libero Vloženo 8. Duben 2011 Vloženo 8. Duben 2011 (editace) toto je síce obrázok motora BKD,ale zaistenie a miesta sú rovnaké.. potrebuješ takéto 2 prípravky http://www.etoolcart.com/tdi-lock-pin.aspx + jeden z týchto http://www.etoolcart.com/crankshaft-stop-T10050.aspx alebo http://www.etoolcart.com/images/view.aspx?productId=12345&index=1 Editováno: 8. Duben 2011, autor: libero1071 Citovat
libero Vloženo 8. Duben 2011 Vloženo 8. Duben 2011 ešte som polistoval a tu sú tie prípravky v hromade.. Citovat
Pawouk Vloženo 28. Červen 2013 Vloženo 28. Červen 2013 Potřeboval bych zjistit, jaký ořech (adaptér) je nutný na šroub na pozici č.3 (viz obrázek) u motoru 2.0 TDI PD BKD r.v. 2006:PS: na obrázku od libera by to měla být pozice č.1 Citovat
libero Vloženo 28. Červen 2013 Vloženo 28. Červen 2013 tak toto viem Pavle presne ..je to 19-ka tisíchran http://prislusenstvi-ke-gola-sadam.heureka.cz/orech-1-2-19-mm-dvanactihran-naradi-tona-1219lt-19/ 1 Citovat
fitzano Vloženo 1. Únor 2014 Vloženo 1. Únor 2014 Zdar chlapáci Mám Octavii II a mám najeto 124 000 km pravidelný servis Škoda. Rozvody byly ve 115 000 km. Mám je vyměnit ihned nebo to vydrží do 130 - 140 000 km ( kydyby to bylo po těch 120 000 km ) ?. Díky za názory a doporučení. Citovat
LucasCZE Vloženo 1. Únor 2014 Vloženo 1. Únor 2014 Trochu nechapu. Rozvody byly meneny pred 9 000 km a ty je ted chces menit znova? Myslim, ze by jeste nejakou chvili vydrzely, ne? Citovat
libero Vloženo 1. Únor 2014 Vloženo 1. Únor 2014 fitzano: ako to čítam,tak to čítam,tak sa v tom strácam Citovat
Pawouk Vloženo 1. Únor 2014 Vloženo 1. Únor 2014 Já to pochopil takto - on si myslí, že rozvody se mění při stavu tacho 120 tkm. No a teď má 124 tkm, tak předpokládá, že už to prošvihnul. Nějak mu nedošlo, že rozvody má nové, resp. jsou tam jen 9000 km. Citovat
inpulse Vloženo 3. Březen 2014 Vloženo 3. Březen 2014 Dobrý deň, bude mi pasovat do Škoda Octavia II FL 2.0TDi PD kod motora BMM rok vyroby 03/2010 tieto veci: http://www.skoda-diely.sk/nahradni-dil/038198119c-rozvody-1-9tdi-1-4tdi-oe-14020.html http://www.skoda-diely.sk/nahradni-dil/038121011gx-vodna-pumpa-tdi-oe-11471.html http://www.skoda-diely.sk/nahradni-dil/03g903137d-remen-alternatora-oe-6856.html http://www.skoda-diely.sk/nahradni-dil/03g109244-prevodne-kladka-de-6302.html ešte štift nejaky ale ten som nenasiel ked treba napisem aj VIN. Moj mechanik je v zahranici tak sa obraciam na vas ci to bude ok ked objednam. Ked niekto ma lepsi napad sem snim. Nechcem hlupost objednat.Ked pride domov aby uz to boli diely a pusti sa do toho.Chcel by som všetko prvovýrobu. Dakujem za radi vždy sa môžem na Vás obratiť. Citovat
Casy Vloženo 3. Březen 2014 Vloženo 3. Březen 2014 (editace) Takto hovorí etka , je to teda r.v. 2009, ale stejný kod motoru ( obr.1)-pak musíš hledat podle čísla dílů. JInak když najedeš v skoda diely na Octavia II myší tak se zobrazí ( obr.2) o použití dílu. 1.bmp 2.bmp Editováno: 3. Březen 2014, autor: Casy Citovat
libero Vloženo 3. Březen 2014 Vloženo 3. Březen 2014 číslo sady 038198119A daj do googlu a nájdeš komplet sady aj s vodnou pumpou a štiftami .. Citovat
Jirass70 Vloženo 29. Duben 2014 Vloženo 29. Duben 2014 Ahoj, chtěl bych se zeptat odborníků, jestli někdo neví, jaký aretační přípravek je potřeba u mého motoru? Je to OII 2.0 103KW BKD 2009 FL. V dílenský jsou vyobrazeny dvě možnosti. Zkusím vložit obrázek. Děkuji :-) Citovat
libero Vloženo 2. Květen 2014 Vloženo 2. Květen 2014 podľa mňa možnosť B,ale najlepšia je vizuálna kontrola.. Citovat
vierča Vloženo 23. Červenec 2014 Vloženo 23. Červenec 2014 Kúpil so octáviu motor BMM z nemecka má servisnú históriu v autorizovanom škoda servise od prvého kilometra, teraz má 230 000 km podľa servisnej knihy bol prvý krát menený rozvod pri 190 000 km a to len remeň. Dá sa spoľahnúť na servis škoda v nemecku alebo to dať vymeniť. Citovat
libero Vloženo 23. Červenec 2014 Vloženo 23. Červenec 2014 môj názor (nemusí s ním súhlasiť väčšina) je,že vymeniť celú sadu+vodnú pumpu... 1 Citovat
Pavel 5 Vloženo 1. Říjen 2014 Vloženo 1. Říjen 2014 Mám také BMM a vyměnil jsem rozvody ve 150 tis a když jsem vše prohlížel včetně v.pumpy tak by to muselo vydržet dalších 150 tis.Vše v perfekním stavu. Citovat
Kazimir80 Vloženo 2. Říjen 2014 Vloženo 2. Říjen 2014 záleží jak jezdíte, podle mně to VWAG bere jako rok = 30tkm. Taky jsem se spoléhal u minulého auta na servisku a ve 105tkm mi prdl spuchřelý řemen (autu bylo 9 let). U současné O2 v rodině jsem nechal udělat rozvody při 95tkm / 8 let. K řemenu mi toho moc neřekli, ale ukázali mi pumpu a byla KO, tekla. Citovat
Pavel 5 Vloženo 2. Říjen 2014 Vloženo 2. Říjen 2014 Měnil jse si to sám,tak jsem viděl co jsem vyndal.Víme jak to chodí v servisech. Citovat
libero Vloženo 6. Září 2015 Vloženo 6. Září 2015 oživím to trošku .... takto majstrujú niektorí "domáci fachmani" čo nemajú hanbu si vypýtať za prácu viacej,ako v ŠA ...podotýkam,že auto nechcelo štartovať,malo nepravidelný chod ..reklamácia neuznaná,všetko je vraj OK 1 Citovat
libero Vloženo 6. Září 2015 Vloženo 6. Září 2015 podotýkam,že tretí obrázok je nafotený,keď je na kluke vložený prípravok..takže súdim,že rozvody si označili len tak,ako motor zastavil Citovat
sven01 Vloženo 6. Září 2015 Vloženo 6. Září 2015 Sa ti nepozdavaju tie znacky? v neznackovych servisoch sa to tak robi bezne, nakolko keby mali mat vsetky zaistovaky na kazde auto tak by sa im to skoro nikdy nevratilo. A ta eskapaska pokial drzi tak to tiez nieje tragedia, skor bude tragedia ta cena ked pises ze viac ako v SA. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.