martin14 Vloženo 7. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2009 Kdybyste měli 15000 navíc dali byste do 1.6 akl radši sportovní vačku: http://www.chevron-racing.com/index.php?ma...roducts_id=4002 nebo laděné svody http://reviloshop.cz/store/GoodsDetail.asp...D=SPS-761701-x1 , zajímá mě co by asi lépe pomohlo motoru ze začátku lépe při jeho zvyšování výkonu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivanek007 Vloženo 7. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2009 ani jedno. na zvysovani vykonu si kup radeji rovnou neco silnejsiho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wladko1307 Vloženo 8. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2009 Kdybyste měli 15000 navíc dali byste do 1.6 akl radši sportovní vačku: http://www.chevron-racing.com/index.php?ma...roducts_id=4002 nebo laděné svody http://reviloshop.cz/store/GoodsDetail.asp...D=SPS-761701-x1 , zajímá mě co by asi lépe pomohlo motoru ze začátku lépe při jeho zvyšování výkonu. ahoj čistá pravda tie auta niesu vhodné na čipovanie, veľa by si z toho nevypučil, ale vyzerá pekne tá vačka aj zvody Ked ti môžem poradiť ako zvýšiť výkon o 5 hp, tak vyhod z auta vzduchový filter z komplet celý powerboxom, a na potrubie pre váhu vzduchu daj samotnú šišku, nejakú kvalitnejšiu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olisoft Vloženo 8. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2009 A o minimalne 10hp tym vykon znizis, lebo bude tahat teply vzduch od motora... Neblbnite so siskami a podobnymi vecami. Tento motor nie je financne vyhodne upravovat. A 5hp instalaciou sisky neziskas, musel by si nahodit aj komplet zvody a vyfuk nove. Samotnou siskou ziskas len zaujimavejsi zvuk... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 8. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2009 hm, zajímavý téma, taky by se mi takováto rada hodila.. Borci nepiště kupovat něco jinýho.. on se ptá, co koupit raděj za sumu 15000, kdyby chtěl kupovat jinej kočár, otázka by byla položená uplně jinak Je s tímto motorem asi spokojenej (i se spotřebou) akorád chce přihodit nějaký koníky. Já osobně bych si na to zkoušel najít nějakou firmu, která se tomu trochu věnuje.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivanek007 Vloženo 8. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2009 hm, zajímavý téma, taky by se mi takováto rada hodila..Borci nepiště kupovat něco jinýho.. on se ptá, co koupit raděj za sumu 15000, kdyby chtěl kupovat jinej kočár, otázka by byla položená uplně jinak Je s tímto motorem asi spokojenej (i se spotřebou) akorád chce přihodit nějaký koníky. Já osobně bych si na to zkoušel najít nějakou firmu, která se tomu trochu věnuje.. ty si nejak chytrej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 8. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2009 Vůbec nejsem chytrej, jen zdůrazňuji jak byla položená otázka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivanek007 Vloženo 9. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2009 si precti co bylo psanyho o tom ze akorat kurvis auto za velky prachy a vysledek nijakej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin14 Vloženo 9. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 9. Říjen 2009 1) nový auto si kupovat nebudu 2) kdybych si přeci jenom koupil nový auto, byla by to 1.8T a po chipu bych řešil to samý, dát nejdřív vačku nebo svody a samozřejmě by mi zase někdo mohl říci, že je to k h.... a že bych si měl radši koupit 2.0 rs atd... Prostě mě zajímá, co je za 15k užitečnější (a můžeme se i odprostit od 1.6, všeobecně to asi bude platit i pro ostatní motorizace). Logicky si myslim, že první by měly jít svody, ale po výkonový stránce nemám představu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 9. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2009 Přesně, ivánku každej nemá zbytečných 300 000 aby hned kupoval jinou káru:-) alespo=n já takovej vatař nejsu a proto bych řešil jen nějakou upravu.. Když dáš chip, zvedne ti to výkon asi nejvíc ze všech úprav, tot můj názor a pak asi vačku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olisoft Vloženo 10. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2009 Budem uprimny... za tie peniaze nedosiahnes nic, iba ak placebo efekt. Chip neprida najviac, iba "uvolni" co este je mozne. Najviac prida vacka+zvody+sanie+chip (vstreky a spol tiez prinesu co to). Chip sa zasadne robi az po HW modifikacii motora, aby dokazal vytiahnut z toho co najviac. Cely problem 1.6ky je v tom, ze nema velku rezervu v zaklade a tak samotne veci, co tu boli spominane nemusia pridat vobec nic (akurat vydavky na montaz a potom na pripadnu zvysenu spotrebu). Ak s tym motorom nieco chces robit, tak kup na co mas, dosetri na zvysok a potom ked to vsetko namontujes, nechaj urobit chip. A daj si povedat, ze hladka atmosfera, este k tomu 1.6l sa nevyplati (s rozumnymi financiami!) upravovat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 10. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2009 (editace) ted jsem delal na brzde Golfa 4 1.6 16v rizeni marelli a narust velmi malej na brze v maximu ale v celem rezimu od 3000 otacek je navysen moment a vykon zhruba o 4-6% v celem pasmu a bylo to velice znatelne na jizdnim testu.. Takze jde to po chipu poznat,, maximalku jsme zkousely a 10km/h navyseni... Od 3tis opravdu znatelnej vetsi tah.. Bohuzel s 8 ventilem nemam jeste zkusenost co a jak presne... Editováno: 10. Říjen 2009, autor: TDIfun Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olisoft Vloženo 11. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2009 Nuz, poznat to moze byt, ale nie je to to, co mnohi cakaju... 4% nie je vela. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 11. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2009 Nuz, poznat to moze byt, ale nie je to to, co mnohi cakaju... 4% nie je vela. Prave vsichni nabizej kone ale kolik tech firem to tomu zakaznikovy nameri na brzde?? Dokonce co jsem se bavil s jednim upravcem co dela benaly, tak rekl ze by brzdu vubec nechtel, ze by se pote dostal do probelmu kdy neni na grafu videt rozdil a tim padem by musel resit softwer a ja nevim co vpodstate za par korun a to se mu neoplati takze to radeji delaj tak ze to proste tem lidem naslybuji ze to ma 10% narust.. Dobre reseni ne?? Nez delat profesionalni praci tak pak je spise o nalivani neceho co nemusi ani fungovat jak ma.. Ale to je ten problem ze lidem nevadi, hlavne ze to je levne.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 11. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2009 Nuz, poznat to moze byt, ale nie je to to, co mnohi cakaju... 4% nie je vela. No mozna to bylo spise 6%. Kazdopadne se to bude jeste zkouset doladit dal ale bylo to 6% od 3tis az do max otacek. V celem pasmu. Pokud nezapomenu dotahnu graf tam jde videt ten rozdil. No po jizdnim testu se to kamaradovi libilo. Hlavne jak jsem mu dal zpet orig a to poznal tu ztratu tech par koni hodne.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.