Přejít na obsah

Koupě peugeot405?


gloomik

Doporučené příspěvky

Jo??? Ten clanek od toho zlodeje byl peknej nesmysl... Psal i o vecech, ktery fabie nema... Treba nejaky kod ve strese, to je naprosta hovadina...

cosby, kazdy zname neco... Ty znas milion lidi, kteri maji s fabiema a octaviema problemy, ja jich znam taky milion, ale taky znam druhy milion, ktery s tim problemy nikdy nemel. Stejne tak u pazouta, jedni chvali, druzi zatracuji... Ja ta auta zatracuju nejen kvuli jejich poruchovosti, kde auta si mozna netrpi na kosti a podobne veci, ale zase trpi treba na elektriku, a jejich dilenske zpracovani, to je bida s nouzi... Neprehanejte to tady s tema nazorama... Nema to smysl...

mikl: Dobre, ale aspon premyslim...

Jsem jeden z miliónu, mám Fabii 2 roky a bez problému.

Záleží na ceně a taky na jak dlouho to auto chceš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já měl 405 1.6/66kw něco přes rok a co se tyká mechanickejch dílu tak tak je to u všech aut stejny skratka něco odejde tak to musíš vyměnit ale dej si bacha co je tam za elektroniku pokud je to Bosh tak ji klidně vem ale pokud je tam Magneti Marelli tak nedoporučuju spatně se schaní vše,každe čidlo je kur.drahy mně osobně během toho roku stalo vše kolem do 5ti tis a elektrika přes 25tis.Jenom namátkou podtlaková regulace zapalování 4tis a je to jenom o něco větší než sirky.Řídící jednotku novou seženeš tak okolo 40tis.a na vrakarně jsme ji scháněly přes měsíc a cena lidová za 10tis.V servisu jsem slyšel furt do kolečka kdyby to bylo Bosh tak je to za 500 tohle bohužel za 3tis.Nakonec jsem rezignoval 405tku odvez na vrakarnu dostal za ní 50tis,koupil Felicii a dva roky jsem se ji nemusel všimnou a když jsem šel koupit vejfuk tak ty dva díly stály pulku toho co stal zadní na 405.Ale to už je 5 let možna že ceny jsou dnes menší.

Jinak byla 405tka moc pěkny auto.

post-18-1145254070.jpg

Editováno: , autor: Vlasta
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to Cosby: Jasne ze jsem mluvil o aute s vic jak 200000km. Myslis ze by se dala sehnat 405 s min? Jsem si jist ze mozna nekde v muzeu :)

Jinak souhlas s Vlastem. Mel jsem vicebodove vstrikovani Bosch Jetronic a na elektroniku si nemuzu stezovat. (az na tu vahu vzduchu). U marelli odchazi potencioment skrtici klapky. Navic je to tusim jednobod, coz neni moc dobre.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No začíná to být diskuze o ničem a porovnávání zánovních Fábii se starým Peugeotem.

No jo, nechapu proc jsi to vubec zacal porovnavat a zaplevelovat diskuzi takovejma nesmyslama. Zamysli se :)

na to trošku Peugeoty trpí,ale jinak žádné bolesti jako mají Fábie a Octávky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná to sem nepatří ale měl sem citroena evasiona 1.9TD r.v. 96 což sice neni peugeot ale je to francouz.koupil sem ho kdyz mel asi 160 tis. km jezdil sem s nim do 287 tis. a krome oleje a bezen udrzby dané jeýděním se nic nevysralo ,neteklo tam atd.Co mam oktavku tak furt neco a to je 5 let stara... :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná to sem nepatří ale měl sem citroena evasiona 1.9TD r.v. 96 což sice neni peugeot ale je to francouz.koupil sem ho kdyz mel asi 160 tis. km jezdil sem s nim do 287 tis. a krome oleje a bezen udrzby dané jeýděním se nic nevysralo ,neteklo tam atd.Co mam oktavku tak furt neco a to je 5 let stara... :D

Tak tak, stejné zkušenosti... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem nečekal, že se to tu tak rozjede. -_-

Díky teda všem za rady a hlavně těm, co poradili více než peugeota nééé.

Jinak mám zálusk na tohoto:

http://www.tuning-forum.org/viewtopic.php?t=30952

auto má najeto 159tis

vyměněn olej jak v převodovce, tak v motoru, včetně filtrů, dále vyměněny lanka a obložení na zadních bubnech.

Jinak pokud byste věděli o nějakém spolehlivějším autě okolo 60000,- tak se nechám i přemluvit, ale zatím koukám po tomto. :ph34r:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak a ještě jsem se zeptal na nějaké ty otázky, na co jste se mi doporučili podívat a toto mi napsal, takže snad se mi to nerozpadne pod prdelí. ::'

1. Sel sem se podivat na auto a kola do A to nema.

2. Dveře u řidiče se vyklají v čepu. Čep sem koupil u Peugeota zatim sem ho nenechal vyměnit.

3. Motor olej nežere, olej sem nechal vyměnit a hlidal sem to.

4. Ventily neklepou.

5. Pěna se pod víčkem netvoří.

6. Auto necuká.

7. - 8. Když otáčím volantem, tak se tam něco ozývá. Ale nedokáži posoudit co přesně to může být (nejsem automechanik). Otec má novou fabii a taky se tam něco ozývá, opravdu to nedokáži posoudit a pisi vam to popravdě.

10. Zapalování kam vedou kabely sviček je napis BOSCH.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ad 2. Minimalne v 50% pripadu ten cep vymenit nejde. Proste je tak zarezlej, ze se dvere musi uriznout.

Je to jednobod. Ja bych radeji preferoval vicebodove vstrikovani. At uz z hlediska spolehlivosti, tak spotreby.

Peugeoty z venku vypadaji krasne i po mnoha letech, kastle nehnije, takze nedavej na prvni dojem. Nejake zamaskovane koroze se bat ale nemusis.

Cena 60000 se mi zda trochu vysoka. Zkus ji srazit niz. Za tu cenu se prodavaji 405 turbodiesel. Mela by byt tak 45 tis., ale pokud by to bylo v perfektnim stavu, tak muze byt.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...