Publikováno Září 24, 200916 r Dobrý den. Studený motor na Feldě nastartuju na brnknutí. Jedu a někde při vypnutí sytiče začne auto poškubávat, ale jede a za c hvíli se to srovná. Zastavím, jdu do obchodu , nastartuju jedu a auto po ujetí pár metrů natvrdo zhasne. Vše je vždy v rozmezí teplot 70-80 °C. Nastartuju normálně až po úplném vychládnutí motoru. Při kontrolkách jde slyšet relátko. Měněno čidlo teploty vody ze žlutého na modré. Děkuju za rady.
Září 24, 200916 r 1) muže to byt čerpadlo paliva které skrátka přestane dávat 2)muj případ na felině,ale s BMM-voda v palivovém systému koupil jsem čistič a pak dal po dvakrát velfobin a felda jezdí do dneška.
Září 26, 200916 r Autor 1) muže to byt čerpadlo paliva které skrátka přestane dávat2)muj případ na felině,ale s BMM-voda v palivovém systému koupil jsem čistič a pak dal po dvakrát velfobin a felda jezdí do dneška. Proč nedává jen v určitou přesně se opakující chvíli? Kdyby v systému byla voda, tak předpokládám nějaké kuckání nebo tak něco, ale to je utnutí mečem. Ještě mě napadlo, že jsem měnil palivový filtr, ale to by snad mělo spíše pomoct.
Září 27, 200916 r Niesom znalec, ale to čidlo by to mohlo byť . Ak je nesprávna farba - teda aj hodnota , taksi elektronika zariadi všetko tak , že je teplý motor, a dáva krátky vstrek a teda málo paliva .Tou farbou sa určuje priebeh pre elektroniku a pre indikátor teploty .Čo bolo tomu čidlu, že si ho menil ?
Září 28, 200916 r Zjisti jestli v té chvíli háže jiskru. Můžeš si někde půjčit snímač otáček na zkoušku? Upraveno Září 28, 200916 r od piškot
Září 29, 200916 r Autor Měnil jsem ho ( to čidlo) proto, že žluté jsem potřeboval do dieslové feldy a tohle mi dali v prodejně coby universální. S tím dáváním jiskry - nevím jak to udělat.
Září 29, 200916 r Když to nejde, tak sundat zapalovací lištu, dát do ní svíčky ( lepší nějaké jiné, abys je netahal z teplého motoru), opřít o ventilové víko a někdo aby ti zastartoval abys viděl jestli hází jiskru. Lepší by bylo půjčit si ten snímač otáček a vyměnit ho když to nejde a uvidíš co to udělá. Jinak je lepší tyhle věci ( čidlo teploty, snímač otáček ) dát originál. Máš správný odtrh na svíčkách? Na diagnostice jsi byl? Sledovat to čidlo teploty jestli tam neskočí nějaká blbost.
Září 29, 200916 r Ak máš ohm meter , tak porovnaj čidlá keď sú napr pri 20 celzia, a potom pri inej teplote . Mal by si namerať pre jedno čidlo dve hodnoty - je to dvojitý systém - jeden pre indikáciu na prístrojovke , druhý pre riadicu elektroniku . Ak sa hodnoty nezhodujú, niesu navzájom zameniteľné - priebeh teplotnej závislosti je iný, čo môže riadiacu elektroniku natoľko ovplyvniť, že nenaštartuješ .
Říjen 1, 200916 r Dobrý den. Studený motor na Feldě nastartuju na brnknutí. Jedu a někde při vypnutí sytiče začne auto poškubávat, ale jede a za c hvíli se to srovná. Zastavím, jdu do obchodu , nastartuju jedu a auto po ujetí pár metrů natvrdo zhasne. Vše je vždy v rozmezí teplot 70-80 °C. Nastartuju normálně až po úplném vychládnutí motoru. Při kontrolkách jde slyšet relátko. Měněno čidlo teploty vody ze žlutého na modré. Děkuju za rady. Zdravím. Měl jsem dříve Feldu 1,3 / 95. Tuto závadu činil snímač otáček. V jedné "mototechně" za 980 Kč, ve druhé za 350 Kč.
Říjen 2, 200916 r Hľadal som v servisnom ,,šlabikári " a našiel som len rozdiel - žlté čidlo- vozidlá bez klimatizácie modré čidlo - vozidlá s klimatizáciou Viac som nenašiel .
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.