Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
JJ je to přesně tak něco se stále ozývá, a projevuje se to naprosto stejně - jakmile motor chvíli běží na neutrál tak to začně ted se projevuje schvěním motoru a občas si to cvakne :(, navíc dříve se to značně vše utlumilo po určitém počtu najetých km. Ted je to tak, že cvakání zmizí naprosto, ale chvění motoru je stále - abych to popsal přesněji když stojím např. na semaforu je cítit jak cuká někde v prostoru motoru a škube to jakoby s celým autem :(, ale zase si říkám jestli toto už není normální projev dvoulitru?

To občasné chvění motoru a tím i s celým autem na semaforu jsem zaregistroval i s Fabií a byl to benzín..

To si myslim, že to je normál

Vloženo

Zdar pánové,měl jsem úplně stejnej problém na 01,cukání s celym autem dost blbej pocit.Spojku sem vyměnil komlet a nic.Nakonec sem vyměnil uložení motoru(silembloky) a bylo po problému.Auto se chovalo naprosto klidně.

Vloženo

U OII 1,9tdi jsou origo žhavičky zn. "BERU" a výměna je naprosto primitivní.

- jen tak rukou dát dolu plastový kryt motoru

- stejně tak takovou lištu co je přes všechny čtyři (podobná jako zapal. lišta u benzínu)

- trubkový klíč 10 a je to

- nové utáhnout dle DP jen na 15Nm

  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)

TAk jsem na to kouknul a jem z toho paf. Mohl by mě tam někdo zakreslit kde tam ty žhavičky jsou? Pod tím umělohmotnm krytem? mě to zajímá z toho důvodu, jestli se nemusí něco pak přetěsňovat po jejich výměně, abych na to popřípadně koupil nějaký těsnění, nebo tmel na utěsnění.. díky MOTOR 2.0TDI BKD

post-2180-1259258102_thumb.jpg

Editováno: , autor: century
Vloženo

Zdá se že u 2,0 je to poněkud jinak než u 1,9, já když dám z motoru pryč ten plast tak jak to teď máš tak rovnou vidím tu plastovou lištu která přez ně vede, tu stáhnu a už na mě koukají...

Já tam nemám ten světlej kus hliníku nebo co to je, a ty svíčky jsou jakoby pod ním, a pokud je budeš měnit tak se nic přetěsňovat nemusí, je to v podstatě stejný jako vyměnit svíčky u benzínu...

Vloženo
Díky, jsem teda zvědavej, kdo podá jak je to přímo u 2.0 TDI

NO na to jsem taky nepřišel :) ... a ty budeš ty žhavičky měnit??

Zkoušel se auto napíchnout na PC, to by mělo zjistit jestli jsou žhavičky ok nebo ne

Vloženo
NO na to jsem taky nepřišel :) ... a ty budeš ty žhavičky měnit??

Zkoušel se auto napíchnout na PC, to by mělo zjistit jestli jsou žhavičky ok nebo ne

Ano budu je měnit. Preventivně. Už je mam koupený. Právě mi zajímá jak to tam na tom motoru je

Vloženo

jj, VAG vypíše vadné žhavičky, takhle :

Díl a/nebo verze: R4 1,9L EDC G000SG 6250

Kódování: 0000071

Číslo dílny: WSC 73430

2 závad nalezeno.

17055 - valec 1 zhavici obvod (Q10): chybna funkce

P0671 - 000 - -

info o závadě:

Otáčky: 1134 /min

Kroutící moment: 30.0 Nm

Rychlost: 0.0 km/h

Výkon/klapka: 0.0 %

Napětí: 10.79 V

Provozní stav: 00101100

Teplota: 7.2°C

Provozní stav: 10110000

17058 - valec 4 zhavici obvod (Q13): chybna funkce

P0674 - 000 - -

info o závadě:

Otáčky: 1134 /min

Kroutící moment: 30.0 Nm

Rychlost: 0.0 km/h

Výkon/klapka: 0.0 %

Napětí: 10.79 V

Provozní stav: 00101100

Teplota: 7.2°C

Provozní stav: 10110000

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...