Listopad 19, 201014 r Autor Nevim, co je na tom pravdy, ale údajně jsou na obě varianty HTP nově podpory. Pro Fabiu 8000Kč a pro Roomster 12000Kč, částky jsou bez DPH, takže celkem 9600Kč a 14400Kč. Psáno na diskusi www.auto.cz. Jestli je to ale pouze na vymetení skladových zásob kvůli akci Family (teď byla 1.4/63kW za stejnou cenu jako 1.2HTP/44kW s barvou a balíčkem Plus) nebo se to dá dostat i na auta do výroby, to je otázka.
Listopad 19, 201014 r Autor Jinak docela zajímavý objev. Jsou to dva roky, co Škoda začala nabízet u Fabie, Octavie a Roomsteru akční balíčky. Obvyklou praxí je, že pokud daný balíček obsahuje nějakou věc, která má vyššího kolegu (např. u rádií, climatronic namísto climaticu, větší kola), byla cena vyšší položky nižší o cenu položky obsažené v balíčku. Dva roky se úspěšně zobrazoval Climatronic u Octavie Tour za víc jak 47 000Kč (12000Kč), dálkové ovládání centrálu u Classicu za 9000Kč (4000Kč) nebo o palec větší kola u Fabie s balíčkem Sport za 15 000 (ve skutečnosti 3000Kč). Po dvou letech se konfigurátor naučil kombinační ceny a rovnou se ukáže reálná hodnota..
Listopad 21, 201014 r Škoda Octavia Family s 1.9 TDI 74kW jsou poslední 3ks v PP Autocentrum, Hranice...jinak než se rozhoupaly jiné škoda prodejny tak skoro všechno vykoupil Auto Jarov!!
Listopad 21, 201014 r Autor a pro zájemce o tour trumf 1.8T/110kW je tady zřejmě jeden z posledních vyrobených kusů http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/skoda/octavia/8498246
Listopad 21, 201014 r A vida, v Plzni u Štádlera. Tam mají leckdy zajímavý kousky. Ani jsem nevěděl, že se ta 1,8 Turbo vyráběla i v Trumfu. Měl jsem za to, že se nabízela jenom 1,6 a 1,9.
Listopad 21, 201014 r Autor Tak nakonec kecám, je jich víc: http://www.skoda-aut...mes&pageindex=2 Asi na konci výroby dojeli zbytky :-) Jinak se opravdu 1.8T Trumf normálně netýkal. Na skladě je už jenom minimum starých tourů s MPI (asi 15ks), asi 120ks TDI combi a cca 70ks TDI liftbacku K cenám Passatu a Superbu. Bulvár Aktuálně opět nezklamal: "Nejdražším superbem ve verzi sedan v současné nabídce Škody je ten s benzinovým šestiválcem a pohonem 4x4 ve verzi Elegance. Stojí přesně 1 050 900 Kč. Ve výbavě má navíc oproti levnějším stupňům výbavy kromě designových prvků a lepších materiálů v interiéru vlastně jen vyhřívané čelní sklo, multifunkční volant a stínící rola pro okna vzadu." Co na tom, že jim tam ve výčtu chybí v drtivé většině volená metalíza za cca 15 000Kč, Sound system nebo handsfree a "lepší materiály" je kožený interiér. Problém je trochu v tom, že Passat je opravdu výrazně levnější, ale také velmi výbavově osekaný. Ani nejvyšší verze pak nemá: - bixenony - tempomat - bolero - zmíněný sound system - přední a zadní radar - plně kožený interiér (passat polokůži) - multifunkční volant a handsfree - barvu v ceně No a máme tady titulek, jak je Superb drahý a Passat o 100 000Kč levnější.. Upraveno Listopad 21, 201014 r od bojler
Listopad 23, 201014 r 2Fabia: existuje po FL kromě RS nějaká výbava s kotouč. brzdami vzadu nebo všechny v rámci úspor už mají vzadu stejně jako modely "žebrák" jen bubnové brzdy - údajně i při doobjednání ESP?!
Listopad 23, 201014 r 2Fabia: existuje po FL kromě RS nějaká výbava s kotouč. brzdami vzadu nebo všechny v rámci úspor už mají vzadu stejně jako modely "žebrák" jen bubnové brzdy - údajně i při doobjednání ESP?! proč nazýváš modely co nemají kotouče žebrák????? při tom můžou mít FULL výbavu...
Listopad 23, 201014 r 2Fabia: existuje po FL kromě RS nějaká výbava s kotouč. brzdami vzadu nebo všechny v rámci úspor už mají vzadu stejně jako modely "žebrák" jen bubnové brzdy - údajně i při doobjednání ESP?! Já zadní kotouče mám na 1,2tsi77kw (a na 1,6tdi 77kw jsou taky)
Listopad 23, 201014 r Autor existuje po FL kromě RS nějaká výbava s kotouč. brzdami vzadu nebo všechny v rámci úspor už mají vzadu stejně jako modely "žebrák" jen bubnové brzdy - údajně i při doobjednání ESP?! Není to o výbavě. Osazení brzdama závisí na motorizaci. Stejně tak neznamenalo ESP nutně kotoučové brzdy (ani před faceliftem, ani u první generace), to platilo pouze pro "prostřední" motorizace jako je benzinová 1.4 nebo naftová 1.4 v silnějších variantách. Vyšší motorizace měly kotouče i bez ESP a naopak my máme doma HTP s ESP a bubnama. Po faceliftu došlo ke dvěma změnám (nemám ověřeno na 100%): brzdy 288x25 (C54 - II) má i benzinová 77kW Fabia (dřív u benzinu jenom Roomster); tyhle brzdy má stejně jako u první generace taky FIIRS slabší motorizace mají vždycky bubny V některých případech byly vidět odchylky, např. v testu na auto.cz byla Fabia TSI 77kW s bubnama, některé referenční vozy mají kotouče i s TSI 63kW apod..
Listopad 25, 201014 r Autor K Octavii Ambiente s balíčkem Plus jsou nově bez příplatku 16 palcová kola. Na Slovensku už se prodává umírněná aktivistická verze Greenhorna. Za 327 Rompuyů dostane člověk k 1.6TDI: start/stop rekuperace nebrzdící pneumatiky logo u combi na pátých dvěřích (proč ne na liftbacku, toť otázka) k verzím bez ESP je dodáváno ESP standardně a je to pak dražší Chybí teda aerooptimalizace a pro liftback jsou dostupné výbavy jinak zapovězené. Jinak u nás je sranda, že k liftbacku Greenline nejde koupit nic jiného než mechanická klimatizace.. Upraveno Listopad 25, 201014 r od bojler
Listopad 26, 201014 r Prosím jsou kotouče vzadu i u verze Octavia Family Prima 1.9 TDI PD/77kW??? Docela bych byl naštvenej kdyby ne... Upraveno Listopad 26, 201014 r od Hurikan88
Listopad 26, 201014 r Hurikan88: Neexistuje žádná Octavia druhé generace, která by měla na zadní nápravě bubny.
Listopad 26, 201014 r dík moc, docela jsem si oddych, tušil jsem to ale u výbavy Prima jsem trochu zapochyboval..
Listopad 26, 201014 r Hurikan88:V Primě nejsou hlavové airbagy a ESP,jinak je to shodné s výbavou Classic.Koutouče jsou u OII standart.
Listopad 27, 201014 r Autor Škoda Octavia Family s 1.9 TDI 74kW jsou poslední 3ks v PP Autocentrum, Hranice...jinak než se rozhoupaly jiné škoda prodejny tak skoro všechno vykoupil Auto Jarov!! Dneska jsem se díval na to, jak to vypadá s Family, protože jsem četl, že snad mělo být rozšíření počtu vozů v akci (původně 800). Občas přibyde nějaká na sklad. Jsou tam i odvozené z Ambiente a některé s Climatronicem. http://www.skoda-auto.cz/cze/applications/newcars/Pages/newcarslist.aspx?exterior=&district=&equipment=&model=Octavia+Family&motor=&search=SearchByNames
Listopad 29, 201014 r Autor Akce Family je rozšířená podle tajného zdroje i na verzi Style u Roomsteru. Stejně jako u ostatních verzí je v ceně barva a balíček Plus. Zítra by měl padnout 0% leasing. Upraveno Listopad 29, 201014 r od bojler
Prosinec 3, 201014 r Autor Paket Evident pro Superb sice zmizel z konfigurátoru, ale je dál v nabídce (viz. první strana). Cena Roomster Style Family 1.4/63kW je včetně balíčku Plus a metalízy 299 900Kč, tzn. oproti 1.2TSI s příplatkovou barvou a balíčkem plus je cena nižší o 35000Kč. Zatím není taky nikde uvedený. akční model Roomster Style Family za příplatek 0Kč oproti ceně motorizace 1.2HTP/51kW člověk dostane: motor 1.4/63kW EU5 metalickou barvu paket Plus obsahující SunSet kola z lehké slitiny Line 15 palců 2DIN radio Swing s CD signalizace vzdálenosti při parkování vzadu [*]dostupné jsou všechny mimořádné výbavy pro Style[*]kola z lehkých slitin velikosti 16 palců jsou za 3100Kč, jiná kola 15 palců bez příplatku[*]oproti nabídce TSI Start je při využití paketu Plus a metalické barvy tento akční model levnější o 35 000Kč Upraveno Prosinec 4, 201014 r od bojler
Prosinec 4, 201014 r Autor Akční nabídky, změny cen a výbav CZ občas přidám porovnání se SK nebo Polskem, ale neřeším. Na Slovensku je 1.4/63kW ve standardní nabídce. Co jsem si nově všiml, tak je levnější Praktik (u HTP a TSI o cca 15k, TDI o 30k), jsou u něho dostupné balíčky stejně jako u normálních modelů (klimatizace, tonovaná skla, el. okna, centrální zamykání za cca 12500Kč a bohatší varianta s dálkovým ovládáním, bočními airbagy, radiem Blues a radiopřípravou za 17500Kč).
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.