kokta7 Posted April 29, 2015 Share Posted April 29, 2015 ŠKODA Superb je prvním modelem, který je vybaven adaptivním podvozkem DCC se systémem Driving Mode Select. DCC řidiči umožňuje přizpůsobit si jízdní vlastnosti vozidla svým osobním preferencím díky výběru mezi režimy Normal, Sport, individual a Comfort. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KarelM Posted May 5, 2015 Share Posted May 5, 2015 Má smysl připlácet dalších 20 tis.? Dá se to přepínat jednoduše při jízdě? Nemyslím přes menu a maxidot, ale nějakým tlačítkem? A konečně - je to užitečné i pro manuální převodovku? Dík za názory. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piista Posted May 5, 2015 Share Posted May 5, 2015 Nevim jestli se to da prepinat tlacitkem, ale myslim ze na stredove konzole to tlacitko je (sam nemam zkusenost). Ohledne jestli to za to stoji je tezko rict, protoze bez realneho odzkouseni to nejde hodnotit - max zkusenosti z jinych vozu, ale to take neni prukazne. Jinak mrkni na jiz zrovna vydane recenze na webu (auto.cz atd; zrovna auto.cz to docela chvali - zalezi jestli tomu veris nebo ne) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kokta7 Posted May 5, 2015 Author Share Posted May 5, 2015 (edited) tím tlačítkem mode a volba se ti zobrazuje na rádiu. Edited May 5, 2015 by kokta7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KarelM Posted May 6, 2015 Share Posted May 6, 2015 (edited) Dík za radu, dá se někde stáhnout kompletní návod k SIII? Vídím, že jsi mi poslal screen jednoho listu... Edited May 6, 2015 by Pawouk Odstraněna citace. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piista Posted May 6, 2015 Share Posted May 6, 2015 Zkus http://cs.skoda-auto.com/mini-apps/owners-manuals/pages/superb.aspx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KarelM Posted May 6, 2015 Share Posted May 6, 2015 (edited) Dík Edited May 6, 2015 by Pawouk Necituj přímo předcházející příspěvek - porušuješ tím pravidla fora! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KarelM Posted May 12, 2015 Share Posted May 12, 2015 Někde jsem se dočetl, že SIII s podvozkem DCC má sníženou světlost vozu o 15 mm. Prý kvůli sport. pružinám. Skutečně je to tak? Rozdíl 15 mm může hrát dost podstatnou roli v zimě při neudržovaných cestách. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piista Posted May 13, 2015 Share Posted May 13, 2015 To se mi nejak nezda. DCC je o nastavovani tlumicu... Mozna to bylo mysleno tak, ze kdyz mas DCC tak nemuzes mit sportovni podvozek, kde je svetla vyska nizzsi o 15 mm. A plati to i obracene, kdyz das sportovni podvozek nemuzes vybrat pak DCC. To mi dava vetsi smysl (jeste jsem ted projel konfigurator a je to tak). Kdyztak hod odkaz na to kde jsi to cetl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KarelM Posted May 13, 2015 Share Posted May 13, 2015 Odkaz hledám, ale i v "owners manual" pro SIII jsou na s. 233 uvedeny hodnoty světlé výšky pro: normální vůz 149 mm vozidlo s paketem pro špatné cesty 164 mm vozidlo s DCC 139 mm vozidlo s paketem Sport 134 mm Takže oproti základní verzi je to snížení "jen" o 10 mm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piista Posted May 14, 2015 Share Posted May 14, 2015 Super, tim padem je jasno:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piista Posted July 5, 2015 Share Posted July 5, 2015 (edited) V manualu je zajimava vec, vozidla s DCC maji predni najezdovy uhel nizsi nez standardne vybavena - coz je logicke, ovsem zadni najezdovy uhel je vetsi, i kdyz o velice malo. To uz mi nejak nesedi - uz i vzhledem k tomu ze svetla vyska DCC vs standard je o 10 mm nizsi. Vedel by mi to nekdo vysvetlit? Diky Muze to byt schvalne ze zadek s DCC je trochu vysse a predek nize? Najezdove uhly pro liftback: Edited July 5, 2015 by Piista Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piista Posted July 5, 2015 Share Posted July 5, 2015 Rozvor je prave vzdy stejny... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plzeňáček Posted September 20, 2015 Share Posted September 20, 2015 Tuší někdo cenu tlumičů pro DCC a jejich životnost? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
homy Posted October 26, 2015 Share Posted October 26, 2015 nevím jak u VW, ale Volvo má životnost něco kolem 200 tisíc km. Výhoda tam byla, že se dali dát jako náhrada normální tlumiče:-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prochaine Posted October 30, 2015 Share Posted October 30, 2015 Spíš jaká je cena? Nevíte někdo z Etky? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted October 31, 2015 Share Posted October 31, 2015 Bohužel, ceny pro SIII tam nemám. Ale na předchozího Passata stojí přední 8700 a zadní 9700. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plzeňáček Posted October 31, 2015 Share Posted October 31, 2015 jeden nebo oba? :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted October 31, 2015 Share Posted October 31, 2015 Jeden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prochaine Posted October 31, 2015 Share Posted October 31, 2015 To je nějak moc, ne? Kolik stojí běžný tlumič? Co druhovýroba? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted October 31, 2015 Share Posted October 31, 2015 U stejného MR2012 běžný tlumič - přední cca 4000 a zadní 3600. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
homy Posted November 21, 2015 Share Posted November 21, 2015 Ja jezdím na normál nebo individual Raději než DCC bych doporučil nezávisle topení Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KarelM Posted November 21, 2015 Share Posted November 21, 2015 ... no a jak máš nastavený individual? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hezoun Posted December 13, 2015 Share Posted December 13, 2015 Jj, jak mate nastaneve dcc? Chapu, ze kazdy bude mit sve preference, taky ovlivnuje provoz, rozmer pneu atd., ale prece... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
homy Posted December 18, 2015 Share Posted December 18, 2015 Normal na 18 i 19. Na 19 mi přijde lepší, na 18 dost komfortní Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.