megi Vloženo 9. Září 2009 Sdílet Vloženo 9. Září 2009 Dobrý den chtěl bych se poradit ,jestli nemáte někdo zkušenosti čím by to mohlo být :měnil jsem na 1,4mpi rozvodový řetěz,vodní pumpu těsnění pod hlavou a vlnovec za katíkem po této výměně mi auto cuká jako by semtam docházelo palivo hlavně při nízkých otáčkách ,ale jezdit se dá normálně mám po výměně najetých 600km kontrolka žádná nesvítí při demontáži hlavy jsem odpojil i příodní hadicu paliva k vstřikovacím ventilům nemá se to nějak ještě třeba odvzdušnovat ? ventily jsem seřídil auto chytá na poprvé děkuji za případné rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 10. Září 2009 Sdílet Vloženo 10. Září 2009 Skús prečítať pamäť VAGom závad RJ motora možno tam bude zapísaná chyba.Pokial si dobre dal reťaz /12 očiek/ tak to môže robiť sviečka, vstrek, káblik, konektor atd.Je možná aj netesnosť výfuk potrubia. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.