Přejít na obsah

predohrev motora DEFA


kukino

Doporučené příspěvky

a je to teda citelne zlepsenie? ja mam motor TDI PD a tam by mal byt kontaktny ohrev motora. teda zohrieva to olejovu vanu. pokial by to zohrievalo vodu tak by som tusim tomu viacej veril, ale toto fakt neviem.

a s tym webastom, netreba k tomu potom este zvlast aj baterku? nerad by som rano sadal do tepleho auta, ktore sa neda nastartovat?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Webasto ani Ebersprecher jako nezávislí topení ti baterii nevycucá.

Má to hlídání napětí a po dosažení daný mezní hodoty se NT vypne.

Nemusíš mít žádnou další baterii. Netopí to elektrikou, ale palivem, takže jede jen ventilátor co žene vzduch do kabiny a čerpadlo paliva.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to viem, ze to ide na benzin lebo naftu, len som mal obavy o ten ventilator. niekde som cital, ze ma tiez riadny odber. no ale ako pozeram na tie ceny, tak by som asi radsej uvazoval o tom elektrickom predohreve DEFA. neni som si isty, ci by ma to vebasto za vyse 1000€ este dokazalo zohriat . :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No pokud parkuješ někde v garáži,nebo u domu,zkrátka v dosahu elektřiny,tak se dá za pár stovek pořídit topná spirála v takovým pouzdře,je to přímo na ohřev vody v motorech. Ovládat se to dá přes nějaký časový spínač do zásuvky. Kdysi jsem to už někomu montoval

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to viem, ze to ide na benzin lebo naftu, len som mal obavy o ten ventilator. niekde som cital, ze ma tiez riadny odber. no ale ako pozeram na tie ceny, tak by som asi radsej uvazoval o tom elektrickom predohreve DEFA. neni som si isty, ci by ma to vebasto za vyse 1000€ este dokazalo zohriat . :-)

No je fakt, že když si tím budeš furt předehřívat motor a ohřívat iteriér a pak pojedeš 10 km, se světlama, audiem a takle dokola, tak že baterie se nestihne dobít.

Ale pokud jezdíš někam dál nebo máš doma možnost si jí třeba jednou za 6 tejdnů nabýt tak bych se toho nebál

Editováno: , autor: Luďa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jazdim denne 45km do prace a 45km zase domov. lenze s tymto motorom este neni ani po 15km rucicka na teplomery na 90° a to bolo rano 2°. ked bude -15 tak sa mi to nezohreje vobec. a parkujem doma pred garazou, takze neni problem s elektrikou a v robote si tiez natiahne predlzovacku. chcel som tam nahodit nieco taketo http://www.molpir.com/blade/c/53/elektricky-predohrev.html

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám NT s dálkáčem a pohoda. po 45 minutách motor 90°C a v kabině 20°C kž mrzlo.

Teď sem ho pouštěl když u nás chumeliloa po 10 mintách motor na 85°C, ale venku byla 0°C a ventilátor do kabiny sem měl vypnutej.

A když jo mrzne tak mám na autě tohle , koupíš třeba tady nebo tady

Editováno: , autor: Luďa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kukino, co stale motas o 1000€ za webasto? Tu v bazare predavaju obcas aj dieslovu verziu za cca 300€.

A za podobnu cenu je aj ta defa.

Ak by to niekoho zaujimalo, tak popis defy si pozrite na ich stranke: www.defa.com

Tie "spiraly" od defy pre OI su na ohrev bloku motora, nie je to vo vodnom okruhu ako som mal na felde. Ohrievat to ohrieva, stojim vo dvore pri dome, tak si (ked mrzne) vzdy rano 1/2 az 1 hodinu pred odchodom dam kurit. Je to 500W teliesko a na mojej 1.6ke je uchytene zo zadnej strany na motore (strana od sofera).

Na ohrev interieru potrebujes zabudovat vnutorny ohrievac, ja som si ho nekupil, ked chcem, tak hodim do auta klasicky izbovy. :)

Webasto by som skor privital, to sa da nainstalovat za "par penazi" (predavaju kit hadic pre instalaciu, staci Ti zohnat za tunajsie ceny samotne kurenie), zakuris si s tym hocikde, nepotrebuje elektriku.

Dokaze ohriat aj interier. Na to pouziva kurenie auta, takze nic navyse v interieri. Existuje k tomu aj ovladanie casovacom, telefonom, ... kol5

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no ja som hovoril o cenach noveho webasta. nezvyknem kupovat veci v bazare, ale toto webasto by som tusim kupil aj starsie. a ta defa by ma komplet vysla cez 400€ (z molpiru), co by az tak nevadilo, len si neviem predstavit tu ucinnost toho ohrevu, ci uz motora, alebo aj interieru. bojim sa, ze to bude kurit asi ako ked si dam na palubovku, alebo pod motor sviecku. to by ma fakt dost nastvalo. tak preto sa pytam, ci s tym ma niekto osobne skusenosti

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

podla mojich skusenosti o dost pomalsie. a dokonca som s tym bol aj v servise, kedze to mam este v zaruke a tam mi technik hned povedal, ze to neni chybny termostat, ale ze to je u PD normalny jav. a tiez som to aj niekde cital, ze je zbytocne nechavat studeny motor na volnobeznych otackach, ze sa aj tak nezohreje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Určitě. Nemá cenu to vyhřívat na vyšší teplotu. Bylo by to strašně energeticky a finančně náročné.

A i tak si myslím, že po zimě a každodenním ježdění se při pohledu na vyúčtování nestačíš divit.

Už i nějakých 25°C, tj. nějaká denní teplota v létě, by stačila.

Editováno: , autor: Wojnar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...