Listopad 12, 200915 r JJ je to přesně tak něco se stále ozývá, a projevuje se to naprosto stejně - jakmile motor chvíli běží na neutrál tak to začně ted se projevuje schvěním motoru a občas si to cvakne , navíc dříve se to značně vše utlumilo po určitém počtu najetých km. Ted je to tak, že cvakání zmizí naprosto, ale chvění motoru je stále - abych to popsal přesněji když stojím např. na semaforu je cítit jak cuká někde v prostoru motoru a škube to jakoby s celým autem , ale zase si říkám jestli toto už není normální projev dvoulitru? To občasné chvění motoru a tím i s celým autem na semaforu jsem zaregistroval i s Fabií a byl to benzín.. To si myslim, že to je normál
Listopad 12, 200915 r Je to za jednu svíčku. Výrobce nevím, říkal, že je to originál. Zítra bych je měl mít tak napíšu
Listopad 12, 200915 r Zdar pánové,měl jsem úplně stejnej problém na 01,cukání s celym autem dost blbej pocit.Spojku sem vyměnil komlet a nic.Nakonec sem vyměnil uložení motoru(silembloky) a bylo po problému.Auto se chovalo naprosto klidně.
Listopad 15, 200915 r Je to za jednu svíčku. Výrobce nevím, říkal, že je to originál. Zítra bych je měl mít tak napíšu Tak jsou to originál škoda auto
Listopad 16, 200915 r U OII 1,9tdi jsou origo žhavičky zn. "BERU" a výměna je naprosto primitivní. - jen tak rukou dát dolu plastový kryt motoru - stejně tak takovou lištu co je přes všechny čtyři (podobná jako zapal. lišta u benzínu) - trubkový klíč 10 a je to - nové utáhnout dle DP jen na 15Nm
Listopad 17, 200915 r Zvedni kapotu a podívej se, hned budeš vědět, když dáš pryč ten plast na motoru tak tu lištu nemůžeš přehlídnout...
Listopad 26, 200915 r TAk jsem na to kouknul a jem z toho paf. Mohl by mě tam někdo zakreslit kde tam ty žhavičky jsou? Pod tím umělohmotnm krytem? mě to zajímá z toho důvodu, jestli se nemusí něco pak přetěsňovat po jejich výměně, abych na to popřípadně koupil nějaký těsnění, nebo tmel na utěsnění.. díky MOTOR 2.0TDI BKD Upraveno Listopad 26, 200915 r od century
Listopad 27, 200915 r Zdá se že u 2,0 je to poněkud jinak než u 1,9, já když dám z motoru pryč ten plast tak jak to teď máš tak rovnou vidím tu plastovou lištu která přez ně vede, tu stáhnu a už na mě koukají... Já tam nemám ten světlej kus hliníku nebo co to je, a ty svíčky jsou jakoby pod ním, a pokud je budeš měnit tak se nic přetěsňovat nemusí, je to v podstatě stejný jako vyměnit svíčky u benzínu...
Listopad 28, 200915 r Díky, jsem teda zvědavej, kdo podá jak je to přímo u 2.0 TDI NO na to jsem taky nepřišel ... a ty budeš ty žhavičky měnit?? Zkoušel se auto napíchnout na PC, to by mělo zjistit jestli jsou žhavičky ok nebo ne
Listopad 28, 200915 r NO na to jsem taky nepřišel ... a ty budeš ty žhavičky měnit?? Zkoušel se auto napíchnout na PC, to by mělo zjistit jestli jsou žhavičky ok nebo ne Ano budu je měnit. Preventivně. Už je mam koupený. Právě mi zajímá jak to tam na tom motoru je
Listopad 30, 200915 r jj, VAG vypíše vadné žhavičky, takhle : Díl a/nebo verze: R4 1,9L EDC G000SG 6250 Kódování: 0000071 Číslo dílny: WSC 73430 2 závad nalezeno. 17055 - valec 1 zhavici obvod (Q10): chybna funkce P0671 - 000 - - info o závadě: Otáčky: 1134 /min Kroutící moment: 30.0 Nm Rychlost: 0.0 km/h Výkon/klapka: 0.0 % Napětí: 10.79 V Provozní stav: 00101100 Teplota: 7.2°C Provozní stav: 10110000 17058 - valec 4 zhavici obvod (Q13): chybna funkce P0674 - 000 - - info o závadě: Otáčky: 1134 /min Kroutící moment: 30.0 Nm Rychlost: 0.0 km/h Výkon/klapka: 0.0 % Napětí: 10.79 V Provozní stav: 00101100 Teplota: 7.2°C Provozní stav: 10110000
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.