miculko Vloženo 24. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2009 Štandartne nepoužívam na DO otváranie kufra, no podarilo sa - pri nakladaní vecí do kufra na Octavii II Combi som otvoril DO iba kufor, naložil veci aj s kľúčami a zabuchol. Kufor sa automaticky uzamkol. Náhradné kľúče boli 500km. Podľa vyjadrenia zo Škoda servisu mi môžu prísť iba ak vybiť okno+zaplatím za výjazd, takže som to riešil radšej cestou po náhradné kľúče. Má niekto nejaké skúsenosti ako sa už nezabuchnúť, nakoľko sú dve najčastejšie možnosti ako k tomu môžem na mojej Octavii II prísť: 1. Otvorím na uzamknutom aute iba kufor a kľúče hodím dovnútra. 2. Odomknem DO auto, otvorím iba kufor, dám do kufra kľúče a auto s automaticky po cca 60s nečinnosti uzamkne. Neuvažujem s prípadom, ze pri otvorených dverách zamknem DO auto, hodím kľúče dovnútra a zabuchnem. Dá sa táto automatika v Octavii II nejakým spôsobom deaktivovať: - ak odomknem auto a otvorím iba kufor - nech sa automaticky nazamkne celé auto po cca 60s - ak otvorím iba kufor cez DO nech sa mi po zabuchnutí neuzamkne Automatické uzamknutie auta po cca 60s po odomnutí DO, pokiaľ nedôjde k otvoreniu žiadnych dverí-ani kufra je dobrá vec, v tej vidím zmysel ale vo vyššie popísaných nie. Dá sa do auta / kufra nejak dostať - ak sa už zabuchnem (bez rozbitia okna) ? Vopred vdaka za odpoved. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 24. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2009 To se již zde párkrát řešilo. Stačí se dostat do motorového prostoru a párkrát odpojit a připojit baterii. Při tom brát za kliku dveří. Tyto počiny zblbnou komfotku na tolik, že se auto po pár zkoušení samo odemkne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 24. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2009 a už se to někomu tímto spůsobem podařilo ?? nějak tomu nevěřím, odpojuji baterii často ale nikdy se mi auto nezamklo/neodemklo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kubasta Vloženo 24. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2009 mě ano zrovna jsme to řešili v sobotu s kamarádem co dělá v škoda servisu.prý standartní postup při tomto problému.sledoval jsem to na vlastní oči. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 24. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2009 takže je to nachystaný pro zloděje ??? na kolikátý odpojení se to odemklo ?s Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 25. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2009 Ešte na Fabii mi odišiel jeden článok akumulátora. Počas štartovania výrazne padlo napätie palubnej siete a vtedy som počul, že centrál sa odomyká. Tak tipujem, že ak by sa akumulátor odpojil a pripojil cez nejaký odpor (napr. aj žiarovku), tak by sa docielil podobný efekt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miculko Vloženo 25. Srpen 2009 Autor Sdílet Vloženo 25. Srpen 2009 Vdaka za info, len neviem či je bez predošlej prípravy bez poškodenia možné dostať sa pod kapotu a odpojiť akumulátor. Dá sa celkovo deaktivovať to automatické uzamykanie v prípade, že ak otvorím a nasledne zavriem kufor - nech sa mi auto automaticky neuzamkne ?! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 25. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2009 (editace) Myslím teoreticky že by to ve VAGu šlo. Je tady pár šikovných lidiček, kteří to určo umí. Jinak šikovný servisman (Škodovák) se tam dostane i bez poškození. Myslím že dokážou vydrátovat ovládání kufru. Vím určitě že to jde u Fábky. to Diamant: Centrál je jen spotřebič který může fungovat při nějakém min. napětí. Jestliže Ti odešel článek při startování, tak to byl sakra pokles. Někde jsem četl, že i dost vybitá baterie (nešlo s ní startovat) dokáže centrál odemknout. Vím jak to s tou žárovkou myslíš, ale to by nešlo. Musel by jsi mít velký spotřebič a navíc ho připojit do serie s centrálem. to Váša: Nachystaný na zloděje? No museli by se v tom trošku hnípat a každopádně mít otevřenou kapotu. To si ale nelajznou..... (moc douho to trvá) Editováno: 25. Srpen 2009, autor: Dodo-Kolín Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 26. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2009 včera jsem to zkoušel na OI odpojil jsem snad 100x baterii (různě rychle po sobě na krátko i na dlouho) a centrál ani neťukl natož aby odemčel na kolikátj pokus se to podařilo vám ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 26. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2009 (editace) A bral někdo při tom za kliku??? Musí se to současně - odpojovat baterie + brát za kliku. Je možný že máš jinou komfortku?! Ale takhle to fakt škodováci otvírají. Editováno: 26. Srpen 2009, autor: Dodo-Kolín Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 26. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2009 proč brát za kliku když se centrál ani necukne, natož aby překlopil zámek věřil bych tomu maximálně u dodělávanýho alarmu/centrálu ale u origo ??? mám na dílně GIV tak ju budu zkoušet, ale pochybuju že to půjde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kubasta Vloženo 26. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2009 Je třeba odpojit – pol a škrtat sním o kontakt a současně mačkat vypínač na kufru. Většinou tak na pátý pokus to je.Víko motoru se otevře-sundat spodní kryt pod motorem a prostrčit ruku okolo chladiče a otevřít kapotu. Huř to de u klimatizace,ale dá se Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 26. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2009 tak ani gIV nechce spolupracovat ani když mačkám kliku (stejně zbytečně protože servomotorek se ani nehne (sundanej tapec) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 27. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2009 No já nevím jak to má dělaný OI, ale u OII to jde. Jak píše kubasta, musíš současně brát za kliku kufru (kde je elektrokontakt). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kvido27 Vloženo 31. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2009 (editace) něco s tím napětím to bude. V OI jsem měl v zimě dost vybitou baterii a když jsem startoval tak centrál bláznil - zavíral a otvíral všechny dveře a než jsem nastartoval, tak to cvakalo jak stará telefonní ústředna. Pak jsem musel všechny dveře zamknout a odemknout aby se centrál zpamatoval. Editováno: 31. Srpen 2009, autor: Kvido27 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 31. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2009 Jj, když napětí stouplo (po nastartování) tak OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bigboban Vloženo 31. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2009 Vím že tady se bavíme o škodě, ale jen jako potvrzení této odemykací teorie mám jednu hodně "zajímavou" zkušenost s Toytou. V Norsku v kempu jsem nechal v OI do rána puštěnou lednici a totálně jsem vybil baterku. Odemknul jsem tedy mechanicky klíčem a motor ani ťuk. Nakonec jsem ukecal poláka s toytou, měl i kabely. No a teď ten fór: 1) Zapojili jsme kábly z motoru do motoru 2) Polák nastartoval a vystoupil, zabouchnul za sebou dveře 3) Já jsem nastartoval přes kábly 4) Odpojili jsme kabely a polák zabouchnul motor a šel do auta 5) Auto měl zamčený!!! Takže na louce v kempu stála nastartovaná Toyta a s klíčkem v zapalování a zamčená. Po asi hodině práce jsme tyčkou od stanu skrz dveře zmáčkli stahování okýnka, ale byl to docela boj. No jen jsem tím chtěl potvrdit, že opravdu jen poklesem napětí v autě (při startování) je klidně možné auto zamknout (a tedy asi i odemknout). A zjevně to nefunguje jen u škodovky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 31. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2009 (editace) Jak že jste zapojovali ty kabely? z motoru do motoru? Spíš baterka vs. baterka, ne? Jinak prekérka: na louce v kempu stála nastartovaná Toyta a s klíčkem v zapalování a zamčená. Takže jste vyhnuli rám dveří? Ale ještě že jste šikulové a poradili si. Editováno: 31. Srpen 2009, autor: Dodo-Kolín Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
b.a.n.a.n Vloženo 14. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2009 Myslím teoreticky že by to ve VAGu šlo. Je tady pár šikovných lidiček, kteří to určo umí.Jinak šikovný servisman (Škodovák) se tam dostane i bez poškození. Myslím že dokážou vydrátovat ovládání kufru. Vím určitě že to jde u Fábky. to Diamant: Centrál je jen spotřebič který může fungovat při nějakém min. napětí. Jestliže Ti odešel článek při startování, tak to byl sakra pokles. Někde jsem četl, že i dost vybitá baterie (nešlo s ní startovat) dokáže centrál odemknout. Vím jak to s tou žárovkou myslíš, ale to by nešlo. Musel by jsi mít velký spotřebič a navíc ho připojit do serie s centrálem. to Váša: Nachystaný na zloděje? No museli by se v tom trošku hnípat a každopádně mít otevřenou kapotu. To si ale nelajznou..... (moc douho to trvá) Na montazi fabii (fl) jsem videl jak sundaj mlhovku a odemknou si pres vag. Tudis to jde;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nWy Vloženo 5. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2009 Jen reaguji na zkušenost kolegy se zamknutím klíče při použití talčítka a otevření kufru. Stalo se mi to samé. Byl jsem služebně v Německu a při nakládání krabic jsem si otevřel jen kufr a naházel jsem krabice i s klíčem do auta a zavřel kufr. Ihned jak jsem sem "švihl" s kufrem mi došlo že tam mam klíče ale nešlo reagovat, kufr se zamkne ihned. Takže 3 hodiny čekání s náhradním klíčem. Kolegové z firmy mi zavolali VW servisáka a ten mi řekl, že díky montáži mříže N1 nelze "zničit" jen okénko u zadních dveří =) A tak mi defakt řekl to samé co kolegovi. Opravdu milá příhoda a proto teď když jsem si koupil svojí O2 tak se tlačítku odemknout kufr vyhíbám na 100 km !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mata_cz Vloženo 12. Únor 2010 Sdílet Vloženo 12. Únor 2010 Štandartne nepoužívam na DO otváranie kufra, no podarilo sa - pri nakladaní vecí do kufra na Octavii II Combi som otvoril DO iba kufor, naložil veci aj s kľúčami a zabuchol. Kufor sa automaticky uzamkol. Náhradné kľúče boli 500km.Podľa vyjadrenia zo Škoda servisu mi môžu prísť iba ak vybiť okno+zaplatím za výjazd, takže som to riešil radšej cestou po náhradné kľúče. Má niekto nejaké skúsenosti ako sa už nezabuchnúť, nakoľko sú dve najčastejšie možnosti ako k tomu môžem na mojej Octavii II prísť: 1. Otvorím na uzamknutom aute iba kufor a kľúče hodím dovnútra. 2. Odomknem DO auto, otvorím iba kufor, dám do kufra kľúče a auto s automaticky po cca 60s nečinnosti uzamkne. Neuvažujem s prípadom, ze pri otvorených dverách zamknem DO auto, hodím kľúče dovnútra a zabuchnem. Dá sa táto automatika v Octavii II nejakým spôsobom deaktivovať: - ak odomknem auto a otvorím iba kufor - nech sa automaticky nazamkne celé auto po cca 60s - ak otvorím iba kufor cez DO nech sa mi po zabuchnutí neuzamkne Automatické uzamknutie auta po cca 60s po odomnutí DO, pokiaľ nedôjde k otvoreniu žiadnych dverí-ani kufra je dobrá vec, v tej vidím zmysel ale vo vyššie popísaných nie. Dá sa do auta / kufra nejak dostať - ak sa už zabuchnem (bez rozbitia okna) ? Vopred vdaka za odpoved. Pri zabouchnutych klicich se da O2 otevrit pouze a zase jen klicem (DO). Pokud nahradni neni k dispozici, musi se dostat z auta ven ty zabouchle. Zni to divne, ale je to tak. O2 nejde otevrit nicim jinym nez klicem (DO). Nepomuze rozbit okno a otevrit packou ... to takhle nefunguje. Ochrana proti zlodejum ... Jde rozbit okno a podat klice. Stalo se mi, ze jsem si zabouchnul klice. Zavolal jsem asistencni sluzbu a ti nafukovacim vakem ohnuli mirne dvere (cca 5mm), dratem podali klice, na kterych pak zmackli tlacitko pro otevreni. Stalo me to 2000kc. Dvere se vrati normalne zpet. Nic se neponici. Uz to nechci nikdy zazit ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.