Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

mě když kdysi nešla nastartovat IFA tak jsem se podíval do palivovýho filtru a tam byla zmrzlá nakondenzovaná voda.

zkus se tam podívat je to napravo vedle prvního monobloku stříbrnej válec.

Vloženo
AHOJ vsetci. Mam velky problem.V piatok som prisiel s autom domov.Rano idem startovat a nic.Motor toci ale nechce nastartovat a po chvili sa mi rozsvieti a blika

kontrolka oleja na cerveno. Cim to je a co robit dakujem

A co tak napisat aky mas motor??? benzin??? diesel??? Zakladne udaje o aute?? rok. vyroby. pocet kilometrou. :palec2:;):):palec2:

Vloženo
mě když kdysi nešla nastartovat IFA tak jsem se podíval do palivovýho filtru a tam byla zmrzlá nakondenzovaná voda.

zkus se tam podívat je to napravo vedle prvního monobloku stříbrnej válec.

:smich: :smich: :smich:

:palec2: VASA nie jeto IFA ani DIESEL . Je to OCTAVIA 1 Benzin.

Vloženo
mas tam benzin??? v akom stave je baterka NOVA??STARA?? NIC SI NEROBIL S ELEKTRIKOU.???

vsetko je o.k baterka toci ale akoby nechcelo hodit iskru a odpalit a tak sa mi zda ze to kvoli tomu aby som nezdrel motor lebo blika ta kntrolka oleja ci nemam zle cerpadlo oleja

Vloženo

tak octavia v benali to je to jsem nečekal

toho oleje si nevšímej je to normální když se dlouho točí a nechytne

takže základní postup pro všechny benzíny:

1/vyndej svíčku dej do faje od měniče polož na blok aby byl závit ukostřen a zatoč- jiskří = zapalování OK, nejiskří je tam problém

2/ je slyšet podávací čerpadlo při zapnutí klíčku ?

Vloženo

Měl jsem stejný problém. Pak jsme zjistili, že to nedává jiskru.

Pojistky všechny OK.

Nakonec byla zjištěna chyba na pojistkové skříni zezadu na konektorech - vypadlé 2 kontakty z konektoru.

Zkontroluj preventivně tyto konektory - pojistkovou desku demontovat a pohled zezadu, zatahat za kabely.

Pořadí základní kontroly:

1. Je tam benzín?

2. Běží palivové čerpadlo? Otoč klíčkem, nestartuj, musí natlakovat, uslyšíš ho.

3. Dává to jiskru?

Nejdřive jdi po základních věcech, než začneš půlit motor.

Hodně štěstí. Vím jaké to je. :palec2:

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Zdravim, resim stejny problem, ale stim ze nastartuji jen s pridanym plynem a ten musim drzet nez se rozjedu pak cca 1km nesmim seslapnout spojku bez pridaneho plynu jinak mi to okamzite chcipne.

Po tom kilometru uz muzu normalne zastavit a vyradit, otacky se drzi kolem 400-700 ot. driv jsem mel 850-900 (mam chip).

Cerpadlo pri otoceni klickem neslysim a pojistky jsou ok.

Dle meho mi odeslo cerpadlo tak se ptam, lze zatim aplikovat momentalni zpusob startovani s plynem.

Cerpadlo natlakovava benzin jen pred nastartovanim nebo udrzuje tlak v soustave stale??

Jinak 1.6 55Kw 1997 km 130tis.

Predem diky za jakekoliv info.

Vloženo

Tak jsem to dneska nechal napojit, jedine chyby mam v konfortce vyhrivani praveho zrcatka a leve zadni dvere zamykani.

Takze jsme jeste projely vsechny akcni cleny, nastavily klapku a mrkly na svicky ktere jsou zrale na vymenu, prozatim jsme je jen ocistily a daly zpet.

Momentalne je problem fuc a startovani ok a otacky drzi jak prikovany.

  • o 5 měsíců později...
Vloženo (editace)

Dobrý den, začátkem roku jsme zakoupili ojetou Škodu Octavii, r.v. 2000. Jedná se o kombík v motorizaci 1.8 Turbo 20V. Několik dní po koupi nastaly problémy. Auto nechtělo nastartovat. Po hodině "odpočinku" nastartovalo a jelo bez problémů. Problém se pak ale opakoval. V autorizovaném servisu Škoda se již skoro půl roku mechanici pokoušejí závadu odhalit, zatím však neúspěšně. Veškerá čidla, která vykazovala nesmyslné hodnoty byla vyměněna, podle diagnostiky je teď auto v naprostém pořádku. Měněná byla i řídící jednotka, avšak auto i nadále například týden jezdí a z ničeho nic ráno nenastartuje. Často také při studeném startu motor jede na tři, někdy i na dva válce. Po chvilkovém prohřátí se většinou chytnou všechny čtyři. Chtěl bych se tímto zeptat, zda-li jste se s podobným problémem nesetkali. Díky moc, jsem už zoufalý.

Editováno: , autor: Johny159
  • o 2 týdny později...
Vloženo
Dobrý den, začátkem roku jsme zakoupili ojetou Škodu Octavii, r.v. 2000. Jedná se o kombík v motorizaci 1.8 Turbo 20V. Několik dní po koupi nastaly problémy. Auto nechtělo nastartovat. Po hodině "odpočinku" nastartovalo a jelo bez problémů. Problém se pak ale opakoval. V autorizovaném servisu Škoda se již skoro půl roku mechanici pokoušejí závadu odhalit, zatím však neúspěšně. Veškerá čidla, která vykazovala nesmyslné hodnoty byla vyměněna, podle diagnostiky je teď auto v naprostém pořádku. Měněná byla i řídící jednotka, avšak auto i nadále například týden jezdí a z ničeho nic ráno nenastartuje. Často také při studeném startu motor jede na tři, někdy i na dva válce. Po chvilkovém prohřátí se většinou chytnou všechny čtyři. Chtěl bych se tímto zeptat, zda-li jste se s podobným problémem nesetkali. Díky moc, jsem už zoufalý.

Tak palivové čerpadlo jsme vyměnili, problém ale přetrvává. Budu vděčen za každou radu. Díky

Vloženo
Palivovy filter bol menený? Mal som raz podobný problem na Felicii 1,6 a tam to robil palivový filter.

Měněný byl. Ale ikdyby to bylo filtrem, dělalo by to pořád,ne? Když to zrovna jede, jede uplně normálně třeba celej den. Fakt už nevím. Každopádně díky za snahu

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...