Přejít na obsah

Predradny odpor


Ice

Doporučené příspěvky

Petr SDI měl jsem to samé s tou pojistkou č2,plast vytavenej,dalo se nové očko a koupil jsem celej novej plast,ale už se to vyhřívá znovu-pokud vyndáš celej kabel-změř to prosím,délku,nechám su udělat celý kabel znovu,aby to vydrželo-děkuju

 

Nebo pokud by měl někdo etku,zjistit číslo dílu-kabelu.

 

Opraveno,na vrakáči sehnán opět dobrý plast s kusem kabelů.Nastaven kabel s novým očkem-doufám,že to nyní vydrží déle.

P.S.Chápu-nedá se to měřit,délka kabelu,je to až k pojistkám pod volantem-proto kabel nastaven.

post-49-0-06094500-1393075122_thumb.jpg

Editováno: , autor: bobo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...
  • o 4 týdny později...

Chtěl bych se zeptat ten předřadnej odpor je stejnej ať je auto s klimou nebo bez?? protože ve kšeftu mi řekly že jsou tam dva s klimou a nebo bez,když jsem si vzal ten bez protože klimu nemám tak mi daly toto viz.foto což když se dívám tak to není ono co máte focené to maj když to má klimatizaci.Tak ted to trošku nechápu můžete mi to prosím někdo vysvětlit?? Ještě jsem to neměl rozebrané,ale nějak se mi to nezdá.Děkuji všem

 

odkaz na foto neumím sem vložit foto.

 
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj, tak mi tu někdo radil, že to když mi nefunguje první stupeň ventilatoru, tak to nebude odporem, pac na jednicku je napojene i ostatní stupne.

Dne mam uz vymneneny ventilator a vymnenil jsem i ovladani klimatizace, ale první stupeň stále nefunguje.

A odpor mi vůbec nejde vyndat, malo mista a ani sehne. Tak nevim v com ta chyba ze 1. stupeň nejde je :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já teda nevim jak ty příspěvky čteš, ale já jsem napsal, že to pravděpodobně odporem bude a ty si místo toho vyměnit všechno ostatní a dražší. Znovu opakuji, že na rychlost 1 je v obvodu celej odpor (řekněme 3 odpory), na rychlost 2 dva odpory a na rychlost 3 jeden odpor. Rychlost 4 jede na plnou rychlost bez odporů. Z toho jasně vyplívá, že to odporem být může s tím, že by byl přerušen v rámci toho posledního (třetího) odporu, pokud vám funguje 2. a 3. rychlost. Pokud funguje jen rychlost 4, tak je téměř jisté, že je to odpor. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem to zkusil proměřit na pípání měřákem,  polozil jsem odpor tim víčkem dolu a smerem od sebe.  z leva 1. reague na 3 a 4 a z prava 4. reaguje na 3 a 1.   A 2. nereaguje ani na jeden. to same me napadlo projet odporem na 200ohm( nejsem eletrikar jen jsem to zkusil) a to same jako s pipanim ukazovalo mereni na ohmy. Dvojka vůbec nereague. Takze to bude asi odpor. Protože jsem koukal na ovladani rychlosti a nejak se tam nemá co pokazit. Při otaceni se konektory dotyji jak mají.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 3 roky později...
  • o 2 týdny později...

Ahoj resil jsem to pred rokem. Jel pouze nejvyssi stupen.

Sundat kastlik a pak system jezek v kleci a je venku a zpet.

Vedou k nemu 4 dost hrube draty. Nejak se po ototci ale to uz jsi nejsem jist.

Mel jsem vetsi problem dat ho zpet nez vyndat.

Merak ukazal ze problem je pouze v pojistce tak jsem cvak puvodni a opatrne napajel novou.

Zatim vse ok a za 30 KC ???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...