RemyZero Vloženo 12. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2009 JJ je to přesně tak něco se stále ozývá, a projevuje se to naprosto stejně - jakmile motor chvíli běží na neutrál tak to začně ted se projevuje schvěním motoru a občas si to cvakne , navíc dříve se to značně vše utlumilo po určitém počtu najetých km. Ted je to tak, že cvakání zmizí naprosto, ale chvění motoru je stále - abych to popsal přesněji když stojím např. na semaforu je cítit jak cuká někde v prostoru motoru a škube to jakoby s celým autem , ale zase si říkám jestli toto už není normální projev dvoulitru? To občasné chvění motoru a tím i s celým autem na semaforu jsem zaregistroval i s Fabií a byl to benzín.. To si myslim, že to je normál Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
century Vloženo 12. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2009 Je to za jednu svíčku. Výrobce nevím, říkal, že je to originál. Zítra bych je měl mít tak napíšu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MPeci Vloženo 12. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2009 Zdar pánové,měl jsem úplně stejnej problém na 01,cukání s celym autem dost blbej pocit.Spojku sem vyměnil komlet a nic.Nakonec sem vyměnil uložení motoru(silembloky) a bylo po problému.Auto se chovalo naprosto klidně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
century Vloženo 15. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2009 Je to za jednu svíčku. Výrobce nevím, říkal, že je to originál. Zítra bych je měl mít tak napíšu Tak jsou to originál škoda auto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 16. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2009 U OII 1,9tdi jsou origo žhavičky zn. "BERU" a výměna je naprosto primitivní. - jen tak rukou dát dolu plastový kryt motoru - stejně tak takovou lištu co je přes všechny čtyři (podobná jako zapal. lišta u benzínu) - trubkový klíč 10 a je to - nové utáhnout dle DP jen na 15Nm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
century Vloženo 17. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2009 TAk to bude i u 2.0TDI ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 17. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2009 Zvedni kapotu a podívej se, hned budeš vědět, když dáš pryč ten plast na motoru tak tu lištu nemůžeš přehlídnout... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
century Vloženo 17. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2009 Oki, zítra na to mrknu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
century Vloženo 26. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2009 (editace) TAk jsem na to kouknul a jem z toho paf. Mohl by mě tam někdo zakreslit kde tam ty žhavičky jsou? Pod tím umělohmotnm krytem? mě to zajímá z toho důvodu, jestli se nemusí něco pak přetěsňovat po jejich výměně, abych na to popřípadně koupil nějaký těsnění, nebo tmel na utěsnění.. díky MOTOR 2.0TDI BKD Editováno: 26. Listopad 2009, autor: century Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 27. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2009 Zdá se že u 2,0 je to poněkud jinak než u 1,9, já když dám z motoru pryč ten plast tak jak to teď máš tak rovnou vidím tu plastovou lištu která přez ně vede, tu stáhnu a už na mě koukají... Já tam nemám ten světlej kus hliníku nebo co to je, a ty svíčky jsou jakoby pod ním, a pokud je budeš měnit tak se nic přetěsňovat nemusí, je to v podstatě stejný jako vyměnit svíčky u benzínu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
century Vloženo 27. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2009 Díky, jsem teda zvědavej, kdo podá jak je to přímo u 2.0 TDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RemyZero Vloženo 28. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2009 Díky, jsem teda zvědavej, kdo podá jak je to přímo u 2.0 TDI NO na to jsem taky nepřišel ... a ty budeš ty žhavičky měnit?? Zkoušel se auto napíchnout na PC, to by mělo zjistit jestli jsou žhavičky ok nebo ne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
century Vloženo 28. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2009 NO na to jsem taky nepřišel ... a ty budeš ty žhavičky měnit?? Zkoušel se auto napíchnout na PC, to by mělo zjistit jestli jsou žhavičky ok nebo ne Ano budu je měnit. Preventivně. Už je mam koupený. Právě mi zajímá jak to tam na tom motoru je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 30. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2009 jj, VAG vypíše vadné žhavičky, takhle : Díl a/nebo verze: R4 1,9L EDC G000SG 6250 Kódování: 0000071 Číslo dílny: WSC 73430 2 závad nalezeno. 17055 - valec 1 zhavici obvod (Q10): chybna funkce P0671 - 000 - - info o závadě: Otáčky: 1134 /min Kroutící moment: 30.0 Nm Rychlost: 0.0 km/h Výkon/klapka: 0.0 % Napětí: 10.79 V Provozní stav: 00101100 Teplota: 7.2°C Provozní stav: 10110000 17058 - valec 4 zhavici obvod (Q13): chybna funkce P0674 - 000 - - info o závadě: Otáčky: 1134 /min Kroutící moment: 30.0 Nm Rychlost: 0.0 km/h Výkon/klapka: 0.0 % Napětí: 10.79 V Provozní stav: 00101100 Teplota: 7.2°C Provozní stav: 10110000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.