Jump to content

Dynamic Chassis Control (DCC)


kokta7

Recommended Posts

@dfga mam na nich 190tkm. a ver, ze se na vlnach nedohupuji .. ze neodskakuji na nerovnostech v zatackach ... proste fungujou uplne bez problemu.

mel jsem auta, kde jsem tlumice menil po 100tkm. ale tohle je prozatim naprosto v pohode. 

nekomu vytecou, nekomu funguji. neni proste pravidlem, ze prestanou fungovat. jen R19. 

Edited by hamoun
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

předni levý ma 120tkm méně. Evidentně to moc velký rozdíl není ...

testovací zatáčku na mostovém spoji a se zhupem dám pořád ve 180 ... neuskočí, drží. žádný problém. 

 

Link to comment
Share on other sites

myslim, ze kdyz tam sedim ja, je vliv rozdilu hmotnosti jednotlivých motoru na tlumice zcela irelevantni 😂

to, ze umrou všechny brzy, je proste mýtus a je to dano několika medializovanymi pripady.

Edited by hamoun
Link to comment
Share on other sites

I když DCC asi nejsou nejpovedenější tlumiče, jejich výdrž může být stejně dost individuální.

Bude hodně záležet na kvalitě cest, kde se dané auto provozuje, ale i jak s ním dotyčný jezdí.

Stejnou značku Monroe používá i můj model od jiné automobilky a výdrž se tam taky dokáže hodně lišit.

Jsou takoví, co je měnili ještě před 100k, ale vím i o případech, kde původní vydržely třeba 280k km.

Dovolím si tvrdit, že u S3 to bude úplně stejné a nedivil bych se ani vysokému nájezdu s těmito tlumiči.

A jak už tady taky několikrát padlo, orosený tlumič nemusí být hned špatný. Jak už to bouchá, je to něco jiného.

Tím se nechci zastávat něčeho, co je po 50k na výměnu. Je potřeba to ale brát objektivně a uznat, že to není pravidlo.

V komentářích, že je to k ničemu nebo dokonce "hnůj", moc velký přínos nevidím... 🤔

  • Pozitivní 3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Procetl jsem celou diskusi a diky za nazory. Jsem spotrebitel lama / proste bezny uzivatel. Uvazuji o koupi Superb Scout 2.0 147 kW / 2021 a shrnu jen, jestli jsem to pochopil spravne:

  • DCC tlumice lze nahradit beznymi, je treba pocitat s moznou upravou v ramci software ridici jednotky (neberte me prosim za slovo). Proste je to mozne, neni to zadna "cunarna", vse bude fungovat jak ma, samozrejme mimo moznosti volby nastaveni tlumicu. To, ze by to mnozi z Vas neudelali, prosim neresme 🙂
  • MONROE C1521S a MONROE C2516S jsou sice druhovyroba, ale take Monreo je take vyrobce originalnich dilu, ktere Skoda do Superbu dava a daji se bez problemu pouzit jako alternativa k originalni verzi a lze v urcitych pripadech pocitat s kalibraci nebo software nastavenim

Je to tak, prosim? Diky za pripadne odpovedi!

 

Link to comment
Share on other sites

https://www.autowerks.cz/cs/skoda/karoq-1-nu7-2017/st-suspensions-dcc-cancellation-kit-skoda-kodiaq-karoq-superb-octavia-3-46083.html

360 eur za "odkodovanie" dcc ? a nebude to robit ziadne problemy?

 

aky je rozdiel medzi monroe prvovyrobou a druhovyrobou okrem ceny a nalepky, ziadny dalsi?

 

monroe dcc 130 / 145 eur = 550 na auto

monroe obyc 45 / 60 eur = 210 na auto + 360 cancellation = 570 eur ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...