Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Dobrý den. Studený motor na Feldě nastartuju na brnknutí. Jedu a někde při vypnutí sytiče začne auto poškubávat, ale jede a za c hvíli se to srovná. Zastavím, jdu do obchodu , nastartuju jedu a auto po ujetí pár metrů natvrdo zhasne. Vše je vždy v rozmezí teplot 70-80 °C. Nastartuju normálně až po úplném vychládnutí motoru. Při kontrolkách jde slyšet relátko. Měněno čidlo teploty vody ze žlutého na modré. Děkuju za rady.

Vloženo

1) muže to byt čerpadlo paliva které skrátka přestane dávat

2)muj případ na felině,ale s BMM-voda v palivovém systému koupil jsem čistič a pak dal po dvakrát velfobin a felda jezdí do dneška.

Vloženo
1) muže to byt čerpadlo paliva které skrátka přestane dávat

2)muj případ na felině,ale s BMM-voda v palivovém systému koupil jsem čistič a pak dal po dvakrát velfobin a felda jezdí do dneška.

Proč nedává jen v určitou přesně se opakující chvíli? Kdyby v systému byla voda, tak předpokládám nějaké kuckání nebo tak něco, ale to je utnutí mečem. Ještě mě napadlo, že jsem měnil palivový filtr, ale to by snad mělo spíše pomoct.

Vloženo

Niesom znalec, ale to čidlo by to mohlo byť . Ak je nesprávna farba - teda aj hodnota , taksi elektronika zariadi všetko tak , že je teplý motor, a dáva krátky vstrek a teda málo paliva .Tou farbou sa určuje priebeh pre elektroniku a pre indikátor teploty .Čo bolo tomu čidlu, že si ho menil ?

Vloženo

Měnil jsem ho ( to čidlo) proto, že žluté jsem potřeboval do dieslové feldy a tohle mi dali v prodejně coby universální.

S tím dáváním jiskry - nevím jak to udělat.

Vloženo

Když to nejde, tak sundat zapalovací lištu, dát do ní svíčky ( lepší nějaké jiné, abys je netahal z teplého motoru), opřít o ventilové víko a někdo aby ti zastartoval abys viděl jestli hází jiskru. Lepší by bylo půjčit si ten snímač otáček a vyměnit ho když to nejde a uvidíš co to udělá. Jinak je lepší tyhle věci ( čidlo teploty, snímač otáček ) dát originál. Máš správný odtrh na svíčkách? Na diagnostice jsi byl? Sledovat to čidlo teploty jestli tam neskočí nějaká blbost.

Vloženo

Ak máš ohm meter , tak porovnaj čidlá keď sú napr pri 20 celzia, a potom pri inej teplote . Mal by si namerať pre jedno čidlo dve hodnoty - je to dvojitý systém - jeden pre indikáciu na prístrojovke , druhý pre riadicu elektroniku . Ak sa hodnoty nezhodujú, niesu navzájom zameniteľné - priebeh teplotnej závislosti je iný, čo môže riadiacu elektroniku natoľko ovplyvniť, že nenaštartuješ .

Vloženo
Dobrý den. Studený motor na Feldě nastartuju na brnknutí. Jedu a někde při vypnutí sytiče začne auto poškubávat, ale jede a za c hvíli se to srovná. Zastavím, jdu do obchodu , nastartuju jedu a auto po ujetí pár metrů natvrdo zhasne. Vše je vždy v rozmezí teplot 70-80 °C. Nastartuju normálně až po úplném vychládnutí motoru. Při kontrolkách jde slyšet relátko. Měněno čidlo teploty vody ze žlutého na modré. Děkuju za rady.

Zdravím. Měl jsem dříve Feldu 1,3 / 95. Tuto závadu činil snímač otáček. V jedné "mototechně" za 980 Kč, ve druhé za 350 Kč.

Vloženo

Hľadal som v servisnom ,,šlabikári " a našiel som len rozdiel -

žlté čidlo- vozidlá bez klimatizácie

modré čidlo - vozidlá s klimatizáciou

Viac som nenašiel .

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...