Přejít na obsah

bojler

Doporučené příspěvky

Myslím si to stejné, jenom s tím rozdílem, že Ambiente bude včetně balíčku Plus, tzn. 409 900Kč a 439 900Kč. Mají to vymyšlené dobře, stávající ceny si nemusí dál kazit, ulevíjou si aspoň trochu od dodávek TSI a přitom mají cenově dobrou nabídku.

Škoda, že u FII a R nejdou vzít výbavy Ambiente/Style. Takle člověk dostane jenom základ a když by chtěl aspoň Ambiente, vycházelo by i HTP 51kW s barvou za 268 900Kč. A to už je rozdíl skoro 30 000Kč.

Akční cena na začátku roku a teď je u Primy 1.9TDI odlišná o 64 000Kč a oproti dubnu dokonce o 84 000Kč...

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V současné podobě je cc stejně k ničemu. Stačí, aby se zaškrtl nějaký akční balíček a už to háže nesmysly. U Fabie Classic Plus ti to dá dálkový centrál za 9000Kč místo čtyř. Fabia Ambiente Plus dodneška tvrdí, že je Climatronic za 32 000Kč a paket Superb Evident má sice v ceně příplatkovou barvu, jde zaškrtnout jenom s metalízou, ale stejně správnou cenu nehodí. Jestli máš zájem, zajdi za prodejcem a zkus zjistit víc a pak můžeš napsat co a jak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

- už to přidali do konfigurátoru, ale opět je nesmyslně dálkové ovládání centrálu za 9200Kč apod..

EDIT: tak všechno je jinak, k dispozici bude i Fabia Family vycházející z Ambiente...

  • akční model Fabia Ambiente Family, za 254 900Kč člověk dostane:
    • výhradně motor 1.4/63kW EU5
    • v ceně metalická barva
    • v ceně paket Plus (klimatizace a SunSet) - možnost koupit Climatronic za kombinační cenu 12100Kč
    • combi za snížený příplatek 10 000Kč (standardně 15 000Kč)
    • dostupné jsou všechny mimořádné výbavy pro Ambiente
    • oproti motorizaci 1.2/51kW s balíčkem Plus a metalickou barvou je zákaznická výhoda silnější motor 1.4/63kW a sleva 15 000Kč pro hatchback, 20 000Kč pro combi

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ani by mi nevadilo že je to Prima když je tam tento motor, pár věci si na tom doděláš a bude to vypadat k světu!

Uvidíme :palec2:

Octavia Prima

Design

Boční ukazatele směru integrované do vnějších zpětných zrcátek

Hlavice řadicí páky PUR

Interiér TWINKLE, dekorační lišty Classic

Kola ocelová 6J x 15" s velkoplošnými kryty kol Avantgarda

Nárazníky lakované v barvě vozu

Označení motorizace na zadním víku (kromě 1,4/59 kW)

Plastový ozdobný kryt motoru

Přístrojová deska Onyx/Onyx

Vnější zpětná zrcátka a vnější kliky černé

Bezpečnost

3 hlavové opěrky vzadu, výškově stavitelné

3 tříbodové bezpečnostní pásy vzadu

Airbagy řidiče, spolujezdce, boční vpředu

Bezpečnostní odrazky na výplních předních dveří

DAY LIGHT

Deaktivace airbagu spolujezdce

ABS+EBV+MSR+ASR+EDS+HBA+DSR+ESBS

Halogenové světlomety s DE-modulem a směrovým ukazatelem

Imobilizér, štítek s VIN kódem a čárovým kódem

ISOFIX na vnějších zadních sedadlech

Přední opěrky hlavy WOKS

Přerušení přívodu paliva při nárazu

Signalizace nezapnutého bezp. pásu řidiče

Tříbodové výškově nastavitelné přední bezp. pásy s přitahovači

Zapnutí výstražných světel při panickém brzdění

Funkčnost

Držák na parkovací lístky, 4 sklopná stropní madla, zadní s věšáčky

El. přídavné topení pro dieselové motory

Jednotónová houkačka

Make-up zrcátka ve slunečních clonách

Nekuřácký paket

Obložení nákladové hrany

Odkládací kapsy na zadní straně opěradel předních sedadel

Odkládací schránka u řidiče (vlevo pod volantem)

Odkládací schránka v horní části přístrojové desky uprostřed – otevřená

Odkládací schránka v přístrojové desce u spolujezdce (bez osvětlení a klimatizace)

Odkládací schránky s držáky 1l lahví ve výplních předních dveří

Osvětlení (1 lampička) a upínací oka v zavazadlovém prostoru

Otáčkoměr s digitálními hodinami

Přední stěrače AERO (s cyklovačem a volbou frekvence)

Sada na opravu pneumatik (bez rezervního kola, zvedáku kol a klíče na kola)

Servořízení (elektromechanický posilovač řízení)

Síťový program

Stropní lampička vpředu

Středová konzola se zásuvkou 12V, držáky nápojů a odkládací přihrádkou

Volant čtyřramenný, nastavitelný ve dvou osách

Vyhřívané zadní sklo

Zadní odkládací plato

Zadní sedadlo nedělené, sklopné

Zvuková signalizace nevypnutých světel

Komfort

Centrální zamykání (SAFE systém)

El. ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka

El. ovládání oken vpředu

Radiopříprava se 4 reproduktory

Topení s mechanickou regulací

Vnitřní cirkulace vzduchu (pylový filtr)

Výškově nastavitelné sedadlo řidiče

Klimatizace s mechanickou regulací

Editováno: , autor: Hurikan88
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jsou barvy zvláštního lakování, příplatek k metalíze tuším 2300Kč u FII/R. Jsou mezi nima nejen ty, který se dávaly dřív (Sahara, Admiral, Fantasy, Agave, ...), ale taky barvy v rámci koncernu (např. zelená Cosmic se dávala na čtyřkovej Golf apod.).

Pokud bys se tam díval eště jednou, nebylo by špatný je vyfotit a hodit sem. Zrovna ta Cosmic je třeba na obrázku úplně jiná než ve skutečnosti.

P.S. Superb ve žluté Telecom je opravdu nepřehlédnutelný :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele já jsem teď viděl na skladových jakousi Raspberry (že by legendární červená malinová z felicie?). Neměl bys ňějakej seznam dostupných? Mají na to aspoň vzorník?

Na webu je skoro u všech modelů paleta barev. Červených je tam hodně. Dělá se to prej tak, že se čeká na 4 kusy stejný barvy a pak to projede lakovnou. Aspoň teda ještě před rokem. Vybrat barvu bych měl dost problém. Strašně se mně líbí zelená májová, moc hezká je ale i modrá indien (skoro stejná jako storm ale bez fialovýho nádechu). Blbý je, že člověk drtivou většinu těch barev nemá šanci na autě vidět a dneska se ke každýmu autu barva nehodí. Třeba Storm máme na Fabii Combi první generace a líbí se mně pořád, v práci jsou i na dvojkových/superbech a tam nic moc. Přitom u červené Corridy je to úplně naopak.

Jo a mimochodem, co Fabia Ambiente Family 1.4/63kW za 254 900Kč včetně barvy? lol Je u toho modelu zvláštní lakování jenom za 2300Kč? Když seš v salonech tak častým hostem, zkus třeba pozjišťovat, jestli na ostatní verze nejsou vypsané nějaké podpory atd. Třeba u Roomsteru se divim, že by měli narozdíl od Fabky slevu jenom na základní verzi apod.

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prodejce mi ukázal brožuru velikost A5 s listy, kde co list, to zvláštní lakování, jmenuje se to nějak Vzorník barev pro fleetové vozy nebo malé skupiny zákazníků, mají tam taky uvedeny modely, na které to lze použít, jde to na FII a nejde to třeba na Octavii Tour či Yetiho.

Je to rozděleno na uni barvy a metalické barvy, co list, to ukázka té barvy. Mně zajímaly vínové barvy a moc se mi líbila červená raspberry, protože není tak tmavá jako volcano, nebo hotchilli. Ještě se mi líbila zelená mai, a protože ta vím, jak vypadá na živo, tak musím říci, že ten vzorník je celkem reálný.

Bohužel prodejce nebyl schopen vysvětlit, jak bude fungovat nová mechanická klimatizace, nakonec z něj vypadlo, že se změní jen kolečko ovladače a jinak by to mělo být stejné. Dle jeho slov nyní climatic fungovat tak, že na výdeších vzduchu byla čidla, která kontrolovala teplotu vháněného vzduchu, jiná čidla dle prodejce už v interiéru nebyla. No, pokud je to tak, tak bych asi tuto klimu i vzal a 12 tis. bych dal místo Climatronica za zvláštní lakování.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Climatic měl stejná čidla jako Climatronic s výjimkou čidla intenzity slunečního záření. O čidla ale až tak nejde. Rozdíl je v tom, že automaticky mohl regulovat jenom teplotu vháněného vzduchu. Množství a směr se štelujou ručně. Climatic měl oproti předchozí mechanické v touru výhodu v technologické vyspělosti (neodebíral furt plnou páru) a nějak se mu za příznivých podmínek dařilo udržovat v létě teplotu. Není to ale tak, že ráno po cestě do práce bez reptání topí na nohy a odpoledne větrá do ksichtu, protože není nula, ale 12 stupňů, svítí slunko a v autě bez odvlhčování začíná být dusno. Malý krok pro člověka, ale velký krok pro lidstvo.

Bejt tebou, vykašlal bych se na škudlení a vzal oboje, pokud se ti lak bude líbit. U Family Ambiente 1.4/63kW bych se při cenovým rozdílu 30 000Kč oproti TSI 63kW nerozmýšlel ani chvilku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bojlere a podle tebe bude nová mechanická klima stejná jako ta mechanická v Touru? Pokud by nová pracovala stejně jak climatic a byl by jiný pouze ovladač, tak bych vzal tu. Climatic mám ve FII v práci a celkem mi to vyhovuje.

Editováno: , autor: Pandora
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rozsah technickejch změn nevim a docela by mě zajimal. Vim jenom, že na štítu bude místo číselné stupnice jenom HI a LO. Těžko by se zbavovali poměrně dobře uchopitelného názvu automatická (ve skutečnosti poloautomat) jenom kvůli jinýmu panelu. Asi to prostě bude chladit/topit naplno a do cílovýho stavu se bude muset míchat. Nic jinýho mě nenapadá.

Ale s tebou je to asi tak, že stejně koupíš ojetý a nebo něco jinýho kol5

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tou nabídkou Family Ambiente, je to zajímavé, zvlášť pokud tam půjde Sport II, jenže tuhle jsem jel s Ibizou s 1,4 63 kW a prostě ten motor do 3 000 ot. nejede a já naopak rád řadím do 3 000 ot. Takže ten motor moc pro mě není. Jinak zatím jsem nikde neviděl vnitřek té family, aby tam zase nebyla ta pruhovaná sedadla jak u Beatu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Magic se dával jenom do Magic/Duo a Beat/Esprit@Fresh.

Pro Family platí standardní provedení, je tam jenom narvanej motor (kterej se u nás jinak neprodává) a k tomu nižší cena. Na výběr je varianta Classic a Ambiente. Jestli jdou pakety Sport I. a II. by mě taky docela zajímalo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dle sdělení prodejce nová mechanická klimatizace bude stejná, jako byla kdysi u Octavie Tour.

Hmmmm, to se dalo očekávat..touto "drobností" moje úvahy koupi Touru zřejmě definitivne skončily..mechanická klimatizace je v roce 2010 u auta za 350 tis. (dovybavená Tour) anachronismus...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...