Dix1 Vloženo 27. Únor 2015 Sdílet Vloženo 27. Únor 2015 Ptal jsem se u prodejce a zatím k nim nic není.Vydrž do úterý.Je tisková konference škodovky na ženevském autosalonu,tak uvolní víc informací. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davpa Vloženo 28. Únor 2015 Sdílet Vloženo 28. Únor 2015 tak nejvíc informací je možné najít na německých stránkách škodovky, výbavu edition mají i v konfigurátoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochaine Vloženo 28. Únor 2015 Sdílet Vloženo 28. Únor 2015 Je třeba nezapomínat na to, že v každé zemi mohou být výbavy odlišené... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dick Vloženo 28. Únor 2015 Sdílet Vloženo 28. Únor 2015 Výbavu si u automobilky objednává národní importér, z toho plynou ty různé výbavy v různých zemích, takže bych nebyl moc optimistický, že budeme kopírovat nějakou výbavu/modelovou řadu v Německu ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 2. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 2. Březen 2015 S největší pravděpodobností Edition v CZ nebude. Nebyly modely Family, 4x4 ani další edice se zvláštními prvky. Tady se snižuje cena a přihazuje výbava, akční modely v pravém slova smyslu jsou jenom výjimečně. Pokud už by došlo ke změně, tak by zřejmě šly objednávat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 3. Březen 2015 Sdílet Vloženo 3. Březen 2015 ŠKODA na autosalonu v Ženevě 2015 - Tisková mapa3.3.2015 | kategorie: Modely› Výstavní premiéra nové vlajkové lodi značky ŠKODA na autosalonu v Ženevě› Emocionální a výrazná: Nová ŠKODA Superb představuje revoluci ŠKODA designu› Pokroková: Špičkový model nabízí novou dimenzi v oblasti prostornosti, komfortu a kvality› Technika MQB: Maximální bezpečnost, nízké zatížení životního prostředí, rozsáhlé možnosti konektivity› Nespoutaná síla: Nová ŠKODA Octavia RS 230 s maximální rychlostí 250 km/h› Sebevědomá: Představuje se nová ŠKODA Fabia Monte Carlo› Atraktivní: Nové akční modely „Edition“ k příležitosti 120. výročí založení firmy a 110. výročí zahájení výroby automobilů› Ekologie: Od konce května všechny modely ŠKODA výhradně s EU 6 motory› 2014: Nový rekordní rok s 1,04 miliony prodaných vozů značky ŠKODA› Prezentace značky ŠKODA v Ženevě na stánku o rozloze 1 267 m2 v hale 2Mladá Boleslav/Ženeva, 3. březen 2015 – Na scénu přichází nejlepší vůz ŠKODA všech dob. Dva týdny po světové premiéře v Praze se nový model Superb poprvé představuje široké veřejnosti na autosalonu v Ženevě (5. - 15. březen 2015). Vlajková loď značky ŠKODA zaujme moderním, výrazným a emocionálním designem, největší nabídkou prostoru ve svém segmentu a inovativní technikou MQB koncernu Volkswagen. Prodej tohoto modelu bude zahájen v polovině roku 2015. ŠKODA AUTO dále na březích Ženevského jezera představí sportovně laděný vůz Fabia Monte Carlo. Prezentaci české automobilky doplňují nové akční modely „Edition“ vybraných vozů ŠKODA u příležitosti letošního 120. výročí založení společnosti a 110. výročí zahájení výroby automobilů. S modelovou ofenzívou představenou v Ženevě potvrzuje značka svůj dynamický vývoj: V roce 2014 dosáhla ŠKODA AUTO nového prodejního rekordu, když za jeden kalendářní rok poprvé v historii prodala 1,04 milionu vozů a překonala tak počet jednoho milionu dodaných automobilů.„S novým modelem Superb zahajuje ŠKODA AUTO novou éru,“ říká předseda představenstva společnosti ŠKODA AUTO Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland. „V posledních letech se značka ŠKODA etablovala mezi velkými mezinárodními automobilkami. Technika i design našich vozů dosáhly nové úrovně. Třetí generace modelu Superb v této cestě důsledně pokračuje: Tento model představuje dosavadní vrchol modelové ofenzívy ŠKODA AUTO a potvrzuje stávající silnou pozici značky,“ říká Prof. Dr. Vahland. „Díky vynikajícím designovým a technickým kvalitám a nepřekonatelné nabídce prostoru nastavuje naše vlajková loď nová měřítka v našem tržním segmentu. Třetí generace modelu Superb nám tak pomůže získat nové skupiny zákazníků. ŠKODA AUTO chce nadále pokračovat ve své ofenzívě. Nový Superb je dokladem těchto růstových ambicí a naznačuje budoucí směřování značky,“ dodává Winfried Vahland.Od roku 2001 představuje model Superb vrchol modelové palety značky ŠKODA. Automobilka od té doby dodala zákazníkům více než 700 000 vozů Superb první a druhé generace. Její vlajková loď je tak jedním z nejoblíbenějších modelů ve své třídě. Zákazníci oceňují atraktivní koncepci tohoto automobilu s velkorysou nabídkou prostoru, nadčasově elegantním designem, vysokým komfortem, moderní, inovativní technikou, špičkovou úrovní bezpečnosti, skvělou funkčností a přesvědčivým poměrem ceny a užitné hodnoty. „Nový Superb je důkazem vysoké kompetence automobilky ŠKODA AUTO a její schopnosti nabízet vozy, které se řadí na vrchol ve svých segmentech,“ říká předseda představenstva společnosti ŠKODA AUTO Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland. „Přitom ale zůstáváme věrní základním hodnotám značky ŠKODA. Naším cílem je tedy nabídnout v našem cílovém segmentu ty nejlepší automobily, které jsou odrazem hodnotnosti, tradice a současně budoucího směřování značky. Jsme pyšní na naše vozy a tento pocit bychom chtěli zprostředkovat také našim zákazníkům,“ dodává Prof. Dr. Vahland.Vlajková loď automobilky ve své třetí generaci překonává dosud stanovená měřítka. „S novou generací vozu Superb jsme vyvinuli automobil, který naše zákazníky nadchne,“ říká člen představenstva ŠKODA AUTO za oblast technického vývoje Dr. Frank Welsch. „Díky výraznému, emocionálnímu designu, větší nabídce prostoru a komfortu, vyšší kvalitě zpracování, inovativní bezpečnostní technice, špičkovým hodnotám spotřeby a vysoké dynamice jízdy povyšuje nová ŠKODA Superb známé přednosti vozů naší značky na novou úroveň,“ dodává Dr. Welsch.Velkorysá v každém ohleduSvým novým výrazným designem ukazuje nejnovější vůz ŠKODA emocionální sílu značky. Nový Superb přitom do série přenáší vzrušující design studie „ŠKODA VisionC“. Elegantní, dynamický vzhled je podpořen použitím modulární platformy (MQB) koncernu Volkswagen. Nový Superb je o 28 mm delší a o 47 mm širší než předchozí model. O 80 mm vzrostl také rozvor, přední převis se naopak zkrátil o 61 mm. Výsledkem této rozměrové proměny je vůz nejvyšších kvalit.Nová měřítka definuje ŠKODA Superb v oblasti prostornosti a komfortu. V porovnání s předchozí generací došlo k vylepšení důležitých rozměrů interiéru nového modelu Superb, který tak nabízí bezkonkurenční hodnoty prostoru nad hlavou a před koleny cestujících na zadních sedadlech a největší zavazadlový prostor ve střední třídě. S novým modelem ŠKODA Superb se současně představuje dosud nejbohatší výčet praktických detailů: Řidiči i cestujícím ulehčuje život 29 „Simply Clever“ prvků výbavy.Jako první vůz značky ŠKODA má nový Superb adaptivní regulaci podvozku Dynamic Chassis Control (DCC) včetně volby jízdního profilu. V nabídce jsou zcela nové systémy klimatizace, mezi nimi poprvé i automatická třízónová klimatizace. K dispozici je panoramatická střecha s elektricky otevíraným a posuvným střešním oknem, stejně jako nezávislé topení, vyhřívané sedačky, bezdrátově vyhřívané přední sklo a elektricky ovládané páté dveře, které je možno doplnit o virtuální pedál. Díky novému parkovacímu asistentu (Park Assist), kontrole odstupu pomocí senzorů a parkovací kameře je zajíždění a vyjíždění z řady vozidel pohodlnější než kdykoli předtím. Mimořádným komfortním prvkem nového modelu Superb jsou dva deštníky v předních dveřích.Rozsáhlejší než kdykoli předtím je nabídka bezpečnostních systémů. Součástí sériové výbavy nové generace Superb je multikolizní brzda. V nabídce jsou dále i systémy Front Assist včetně funkce nouzové brzdy City, Adaptive Cruise Control (adaptivní tempomat s automatickou regulací odstupu), Crew Protect Asisst (proaktivní ochrana posádky), Lane Assist (asistent pro jízdu v jízdních pruzích), Traffic Jam Assist (asistent pro jízdu v kolonách), Blind Spot Detect (varování před vozy v mrtvém úhlu), Rear Traffic Alert (asistent pro vyjíždění z parkovacího místa), Emergency Assist (asistent pro případ nouze), Driver Alert (identifikace únavy řidiče), Speedlimiter (omezovač rychlosti), Travel Assist (rozpoznávání dopravních značek), asistent pro rozjezd do stoupání a elektronická kontrola tlaku vzduchu v pneumatikách. Poprvé nabízí nový Superb také dynamicky odstíněné dálkové světlo Smart Light Assist.Nové možnosti poskytuje také konektivita. ŠKODA Superb disponuje systémem infotainmentu nejnovější generace, který se automaticky propojí s moderními chytrými telefony. Prostřednictvím rozhraní SmartGate lze pomocí mobilních zařízení sledovat a následně využívat data o vozidle. Díky přístupu k vysokorychlostnímu internetu se Superb stává prvním vozem značky ŠKODA, v němž je možno bezdrátově připojit mobilní zařízení do sítě Internet. S novou aplikací ŠKODA Media Command App a připojením WiFi bude poprvé možno ovládat systém infotainmentu také ze zadních sedaček pomocí tabletu.Třetí generace modelu Superb přesvědčí novými rekordními hodnotami spotřeby a emisí. Díky novým motorům (pěti benzinovým motorům a třem naftovým motorům TDI se vstřikováním paliva common rail), až o 75 kg snížené hmotnosti a lepší aerodynamice spotřebuje novinka Superb až o 30 % méně paliva, což odpovídá stejnému snížení emisí CO2. Nejúspornějším reprezentantem modelové řady bude Superb GreenLine se potřebou pouhých 3,7 l/100 km a 95 g CO2/km. I přes nižší spotřebu disponují nové pohonné jednotky až o 20 % vyšším výkonem. Pro čtyři agregáty je v nabídce pohon všech kol.Rychlost, síla, emoce – nová ŠKODA Octavia RS 230Ryzí sportovní emoce – to je nová ŠKODA Octavia RS 230. V Ženevě oslaví svou světovou premiéru nový výkonný model značky ŠKODA. Octavia RS 230 boduje atraktivním designem, sportovním interiérem, moderní technikou a působivým výkonem. Jako první vůz značky má ŠKODA Octavia RS 230 v sériové výbavě diferenciál s elektrohydraulicky řízenou svorností pro mimořádně dynamické průjezdy zatáčkou. Tato sportovní varianta na trh vstoupí v červnu 2015.Dodatkové označení „230“ vyjadřuje počet koňských sil nového výkonného modelu RS poháněného dvoulitrovým benzinovým motorem o výkonu 169 kW nebo 230 koní. Pro verzi RS 230 posílila ŠKODA běžný dvoulitr modelu Octavia RS o 7 kW neboli 10 koní – můžeme tedy hovořit o „tovární úpravě“. S motorem 2,0 TSI/169 kW (230 PS) ve spojení s manuální šestistupňovou převodovkou zrychlí Octavia RS 230 z 0 na 100 km/h za pouhých 6,7 sekundy. Vůz dosahuje maximální rychlosti 250 km/h. ŠKODA Octavia 230 RS je tak nejrychlejší sériově vyráběnou Octavií všech dob. Alternativně může zákazník zvolit motor 2,0 TSI/169 kW ve spojení s automatickou šestistupňovou dvouspojkovou převodovkou.Označení RS symbolizuje sportovní úspěchy značky ŠKODA, stejně jako výkonnost a emoce vybraných sériových modelů. Zkratku RS pro označení modelu použila značka ŠKODA poprvé v roce 1974. Závodní vozy ŠKODA 180 RS a 200 RS jsou považovány za první automobily nesoucí toto označení. Závodní legendou je ŠKODA 130 RS -v sedmdesátých a osmdesátých letech jeden z nejúspěšnějších sportovních vozů své doby.Sportovně laděný vzhled – Nová ŠKODA Fabia Monte CarloSvětovou premiéru v Ženevě má nová ŠKODA Fabia Monte Carlo v provedení hatchback i kombi. Malý vůz značky ŠKODA, uvedený na trh před několika měsíci, prezentuje ve variantě Monte Carlo své sportovnější stránky a přináší ještě více emocí. S atraktivně střiženým exteriérem, působivým interiérem a bohatou výbavou je nová ŠKODA Fabia Monte Carlo jedním z nejzajímavějších vozů ve své třídě.Nejdůležitějšími znaky modelu Fabia Monte Carlo jsou černá šestnácti- nebo sedmnáctipalcová kola z lehké slitiny, volitelný sportovní podvozek, černé designové prvky v exteriéru vozu, SunSet (tónované sklo pátých dveří a zadních bočních oken) a tmavě tónovaná panoramatická prosklená střecha. V interiéru najdeme mimo jiné i tříramenný sportovní volant obšitý kůží, černé designové prvky a sportovní sedadla s individuálním designem. Nový model tak vychází vstříc zákazníkům, kteří si stále častěji přejí na míru upravené automobily s individuálními prvky výbavy.Jako první sériový model značky ŠKODA byla ve verzi Monte Carlo k dispozici již druhá generace modelu Fabia. Od roku 2011 byla na trhu ve verzích hatchback a později i kombi. V roce 2014 rozšířila česká automobilka svou paletu vozů Monte Carlo o modely Citigo, Yeti a Rapid Spaceback. Designová linie Monte Carlo je poctou 114tileté úspěšné sportovní tradice mladoboleslavské automobilky.ŠKODA slaví kulaté narozeniny – Atraktivní akční modely „Edition“ŠKODA AUTO v Ženevě uvádí také atraktivní akční varianty „Edition“ pro modelové řady ŠKODA Fabia, Rapid, Octavia a Yeti. Důvodem je dvojité jubileum, které si značka připomíná v roce 2015. Koncem prosince automobilka oslaví své 120. narozeniny. Před 110 lety pak opustil mladoboleslavské výrobní haly první automobil značky L&K.Součástí sériové výbavy akčních modelů jsou atraktivní designové prvky exteriéru, mezi které patří kryty vnějších zpětných zrcátek v barvě vozu, kola Bicolor z lehké slitiny, přední mlhové světlomety a SunSet (tónované sklo pátých dveří a zadních bočních oken).V interiéru nabízí model „Edition“ zajímavé prvky výbavy jako například kůží potažený tříramenný volant, hlavici řadicí páky a páku ruční brzdy, dále nově upravený sdružený přístrojový panel, exkluzivní potahy sedadel, dekorační prvky s povrchem v imitaci kartáčovaného hliníku a vkládané textilní koberečky se šedým obšitím.Od konce května: Všechny modely značky ŠKODA budou sériově vybaveny motory splňujícími normu EU 6, systémem Start-Stop a rekuperací brzdné energieS příchodem nové generace modelu ŠKODA Superb přejde kompletní modelová paleta české automobilky pro evropské trhy na moderní a ekologické motory splňující emisní normu EU 6. Od 22. kalendářního týdne roku 2015 budou všechny modely značky ŠKODA – od vozu Citigo až po nový Superb – vybaveny nejmodernějšími koncernovými benzinovými motory konstrukčních řad EA 211/EA 888 nebo naftovými motory TDI se vstřikováním common rail řady EA 288, a to včetně systému Start-Stop a rekuperace brzdné energie.Nejdůležitější novinky v oblasti motorů se budou týkat modelových řad Yeti a Rapid. ŠKODA Rapid/Rapid Spaceback bude mít v nabídce nový benzinový motor 1,2 TSI řady EA 211 s výkonem zvýšeným na 66 nebo 81 kW (90 nebo 110 k) a benzinový motor 1,4 TSI o výkonu 92 kW (125 k). Dosavadní základní motorizace v podobě zážehového tříválce 1,2 MPI/55 kW (75 k) již nebude do produkce zařazena. Novinkou pro modelovou řadu Rapid jsou také naftové agregáty řady EA 288. Jedná se o tříválec 1,4 TDI/66 kW (90 k) a čtyřválec 1,6 TDI/85 kW (116 PS).ŠKODA Yeti bude od konce května k dostání s novými zážehovými motory 1,2 a 1,4 TSI konstrukční řady EA 211: 1,2 TSI/81 kW (110 k), 1,4 TSI/92 kW (125 k) a 1,4 TSI/110 kW (150 k). Z naftových motorů splňujících emisní normu EU 6 (řada 288), jsou pro model Yeti nově v nabídce tyto agregáty 2,0 TDI/81 kW (110 k) a 2,0 TDI/110 kW (150 k). Do nabídky se naopak nedostane motor 2,0 TDI/125 kW (170 k).Od konce května bude emisní normu EU 6 splňovat i celá paleta motorů modelu ŠKODA Octavia. Spektrum benzinových motorů EU 6 u modelu Octavia sahá od agregátu 1,2 TSI/63 kW (86 k) až po motor 2,0 TSI o výkonu 169 kW (230 k) v novém sportovním modelu ŠKODA Octavia RS 230. Výkonnější verze čtyřválce 1,2 TSI má o 4 kW (5 k) vyšší výkon než dosud (81 kW místo 77 kW), u motoru 1,4 TSI stoupá maximální výkon ze 103 kW na 110 kW. Nabídka naftových motorů pro země Evropské unie bude zahrnovat motory 1,6 TDI o výkonu 66 a 81 kW (90 a 110 k) a motor 2,0 TDI s výkonem 110 a 135 kW (150 a 184 k).Beze změny zůstává výkon motorů splňujících emisní normu EU 6 určených pro model ŠKODA Citigo. Tento malý vůz je v nabídce se dvěma tříválcovými zážehovými motory (EA 211) s výkonem 44 kW (60 k) nebo 55 kW (75 k), oba se shodným zdvihovým objemem 1,0 l. K dispozici je kromě toho také varianta Citigo G-TEC poháněná zemním plynem.Nová ŠKODA Fabia uvedená na trh na koci roku 2014 je vybavena výhradně nově vyvinutými motory splňujícími normu EU 6. K dispozici jsou čtyři benzinové (tříválcové a čtyřválcové agregáty řady EA 211) a tři naftové tříválce řady EA 288.ŠKODA AUTO nadále zvyšuje tempoS největší modelovou ofenzívou ve své téměř 120tileté historii chce značka ŠKODA dále růst. Cílem příštích let je prodat minimálně 1,5 milionů vozů ročně. Za tímto účelem představí automobilka v průměru každých šest měsíců jeden nový model. Vedle Evropy hraje v plánovaném růstu klíčovou roli zejména čínský trh. Již od roku 2010 je Čína největším trhem ŠKODA AUTO, v roce 2014 se podílel na prodejích automobilky zhruba 27 %.Jak dobře si ŠKODA AUTO na trzích vede, ukazují rekordní prodeje roku 2014. V minulém roce prodala automobilka na celém světě poprvé více než 1 milion vozů. Prodeje vzrostly o 12,7 % na 1 037 200 vozů (2013: 920 800 prodaných vozů). V Číně si automobilka polepšila o 24,0 %, v západní Evropě o 11,8 % a ve střední Evropě o 18,5 %. Podíl značky ŠKODA na celosvětovém trhu vzrostl na 1,4 % (2013: 1,3 %).„Modely ŠKODA a naše značka jsou vnímány mnohem pozitivněji než kdy dříve. Téměř ve všech regionech jsme zvýšili náš tržní podíl,“ říká Werner Eichhorn, člen představenstva za oblast prodeje a marketingu. Loňskou štědrou nabídku produktů odstartovala v březnu studie „ŠKODA VisionC“. V dalším průběhu roku následovaly modely Octavia G-TEC, Octavia Scout a tři akční modely Monte Carlo v podobě vozů Citigo, Yeti a Rapid Spaceback. Tečku za rokem 2014 pak v listopadu udělala nová ŠKODA Fabia.Na vysoké tempo ŠKODA AUTO plynule navázala i v roce 2015. Již v polovině ledna vstoupila na první trhy nová generace modelu Fabia Combi. V červnu oslaví uvedení na trh nová ŠKODA Superb, ve stejném měsíci pak také nová Fabia Monte Carlo. A chystají se další nové modely pro druhé pololetí a rok 2016.Na počátku roku 2015 se česká automobilka ukázala ve své nejlepší formě. V lednu dodala ŠKODA AUTO svým zákazníkům na celém světě 87 000 vozů. V porovnání se stejným měsícem minulého roku se jedná o nárůst o 7,5 %. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 3. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 3. Březen 2015 Prosím příště o vložení výcucu se změnami, tohle číst celé je děs. Polovina z toho jsou jenom plky. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicista Vloženo 3. Březen 2015 Sdílet Vloženo 3. Březen 2015 (editace) Tak pro mne celkem potesujici zprava kolem octavie, chtel jsem objednavat 1.4TSI tak to si tedy pockam na novy motor se 110kw. No hlavne sem se bal, aby do nej nedali system vypinani valcu. Coz se tedy zaplat panbu nestane.Ted je otazkou co nove motory udelaji s cenou. Doufam cena 1.4TSI zustane jako je ted. a doufam ze ten start-stop pujde apon tlacitkem vypinat jako je to ted. A doufam ! ze zustane 1.4TSI s moznosti DSG. Editováno: 3. Březen 2015, autor: bicista Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davpa Vloženo 3. Březen 2015 Sdílet Vloženo 3. Březen 2015 taky uvažuji o 1,4 TSI, takže předpokládám s ohledem na čekací dobu, že vůz objednaný teď v březnu by již mohl být s novým motorem (a za stávající cenu) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochaine Vloženo 3. Březen 2015 Sdílet Vloženo 3. Březen 2015 Řekl bych, že s jakým motorem bude auto objednáno, s takovým bude dodáno. Pochybuji, že by si automobilka dovolila dodat zákazníkovi jiný motor (přestože je na první pohled podobný). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 3. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 3. Březen 2015 Nemělo by se nikdy stát, že dostanete např. facelift při objednaném předfaceliftu. Prodejní program se vyhlašuje dopředu a objednávky jsou po naplnění kapacit většinou na nějaký krátký čas úplně uzavřené. U menších změn typu modelový rok se ale dodávka jiné specifikace klidně stát může - viz například přechod z Climaticu na mechanickou klimatizaci nebo naopak případy, kdy přibyla např. kontrola tlaku pneu nebo ESP. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicista Vloženo 3. Březen 2015 Sdílet Vloženo 3. Březen 2015 (editace) No hlavne treba u Golfu je 1.4TSI/110KW drazsi o 35 tis. (verze s ACT) Coz by bylo nemile. Proto bych potreboval znat nutne cenu zda se novymi motory zmeni. Editováno: 3. Březen 2015, autor: bicista Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidSK Vloženo 5. Březen 2015 Sdílet Vloženo 5. Březen 2015 Na Slovensku už cenníky akčných modelov EDITION 120. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 6. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 6. Březen 2015 Na to se tady u nás nehraje, prej by se to neprodávalo Su fakt zvědavej na ceníky od nového MR. Jedna dojde k úpravě motorizací, ale hlavně postupně konkurence většinou zdražila. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicista Vloženo 6. Březen 2015 Sdílet Vloženo 6. Březen 2015 A nevite kdy tak vyjde novy cenik na O3 ? docela se bojim s novyma motorizacema zdrazeni. Nevim jestli cekat nebo rychle objedvat. A jak je to kdyz vyjde novy cenik tak uz se neda objena za starsi cenu, nebo spis zalezi od kdy ma platnost ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 6. Březen 2015 Sdílet Vloženo 6. Březen 2015 (editace) Pokud ho nedají 10.3.2015,tak těsně před 22KT/15. Editováno: 6. Březen 2015, autor: Dix1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 11. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 11. Březen 2015 Nový Superb: prakticky stejne schema motorizaci a prevodovek s navysenymi vykony 1.4TSI/92kW >> 1.4TSI/110kW (92kW vykonova verze neni na CZ trhu k dispozici) 1.8TSI/118kW >> 1.8TSI/132kW 2.0TSI/147kW >> 2.0TSI/162kW 3.6FSI/191kW >> 2.0TSI/206kW 1.6TDI/77kW >> 1.6TDI/88kW 2.0TDI/103kW >> 2.0TDI/110kW 2.0TDI/125kW >> 2.0TDI/140kW ceny mirne vyssi u Active, u vyssich vybav skoro totozne nebo o trochu nizsi velmi podobna skladba vybav, vyrazne navyseni u L&K priplatek za 4x4 je stejny (65 tis.) priplatek za DSG klesa z 80/85 tis. na 65 tis. k paketum Plus (s nizsi cenovou vyhodou nez u stare generace) jsou k dispozici i dalsi pakety, ovsem s malou mirou zvyhodneni prakticky totozna dostupnost motorizaci dle vybav (u Active neni k dispozici silnejsi verze 2.0TDI a naftove 4x4, L&K nove k dispozici s 1.8TSI) Rozdily vybavy (vzdy uvazovano s paketem Plus) Active - do vybavy pribyva: vnejsi zpetna zrcatka sklopna, s automatickym stmivanim bluetooth handsfree multifunkcni volant pro ovladani radia a telefonu front assist - sledovani odstupu a nouzove brzdeni elektricka parkovaci brzda s funkci auto hold xds a multikolizni brzda odpada: xenonova svetla s LED dennim svicenim a vysuvnymi ostrikovaci light assistant sunset vyhrivana predni sedadla zadni loketni opera síťový program Ambition - do vybavy pribyva: ovladani telefonu na multifunkcnim volantu smartlink (propojeni infotainmentu s telefonem) sklopeni zadnich operadel z kufru front assist - sledovani odstupu a nouzove brzdeni xds a multikolizni brzda elektricka parkovaci brzda s funkci auto hold odpada: vyhrivani zadnich sedadel sunset Style (drivejsi Elegance) - do vybavy pribyva: el. ovladane pate dvere LED paket vnejsiho osvetleni barevny maxidot smartlink (propojeni infotainmentu s telefonem) sklopeni zadnich operadel z kufru front assist - sledovani odstupu a nouzove brzdeni elektricka parkovaci brzda s funkci auto hold xds a multikolizni brzda odpada: v ramci paketu Plus je moznost pouze interieru Alcantara, ciste kozeny je za priplatek 12 000Kc metaliza a ostatni priplatkove barvy nejsou zdarma robotizovane parkovani bluetooth handsfree je v zakladni verzi bez rSAP L&K - do vybavy pribyva: navigace Amundsen zadni parkovaci kamera adaptivni tempomat DCC - adaptivni podvozek a driving mode select - vyber z profilu jizdnich rezimu "virtualni pedal" - otevreni patych dveri zamavanim nohou LED paket vnitrniho (ambientniho) osvetleni LED paket vnejsiho osvetleni barevny maxidot smartlink (propojeni infotainmentu s telefonem) sklopeni zadnich operadel z kufru front assist - sledovani odstupu a nouzove brzdeni elektricka parkovaci brzda s funkci auto hold xds a multikolizni brzda odpada: metaliza a ostatni priplatkove barvy nejsou zdarma bluetooth handsfree je v zakladni verzi bez rSAP Shrnuto a podtrzeno, cim vyse, tim lepe. 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 15. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 15. Březen 2015 Během dalšího týdne se podívám na srovnání OIII a SIII u srovnatelných výbav. Zatím jenom předešlu, že zajímavé jsou i ceny jednotlivých motorizací. U OIII je 1.8TSI/132kW o 28 000Kč levnější než 2.0TDI/110kW, u Superbu naopak o 6 000Kč dražší. Přitom u OIII přidává benzin víceprvkovou zadní nápravu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sytic Vloženo 15. Březen 2015 Sdílet Vloženo 15. Březen 2015 Celkově bude zajímavé sledovat změny cen s příchodem MR2016 (např. u rapidu v kombinaci s 1.2 TSI EA 111 vs. EA 211) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 15. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 15. Březen 2015 Ano, u Rapidu obecně bude muset k narovnání cen, protože je už dva roky ve stejné akci. U benzinu sice nedojde k výrazné změně výkonu, ale u nafty silnější verze posílí o 8kW. Přijdou pakety, budou se muset upravit i ceny některých příplatků. Výkonově budou největší změny pak už jenom u 1.4TSI u OIII a Y Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 16. Březen 2015 Sdílet Vloženo 16. Březen 2015 (editace) MR2016 je od 22KT/15? Já jen, že zrovna uvažujeme v rodině o Rapidu Spaceback a radši bych asi koupil už novou generaci motorů, než tu starou Editováno: 17. Březen 2015, autor: mc2uba 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochaine Vloženo 16. Březen 2015 Sdílet Vloženo 16. Březen 2015 mc2uba: Pozor ale na cenu... je možné, že půjde nahoru, tak aby se to vyplatilo :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 16. Březen 2015 Sdílet Vloženo 16. Březen 2015 Prochaine: právě no jako je pravda, že ty staré TSI už jsou vyladěné, tak by to nemusel být problém navíc auto by se mělo po dalších 5ti letech zas vyměnit a nájezd na něm bude do 70k km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochaine Vloženo 16. Březen 2015 Sdílet Vloženo 16. Březen 2015 Otázka je, zda EU6 má nějaké praktické výhody. Na vjezd do center německých měst ještě stále stačí EU4 a u silniční daně je v ČR rozhodující stáří vozidla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 16. Březen 2015 Sdílet Vloženo 16. Březen 2015 Ani jedna z těchto věcí mě netrápí navíc co čtu porovnání EA111 a EA211, tak prej ty staré mají aspoň koule a je tam cítit tah, narozdíl od těch nových Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.