hamoun Posted February 15 Share Posted February 15 (edited) @dfga mam na nich 190tkm. a ver, ze se na vlnach nedohupuji .. ze neodskakuji na nerovnostech v zatackach ... proste fungujou uplne bez problemu. mel jsem auta, kde jsem tlumice menil po 100tkm. ale tohle je prozatim naprosto v pohode. nekomu vytecou, nekomu funguji. neni proste pravidlem, ze prestanou fungovat. jen R19. Edited February 15 by hamoun Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hamoun Posted March 10 Share Posted March 10 195 tkm ... prý naprosto bez problémů. co je nad 40 % je ok ... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dfga Posted March 11 Share Posted March 11 Podla mna si si zvykol, nove funguje urcite inac. 195 000km je na DCC klinicka smrt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hamoun Posted March 11 Share Posted March 11 předni levý ma 120tkm méně. Evidentně to moc velký rozdíl není ... testovací zatáčku na mostovém spoji a se zhupem dám pořád ve 180 ... neuskočí, drží. žádný problém. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dfga Posted March 18 Share Posted March 18 Kukam, ze mas TSI, lahky motor, to moze byt dovod, ze to tolko drzi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hamoun Posted March 18 Share Posted March 18 (edited) myslim, ze kdyz tam sedim ja, je vliv rozdilu hmotnosti jednotlivých motoru na tlumice zcela irelevantni 😂 to, ze umrou všechny brzy, je proste mýtus a je to dano několika medializovanymi pripady. Edited March 18 by hamoun Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dfga Posted March 18 Share Posted March 18 Neviem ci bola aj nejaka zmena vo vyrobe, mas 2019. 2015 2016 tiekli aj po 50tis km. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bigbore Posted March 19 Share Posted March 19 Nie je to mytus je to proste hnoj netreba to obhajovat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VeteranChild Posted March 19 Share Posted March 19 I když DCC asi nejsou nejpovedenější tlumiče, jejich výdrž může být stejně dost individuální. Bude hodně záležet na kvalitě cest, kde se dané auto provozuje, ale i jak s ním dotyčný jezdí. Stejnou značku Monroe používá i můj model od jiné automobilky a výdrž se tam taky dokáže hodně lišit. Jsou takoví, co je měnili ještě před 100k, ale vím i o případech, kde původní vydržely třeba 280k km. Dovolím si tvrdit, že u S3 to bude úplně stejné a nedivil bych se ani vysokému nájezdu s těmito tlumiči. A jak už tady taky několikrát padlo, orosený tlumič nemusí být hned špatný. Jak už to bouchá, je to něco jiného. Tím se nechci zastávat něčeho, co je po 50k na výměnu. Je potřeba to ale brát objektivně a uznat, že to není pravidlo. V komentářích, že je to k ničemu nebo dokonce "hnůj", moc velký přínos nevidím... 🤔 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hornicka_ab Posted April 3 Share Posted April 3 Procetl jsem celou diskusi a diky za nazory. Jsem spotrebitel lama / proste bezny uzivatel. Uvazuji o koupi Superb Scout 2.0 147 kW / 2021 a shrnu jen, jestli jsem to pochopil spravne: DCC tlumice lze nahradit beznymi, je treba pocitat s moznou upravou v ramci software ridici jednotky (neberte me prosim za slovo). Proste je to mozne, neni to zadna "cunarna", vse bude fungovat jak ma, samozrejme mimo moznosti volby nastaveni tlumicu. To, ze by to mnozi z Vas neudelali, prosim neresme 🙂 MONROE C1521S a MONROE C2516S jsou sice druhovyroba, ale take Monreo je take vyrobce originalnich dilu, ktere Skoda do Superbu dava a daji se bez problemu pouzit jako alternativa k originalni verzi a lze v urcitych pripadech pocitat s kalibraci nebo software nastavenim Je to tak, prosim? Diky za pripadne odpovedi! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
denial Posted April 3 Share Posted April 3 https://www.autowerks.cz/cs/skoda/karoq-1-nu7-2017/st-suspensions-dcc-cancellation-kit-skoda-kodiaq-karoq-superb-octavia-3-46083.html 360 eur za "odkodovanie" dcc ? a nebude to robit ziadne problemy? aky je rozdiel medzi monroe prvovyrobou a druhovyrobou okrem ceny a nalepky, ziadny dalsi? monroe dcc 130 / 145 eur = 550 na auto monroe obyc 45 / 60 eur = 210 na auto + 360 cancellation = 570 eur ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dfga Posted April 16 Share Posted April 16 Za mna radsej behaj na vybitych DCC jak tam dat nejake univerzalne obycajne tlmice a bude to trieskat jak octavia s jednoduchou napravou vzadu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.