Přejít na obsah

Kalibrace EGR ventilu


trpaslik10

Doporučené příspěvky

Musíš se VAGem připojit na řídící jednotku motoru 01, tam zvolíš základní nastavení 04 a tam vybereš skupinu 074 a potvrdíš. Pokud proběhne základní nastavení v pořádku, tak se vypíše ADP OK. Tím se nastaví krajní hodnoty potenciometru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tak mám znovu s tím ventilkem problém, když jsem jel po dálnici tak mi zničeho nic poklesl výkon a když jsem zastavil tak z ventilku mi fučí výfuk je tam zespoda taková ucpácka a ta mi asi vypadla nebo vystřelila a netuším v čem by mohl být problém. Napadl mě snad jen ucpaný výfuk ,ale auto jezdilo v pořádku tak co by jste mi poradili, nebo nesetkali jste se s tím někdo kontrolka motoru nesvítí a závady nejsou žádné opravdu nevím proč ta zátka vypadla díl to byl ten samý pierburg, nebo jak se to píše. Díky za nápady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ja ho vymenil, zkousel jsem jestli cvaka pomoci 12V a cvakal, ale nedival jsem se jestli je vadny pres VAG, myslel jsem ze je OK, ale mas pravdu vypisuje stejnou chybu jak ten predesly. Zkusim jej jeste rozebrat, treba se mi ho povede nejak rozchodit nez budu muset kupovat novy.

Diky za odpoved.

Editováno: , autor: sempai
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...