Publikováno Říjen 3, 200915 r Na mým motoru se vyskytnul takový zádrhel. Jde o to, když mám studený motor a vyjíždím lehce do kopce na zpátečku, motor strácí otáčky a chce se mu chcípnout, musím ho držet pěkně v otáčkách - nad 2000. Toto trvá po celo dobu, kdy je motor studený.. samosřejmě nejen na zpátečku. moc mě tohle není jasný, dělá to tak tři dny, dřív to nedělalo.. Zkuste napsat nějaký tipy, než dám auto do servisu. mám o1, 1.6 74 kw, díky za postřehy
Říjen 3, 200915 r ja som mal podobny problem a pomohlo cidlo teploty chlad. kvapaliny, neni to draha vec takze to stoji za vyskusanie.
Říjen 13, 200915 r Autor tak dneska jak byla extra kosa jsem ráno za studena nastartoval, hned napoprvé, supr, drží si ortáčky. Ale jakmile jsem trochu sešlápl plyn, auto chcíplo! stekně tak i na druhý pokus, ale hned sem nohu z plynu oddělal a zase to chvíplo. a nakonec sem to udělal tak že sem motor vytočil na 3t a to už se pak dalo. Nutno říct, že tyto dva pokusy jsem motor vytáčel asi tak na 2t +/- 100 a pak to teda chcíplo. motor tak vytáčet musím protože parkuju dokopce. Má někdo nějakou představu, čím by to mohlo být prosím??
Říjen 13, 200915 r taky bych svalil vinu na to cidlo a z toho plynouci problem s obohacenim pri prechodovych stavech pri studenem motoru
Říjen 13, 200915 r No ako som pisal robilo mi to to iste a po vymene cidla sa problem stratil, ale v poslednych par dnoch som si vsimol novu vec a ten problem bude asi aj u teba. Ak stojim dlhsie v kopci, tak ze mam predok auta vysie ako zadok tak mam problem s rozjazdom. Ak parkujem na rovinke tak ten problem nie je. Takze cidlo to asi nebude.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.