michal.kubik Posted October 8, 2009 Share Posted October 8, 2009 Zdravím, mám celkem problém s motorem 2.0 TDI (103 kW) - po nastartování cca po 15 vteřinách se ozývájí nepravidlené rány (tak jako kdyby se zadíralo nějaké ložisko). Po zahřátí motoru se tento zvuk ztrácí. V sevisu mi tvrdily, že je to převodovka - na jejich rady jsem ji celou vyměnil a co se stalo? Vůbec nic situace se vůbec nezměnila. Nemáte s tím někdo zkušenosti??? Děkuji za radu Michal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RemyZero Posted October 8, 2009 Share Posted October 8, 2009 (edited) Zdravím, mám celkem problém s motorem 2.0 TDI (103 kW) - po nastartování cca po 15 vteřinách se ozývájí nepravidlené rány (tak jako kdyby se zadíralo nějaké ložisko). Po zahřátí motoru se tento zvuk ztrácí. V sevisu mi tvrdily, že je to převodovka - na jejich rady jsem ji celou vyměnil a co se stalo? Vůbec nic situace se vůbec nezměnila. Nemáte s tím někdo zkušenosti??? Děkuji za radu Michal Zdravim..měnil si i setrvačník?? A kolik máš najeto km?? Edited October 8, 2009 by RemyZero Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal.kubik Posted October 9, 2009 Author Share Posted October 9, 2009 Zdravim..měnil si i setrvačník?? A kolik máš najeto km?? Mám najeto 166 000 km. setrvačník jsem neměnil - myslíš, že by to mohlo být tím? Když to měli rozdělaný tak říkali, že vše je OK, že to bude určitě v převodovce Michal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RemyZero Posted October 11, 2009 Share Posted October 11, 2009 Mám najeto 166 000 km. setrvačník jsem neměnil - myslíš, že by to mohlo být tím? Když to měli rozdělaný tak říkali, že vše je OK, že to bude určitě v převodovce Michal Já když auto nastartuji, musí být tedy studené, tak po chvilce se ozývají takové kovové zvuky a když zařadím rychlost, tak to přestane a to by měl být ten setrvačník .... Dělá Ti to trošku rachot i při jízdě?? Když je třeba motor podtočený a ty přidáš prudce plyn?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal.kubik Posted October 11, 2009 Author Share Posted October 11, 2009 Já když auto nastartuji, musí být tedy studené, tak po chvilce se ozývají takové kovové zvuky a když zařadím rychlost, tak to přestane a to by měl být ten setrvačník .... Dělá Ti to trošku rachot i při jízdě?? Když je třeba motor podtočený a ty přidáš prudce plyn?? Zítra otestuji ten rachot při jízdě. Jinak o víkendu jsem to celkem detailně testoval a přišel jsem na to, že: Jak uvádíš - kovové zvuky (nepravidlené) jsou pouze pokud je motor naprosto studený a to pouze na volnoběch. Pokud promáčku spojku tak zvuky naprosto zmizí nebo zmizí pokud třeba i mírně přidám plyn (takže jsem defacto přišel na dvě varianty klidu motoru). Až je motor ohřátý jsou zvuky naprosto pryč. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RemyZero Posted October 11, 2009 Share Posted October 11, 2009 Zítra otestuji ten rachot při jízdě. Jinak o víkendu jsem to celkem detailně testoval a přišel jsem na to, že: Jak uvádíš - kovové zvuky (nepravidlené) jsou pouze pokud je motor naprosto studený a to pouze na volnoběch. Pokud promáčku spojku tak zvuky naprosto zmizí nebo zmizí pokud třeba i mírně přidám plyn (takže jsem defacto přišel na dvě varianty klidu motoru). Až je motor ohřátý jsou zvuky naprosto pryč. Přesně jak píšeš... Klape mi to prostě chvilku po prvním studeném startu, mam DSG, takže musím zařadit rychlost a klapot přestane ... Potom už mi to celý den nedělá, jenom jak sem psal, že při jízdě to rachotí, dkyž je motor podtočený a sešlápneš plyn... Zítra bych měl ject do servisu za mechanikem a ten se s tím projede a řekne jestli je to na 100% ten setrvačník, abych ho neměnil zbytečně... Podle mě tvůj problém je stejný jako můj, takže vadný setrvák a ne převodovka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jirkaK Posted October 11, 2009 Share Posted October 11, 2009 no mně by hlavně zajímalo, co ty "odborníky" v servisu vedlo k názoru, že to je převodovka. Předpokládám, že ti jí taky v tomtéž servisu za hodně dlouhý peníze vyměnili. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal.kubik Posted October 12, 2009 Author Share Posted October 12, 2009 no mně by hlavně zajímalo, co ty "odborníky" v servisu vedlo k názoru, že to je převodovka. Předpokládám, že ti jí taky v tomtéž servisu za hodně dlouhý peníze vyměnili. Vedlo je k tomu to, že když se sešlápla spojka tak tlučení přestalo a tím pádem to musí být jedině převodovka. (ano samozřejmě ji měnili oni Proto se právě bojím jít někam znovu, aby to nebyl zase super odhad za velký prachy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dodo-Kolín Posted October 12, 2009 Share Posted October 12, 2009 No to celkem zní logicky... Je divný že ta výměna nepomohla. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viewer Posted October 12, 2009 Share Posted October 12, 2009 Zaplatil si za opravu a závada přetrvává tak asi reklamace né ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal.kubik Posted October 12, 2009 Author Share Posted October 12, 2009 Zaplatil si za opravu a závada přetrvává tak asi reklamace né ?? No tak to se jim určitě nelíbí, argumentují tím, že ve spojce byla chyba a že je to souhra dalších problémů (takže jsem celkem v pasti). Jen dotaz pod čarou zkušenosti s dodavatelem náhradních dílů www.cc-autodily.cz máš jaký? Dodávají i originální díly nebo jen díly z Číny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viewer Posted October 22, 2009 Share Posted October 22, 2009 Zkušenost z ccautodíly mám výborný, cca 4 objednávky a vždycky OK, jednou reklamace, jiný typ naftového filtru na OII, bleskově vyřešeno, druhý den přijelo PPL a přivezlo zdarma správný a odvezlo špatný. Díly dostaneš jaký si objednáš, já bral vždycky origo a taky jsem takový dostal, dokonce i ve stejných krabicích v jakých je prodávají ve škodovce. Když napíšeš do poznámky že jsi uživatel tohoto fóra a svůj nick tak dostaneš 5% slevu na vše, po přepočítání jsem ale zjistil že u něčeho je to i víc než 5% z cen na e-shopu což mile překvapí Mj. je tady na toto přímo téma: http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=48743&st=0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pajko Posted November 3, 2009 Share Posted November 3, 2009 (edited) no mne auto na neutrale hrkoce ako sialene ale akonahle pustim ventilator tak to prestane, dalej mi vydava aj take klepotanie ako keby niekto buchal to skonci pri stlaceni spojky...vsetky zvuky mi vychadzaju z pravej strany motora...nedavno mi menili prevodovku-odvtedy som najazdil 2350km, nemoze to mat daky suvis? Edited November 4, 2009 by pajko Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YaX Posted November 7, 2009 Share Posted November 7, 2009 Mam ten samej problem. Octavia II 2.0TDi DSG r.v.96 najeto 64 tis. Staci vymenit jen setrvak, nebo se musi menit neco dalsiho? Diky za radu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RemyZero Posted November 7, 2009 Share Posted November 7, 2009 Mam ten samej problem. Octavia II 2.0TDi DSG r.v.96 najeto 64 tis. Staci vymenit jen setrvak, nebo se musi menit neco dalsiho? Diky za radu. Zdravím...nemáš auto ještě v záruce?? Beru samozřejmě rok výroby 2006 a ne 1996 Jestli máš ještě záruku, tak to setrvačník mění škodovka zadarmo ... Jestli jo, tak rychle do servisu Koukam, že se Setrvačník začal ozývat docela brzo ...Dostal jsem radu, že se mění setrvačník, potom se dávají nové šrouby a také je prý dobré vyměnit jehličkové ložisko na klice, dkyž to bude sundané. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal.kubik Posted November 10, 2009 Author Share Posted November 10, 2009 Zdravím...nemáš auto ještě v záruce?? Beru samozřejmě rok výroby 2006 a ne 1996 Jestli máš ještě záruku, tak to setrvačník mění škodovka zadarmo ... Jestli jo, tak rychle do servisu Koukam, že se Setrvačník začal ozývat docela brzo ...Dostal jsem radu, že se mění setrvačník, potom se dávají nové šrouby a také je prý dobré vyměnit jehličkové ložisko na klice, dkyž to bude sundané. Zdravím všechny, kteří reagovali na moje téma . Podělím se výsledek zkoumání problému klapotu. Do dnešního dne jsem zrealizoval výměnu setrvačníku - a co bych čekal, že vše přestane, ale pánové není tomu tak zcela. Je pravda, že klapot se značně snížil to se musí nechat, ovšem se stále projevuje chvění motoru, který je cítit, když např. stojím na semaforu - je cítit takové pravidelnější chvění motoru (pokud jsem se na to díval po otevření kapoty, tak opravdu se motor chvěje) takže jsem z toho takový celkem unavený Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
century Posted November 11, 2009 Share Posted November 11, 2009 nemůžou to být svíčky? měl jsem dříve fábku a když jsem vyměnil svíčky tak to přestalo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RemyZero Posted November 11, 2009 Share Posted November 11, 2009 Zdravím všechny, kteří reagovali na moje téma . Podělím se výsledek zkoumání problému klapotu. Do dnešního dne jsem zrealizoval výměnu setrvačníku - a co bych čekal, že vše přestane, ale pánové není tomu tak zcela. Je pravda, že klapot se značně snížil to se musí nechat, ovšem se stále projevuje chvění motoru, který je cítit, když např. stojím na semaforu - je cítit takové pravidelnější chvění motoru (pokud jsem se na to díval po otevření kapoty, tak opravdu se motor chvěje) takže jsem z toho takový celkem unavený Zdravim ..chtěl jsem se zeptat jak tady píšeš, že klapot se značně snížil..to znamená že i po výměně setrvačníku je pořád něco slyšet?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pajko Posted November 12, 2009 Share Posted November 12, 2009 dizel nema sviecky...alebo ano? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RemyZero Posted November 12, 2009 Share Posted November 12, 2009 dizel nema sviecky...alebo ano? žhavičky...ale podle názoru v servisu co jsem se ptal, tak je ještě u OII nikdy neměnili, prý se nemění a mají vydržet hodně Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
century Posted November 12, 2009 Share Posted November 12, 2009 No já si pro jistotu objednal nový, uvidíme co to udělá.. jen pro jistotu... akorát jsem zvědavej na výměnu.. jsou snad pod výkem a doufám, že to výko není nějak zalepené.. no uvidíme. :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RemyZero Posted November 12, 2009 Share Posted November 12, 2009 No já si pro jistotu objednal nový, uvidíme co to udělá.. jen pro jistotu... akorát jsem zvědavej na výměnu.. jsou snad pod výkem a doufám, že to výko není nějak zalepené.. no uvidíme. :-) Moment....ty si si objednal svíčky na tvojí Fabii a nebo žhavičky na OII diesel ?? Jinak se chci zeptat, kolik takový originál žhavičky stojí?? No u OII jsou schovaný pod víkem, takže výměna neni zas tak jednoduchá...šrouby na víku se musí utahnout na určitý moment, aspoň tak mi to řikaliv servisu ..jinak jsem to nezkoumal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
century Posted November 12, 2009 Share Posted November 12, 2009 Přibližně originál stojí cca 350 kč. Nemám to ze škodovky, ale z obchodu co dělají díly na škodovky. Měnit mi to bude dělat kamarád, co tomu rozumí. Jinak fabii už nemám, mám teď O2 diesel. Taky si to musím opravit v profilu. :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RemyZero Posted November 12, 2009 Share Posted November 12, 2009 Přibližně originál stojí cca 350 kč. Nemám to ze škodovky, ale z obchodu co dělají díly na škodovky. Měnit mi to bude dělat kamarád, co tomu rozumí. Jinak fabii už nemám, mám teď O2 diesel. Taky si to musím opravit v profilu. :-) No právě ..zmátl mi ten profil ... Jinak 350 Kč je za celou sadu?? To je jaký výrobce?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal.kubik Posted November 12, 2009 Author Share Posted November 12, 2009 Zdravim ..chtěl jsem se zeptat jak tady píšeš, že klapot se značně snížil..to znamená že i po výměně setrvačníku je pořád něco slyšet?? JJ je to přesně tak něco se stále ozývá, a projevuje se to naprosto stejně - jakmile motor chvíli běží na neutrál tak to začně ted se projevuje schvěním motoru a občas si to cvakne , navíc dříve se to značně vše utlumilo po určitém počtu najetých km. Ted je to tak, že cvakání zmizí naprosto, ale chvění motoru je stále - abych to popsal přesněji když stojím např. na semaforu je cítit jak cuká někde v prostoru motoru a škube to jakoby s celým autem , ale zase si říkám jestli toto už není normální projev dvoulitru? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.