis len tak ze ho vymenis a legalna sa tam motor da vymenit, na poklope od nadrze na tankovanie, z vnutornej strany mas nalepeny stitok kde mas napisane ake motory tam mozes dat, teda aspon ja to tam mam a mam ten isty motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robo_PP Vloženo 11. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2009 alebo ked chces nejak motor chipnut a podobne srandy tak o tom je nieco malo pisane tu : http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=71395 treba len trosku hladat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cokapid Vloženo 12. Srpen 2009 Autor Sdílet Vloženo 12. Srpen 2009 No na to víčko se podívám, pokud by tam šlo dát 1,6 74Kw bude to myslím levnější něž ta výměna vačky a chip ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robo_PP Vloženo 12. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2009 no neviem za kolko chces zohnat motor, ale vacka s chipom vide do 15 000 KC, a ked vy menis motor neviem ci ti nebude treba aj novu prevodovku, budiky a ine srandy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tesna Vloženo 12. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2009 Měnit motor - blbost. Za nějakých 12 litrů (bez DPH, to asi platit nechceš ) dostaneš chip + vačku a k tomu 18-20 koní. K tomu případně dát ještě filtr a za pár kaček hladký střed (mě stál svého času Tyll asi 400). Měl jsem to kdysi na feldě a pak šlo o úplně jiné auto. Kámoš si nechal podobnou úpravu odbrzdit (chip, vačka, filtr) a výsledek - 70,5kW/148Nm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cokapid Vloženo 13. Srpen 2009 Autor Sdílet Vloženo 13. Srpen 2009 No 12 000 není nejhorší, spíš je to pořád jen 69Kw , a když koupím origo motor 1,6 74Kw není nic nachipované a pojede líp ne? No právě nemám s tím zkušenosti co vše se musí vyměnit. A je to opravdu takový rozdíl 55 a 69Kw? Jak hladký střed? výfuk mám teď sportovní , tedy koncový díl . Co potom spotřeba vozu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tesna Vloženo 13. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2009 Koukni se na nabídky Cimbu, Sportmotor, Motordesign a jiných. Když jsem upravoval Feldu (2001), tak v té době nabízel tuším Motorexcel úpravu až někde na 84kW, ale to už bylo za jiný peníz. Sice můžeš koupit origo motor 74kW, ale celkově tě úpravy vyjdou možná dráž, než 10 let stará Okta s 1.8T (motor, elektrika, převodovka a já nevím co ještě) a navíc z auta uděláš naprostý unikát, tzn. problém se servisem nebo při dalším prodeji, nemluvě o papírech. Navíc předpokládám, že bys kupoval motor starší, tzn. zajíce v pytli. Samozřejmě, že mezi 55 a 69kW je zásadní rozdíl, protože tovární 55kW ve 4500ot. umře, zatímco upravená táhne až za 5500 ot. a jde točit přes 6000. Vzhledem k charakteristice 55 vs. 74kW verze předpokládám, že upravená 55ka díky dlouhému zdvihu a průběhu krouťáku pojede v nízkých a možná i středních otáčkách lépe než sériová 74kW. U Feldy třeba motor auto utáhl na V. na volnoběh, bez plynu, a šel taky skoro od volnoběhu vytáčet, aniž by protestoval. Co se týče spotřeby, tak zásadní změnu jsem neviděl. Jezdil jsem pořád okolo 7 litrů. Hladký střed – místo středového tlumiče jen trubka. Kámoš tehdy diskutoval toto téma s ing. Čepkem z Motorexcel (bohužel jsem ten mail někde ztratil), ale dle něj to na tomhle motoru dávalo další 2 – 3 koně (a lepší zvuk). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cokapid Vloženo 13. Srpen 2009 Autor Sdílet Vloženo 13. Srpen 2009 Díky , podívám se na to. Už mě ta 55Kw štve Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 14. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2009 (editace) Výměna motoru je blbost. To není jen výměna motoru, ale i převodovky, řídící jednotky, přístrojovky, chladiče, hadic, atd. atd. Načipovaná 55Kw s vačkou jezdí LÍP jako sériová 74Kw. Ono je takovým tajemstvím, že 74Kw na brzdě většinou dosahuje tak max. 70Kw Pokud je ti i toto stále málo, tak to PRODEJ a kup 1,8T...nechápu lidi co si koupí 55Kw a pak řvou, že je to "strašný" Editováno: 14. Srpen 2009, autor: TomášT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.