Cjoctavian Vloženo 28. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2009 toto som cital na autowebe a dost ma to zaujalo: "S první Octavií RS jsem měl možnost se prohnat po Hungaroringu. Z tohohle svezení mi v hlavě utkvěl jeden moment. Jak velký rozdíl byl v rychlostech aut obutých na sedmnácti nebo osmnáctipalcových pneumatikách." (Samozrejme, ze O1 RS ma 16" a 17") Mate niekto info o nejakych rozdieloch v dynamike napriklad u O2 RS so 17" a 18"? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dandiel Vloženo 28. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2009 Osobone si myslim ze je to stejne,zalezi na sirce pneu.. a to pokud je 225 u obou,tak tam neni rozdil. Jel semi na 17" i 18" na RSku a prijde mi to opravdu stejny... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j0ska Vloženo 28. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2009 Něco by mohla dělat i hmotnost kol. Zrovna včera jsme o tom diskutovali s tchánem. Má Yaris 1.0 a pořád si stěžoval, že mu to na zimákách nejede. Měl elektrony. Tak se sebral a nechal pneumatiky přehodit na plecháče a je spokojený. Já jsem v tom nejel a ani se mi tomu moc nechtělo věřit, ale když to říká tak na tom asi něco bude. Nevím, no. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 28. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 28. Říjen 2009 No ved prave to, ze podla mna 18" su o dost tazsie ako 17", cize brzdia auto, ale zas asi lepsie podrzia v zakrutach... Vazne by som chcel vediet, ktora velkost diskov bola lepsia na tom okruhu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 28. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 28. Říjen 2009 Něco by mohla dělat i hmotnost kol.Zrovna včera jsme o tom diskutovali s tchánem. Má Yaris 1.0 a pořád si stěžoval, že mu to na zimákách nejede. Měl elektrony. Tak se sebral a nechal pneumatiky přehodit na plecháče a je spokojený. Já jsem v tom nejel a ani se mi tomu moc nechtělo věřit, ale když to říká tak na tom asi něco bude. Nevím, no. alu 14ky a 15ky su spravidla tazsie ako plechace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 29. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2009 Jeeejda dit se tu tu uz resilo nekolikrat. Sam jsem to tema zacal. Menil jsem ze 17" Zenith na 16 Apollon a rozdil v dynamice jizdy je ZNATELNY, neli hodne! Samosebou pokud je ale ridic lopata a ma tezkou nohu, tak nic moc nepozna, ale kdo sve auto zna a vi jak jezdi, tak ten rozdil pozna okamzite po 200m jizdy! A to nemluvim o spotrebe, kterou tady neresime. Ty hlavni rozdily dela fakt ze jsou za prve kola (disky) lehci - cili mensi neodpruzena hmota) a za druhe mensi sirka pneu (205 vs. 225) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 29. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 29. Říjen 2009 (editace) ja viem, ze sa to tu riesilo...skor ma zaujima, ktora RS bola rychlejsia na okruhu, teda, ci 17" jej davali nejaku vyhodu aspon v zakrutach Trosku OT: dnes som dal benzin EVO a to bol rozdiel v dynamike - ako keby mi pribudlo minimalne 15 koni, ziadny placebo efekt (bol som predtym velmi skepticky...) Editováno: 29. Říjen 2009, autor: Cjoctavian Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dandiel Vloženo 29. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2009 Uprimne ano, poznas to na 1,6 ,ale ja to zkousel na RSce a tam to opravdu nepoznas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 29. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2009 No maximálku musí mít auto s většíma kolama (logicky) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 29. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 29. Říjen 2009 Preco? Ved obvod kolesa (tym padom aj prevodovy pomer) zostava zachovany... Sirka pneu je rovnaka pri 16" aj 17" (205/55 resp 205/50). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 29. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2009 Vnější průměr pneu byl rozdílný, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5icz Vloženo 29. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2009 Ja kdyz prezul z letnich 17ek (sire 225, 23kg) na zimni 16ky (sire 205, 19kg), tak jsem mel krasny pocit lehkosti pri seslapnuti plynu. Motor 1.8 TSI DSG. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 29. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 29. Říjen 2009 ja teraz planujem vymenit 17" Pallasy (225) za zimne 7,6 kg 15" (195), tak som zvedavyyy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 30. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2009 Uprimne ano, poznas to na 1,6 ,ale ja to zkousel na RSce a tam to opravdu nepoznas Rozdil poznas vzdy. A je jedno jestli ma auto 100 a nebo 300 koní... Fyzika pusobi porad stejne bez ohledu na vykon motoru A jinak rozdil v prumeru kola byt nemuze, takze teoreticky maximalku budou mit auta vzdy stejnou at jedes na 15" nebo 18" ale diky tomu ze 18" jsou sirsi, tak by to mohlo neco malo mohlo udelat a maximalka v primce by mela byt vetsi na uzsich 15" kolech Jinak na okruhu s tema RSkama si myslim ze ta ktera nela mensi kola (17") byla rychlejsi v casech na jedno kolo nez ta s 18" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 30. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 30. Říjen 2009 so vsetkymi tromi bodmi uplne suhlasim Juj, keby som niekde mohol zohnat nejaky test, kde sa to porovnava... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.