Luke288 Vloženo 12. Květen 2007 Sdílet Vloženo 12. Květen 2007 dával jsem kdysi do GIII sportovní vzduchovou vložku Green, na zvuku to trošku poznáš. jestli to jde sehnat na netu nevim, ale tyhle věci ja radši kupuju v kamenných obchodech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 14. Květen 2007 Sdílet Vloženo 14. Květen 2007 KN, Green, tim nic nezkazíš, jen jde o to, jeslti to bude mit nejakej jinej než placebo a zvukovej efekt Mne jde jen o ten zvukovej efekt, nechci zadnej vykon navic!! Nevis, kde by si dal sehnat na netu? Mas s tim nejake zkusenosti? jezdil jsem s tím sportovním filtrem (vložkou) vloni asi půl roku a nepozoroval jsem nijak významně nárůst výkonu a už vůbec ne změnu zvuku. Nakonec jsem ho tam po prvním vyprání už ani nedal. Vzpomněl jsem si na něj letos na jaře, ale už jsme ho u kámoše v servisu, kde jsem si ho uložil, bohužel nenašli. Měl jsem sporták ve dvou autech a dneska se začínám přiklánět k názoru, že jednak je u dieselu k hovnu a druhak, že se přes něj přeci jen dostanou nějaký mikro částečky, který papírák nepustí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 14. Květen 2007 Sdílet Vloženo 14. Květen 2007 jezdil jsem s tím sportovním filtrem (vložkou) vloni asi půl roku a nepozoroval jsem nijak významně nárůst výkonu a už vůbec ne změnu zvuku. Nakonec jsem ho tam po prvním vyprání už ani nedal. Vzpomněl jsem si na něj letos na jaře, ale už jsme ho u kámoše v servisu, kde jsem si ho uložil, bohužel nenašli. Měl jsem sporták ve dvou autech a dneska se začínám přiklánět k názoru, že jednak je u dieselu k hovnu a druhak, že se přes něj přeci jen dostanou nějaký mikro částečky, který papírák nepustí. U F se mockrát řešily problémy s váhou vzduchu při použití vypraného filtru, takže jsem si to přebral tak, že za ty problémy to nestojí při tom nejistém výsledku-efektu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 16. Květen 2007 Sdílet Vloženo 16. Květen 2007 Nie je filter od toho krídla už trochu OT? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 17. Květen 2007 Sdílet Vloženo 17. Květen 2007 Nie je filter od toho krídla už trochu OT? Až moc.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 17. Květen 2007 Sdílet Vloženo 17. Květen 2007 neřek bych, křídlo přidá 13koní, filtr 2koníky, takze vsechno je to o zvyšování výkonu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 17. Květen 2007 Sdílet Vloženo 17. Květen 2007 (editace) kde ses dopočítal 13 koní ? To slyším poprve. Srandičky zase, co ? Editováno: 17. Květen 2007, autor: jirkaK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 17. Květen 2007 Sdílet Vloženo 17. Květen 2007 kde ses dopočítal 13 koní ? To slyším poprve. Srandičky zase, co ? On myslel to dvoupatrový, spodní rampa 7 koní a ta horní 6..nebo to bylo opačně? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_ek Vloženo 17. Květen 2007 Sdílet Vloženo 17. Květen 2007 Krídlo (jeho opora) je od hrany kufra vzdialená asi 7 mm. Odporúčam nalepiť na miesta, kam príde krídlo, nalepiť nejakú pásku, na ktorú ide kresliť (sú aj papierové, čo užívajú lakýrnici) a potom si tam položiť krídlo a obkresliť ho, potom vyznačiť diery a vyvŕtať. Nič zložité.To dvojposchodové krídlo ma taktiež neoslovilo. Ale určite to nie je origos krídlo, lebo to je širšie, než veko batožinového priestoru. když jsme vrtali ďoury do víka zavatadelníku u Fábie sedan, tak jsme postupovali ještě jinak: do závitů se našroubuje šroubek, kterej nemá hlavičku, lae je opatřen hrotem (sbrousit jde lehko) křídlo dáš na takto olepené víko (aby se při vrtání neoloupl moc lak), vycentruješ jak chceš a bacíš dlaní ze shora a ejhle máš označena místa kde vrtat... doporučuju vzít ještě důlčík a ozvačit víc... pak titanovej vrtáček, maximální otáčky a minimální přítlak... potom větším vrtákem odstranit otčepy a důkladně vzít základovkou.. potom vzít lepidlo na spoilery a i přilepit, né jen přišroubovat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 18. Květen 2007 Sdílet Vloženo 18. Květen 2007 když jsme vrtali ďoury do víka zavatadelníku u Fábie sedan, tak jsme postupovali ještě jinak:do závitů se našroubuje šroubek, kterej nemá hlavičku, lae je opatřen hrotem (sbrousit jde lehko) křídlo dáš na takto olepené víko (aby se při vrtání neoloupl moc lak), vycentruješ jak chceš a bacíš dlaní ze shora a ejhle máš označena místa kde vrtat... doporučuju vzít ještě důlčík a ozvačit víc... pak titanovej vrtáček, maximální otáčky a minimální přítlak... potom větším vrtákem odstranit otčepy a důkladně vzít základovkou.. potom vzít lepidlo na spoilery a i přilepit, né jen přišroubovat... To není vůbec hloupé Bobíčku:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sumeragi Subaru Vloženo 20. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2009 Zdravím, rád bych si na to svoje autíčko hodil zadní křídlo.. jen bych rád věděl, jak je to s atestací a zda se to musí zanést do techničáku atp. dál bych rád věděl jaký typ uchycení byste preferovali.. zda lepidlem nebo šroubama.. já osobně bych dal raději přednost lepidlu.. ale nevím jak je to s pevností úchytu.. tak se rozepište jaké máte zkušenosti.. dík zde obrázek křídla co bych tam chtěl: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 21. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2009 (editace) toto by som uz skrutkoval...ale radsej to tam nedavaj, urobis lepsie - aj autu, aj svojej povesti Ak to ma atest, tak je niekde vylisovana mala znacka. Editováno: 21. Říjen 2009, autor: Cjoctavian Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sumeragi Subaru Vloženo 21. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2009 dík ale tak každý má jiné chutě, že jo me se tenhle typ křidla libi(nebo myslíš, že by tam mohl působit veliký odpor vzduchu a auto by to výrazně zhoršilo jízdní vlastnosti?).. ono když se to ještě pořádně nalakuje a sladí s dalšíma prvkama na autě tak to nebude vypadat zle(aspon si myslim) jen to bdue potřebovat silnejší vzpěry ale ty jsou také na seznamu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 21. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2009 to je jasne, ze kazdy ma iny vkus - a tak je to dobre. Len si myslim, ze Octavia je prilis elegantne a velke auto na taketo kridla...Aku mas farbu? A na 101% to nebolo testovane v aerodynamickom tuneli, cize aerodynamike skor uskodis ako pomozes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sumeragi Subaru Vloženo 21. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2009 to je jasne, ze kazdy ma iny vkus - a tak je to dobre. Len si myslim, ze Octavia je prilis elegantne a velke auto na taketo kridla...Aku mas farbu?A na 101% to nebolo testovane v aerodynamickom tuneli, cize aerodynamike skor uskodis ako pomozes tak testované v tunelu to nebylo, teď je otázka jak moc se tím uškodí jízdním vlastnostem:) barvu zatím nemam vybranou.. ale ono se to bude ještě lakovat,takže se pro barvu ještě rozhodnu.. Manželka říká, že by se jí líbilo to křídlo ve zlaté,ale je to podmíněné tím, že do stejné barvy na tónuju i zrcátka, kliky u dveří a celisti brzd. Já ještě nejsem rozhodnutý zda ho tam pichnu.. mám ho sice koupené(ještě ho nemám doma) tak se podívám v reálu jak to bude sedět a pokud se mi to nebude líbit koupím origo WRC křídlo WRC křídlo a to už bych pak natónoval do té vínové metalízy co mám teď(nemám tu teď fotku mojí škodověnky) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 21. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2009 ono ani to "WRC" kridlo nie je origo Skoda... A s tym prvym kridlom mozno klesne maximalka o zopar km... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sumeragi Subaru Vloženo 22. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2009 tak jelikoz jezdím jako člověk a ne jako blázen tak myslím, že ten problém mi žíly trhat nebude.. mě šlo spíš o to, esli to nebude mít dopad na sedění auta v zatáčkách ale to by snad nemelo.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.