slafko84 Vloženo 17. Duben 2006 Sdílet Vloženo 17. Duben 2006 Mam v plane si kupit jazdenu octavku 1.8T ale nemam vobec ziadne skusenosti s tymto motorom a preto sa obraciam na vas- kto ma skusenosti napiste ci je kazova alebo tak. uz vopred dakujem a ostavam s pozdravom! P.S.: super stranka- len tak dalej slafko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tesna Vloženo 18. Duben 2006 Sdílet Vloženo 18. Duben 2006 Absolutně super agilní motor s vysokým potenciálem pro úpravy. Dle mých zkušeností velmi spolehlivý, abnormálně tichý a při "normálním" zacházení se slušnou spotřebou. Použitelný jak pro klidné rodinné, tak i sportovní svezení. Když jsem kupoval, věděl jsem proč a dodnes jsem ani chvilku nezalitoval Doporučuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slafko84 Vloženo 18. Duben 2006 Autor Sdílet Vloženo 18. Duben 2006 dakujem za odporucenie! este som sa chcel opytat ci si si kupil tu oktavku novu alebo uz jazdenu- ja by som si kupil jazdenu s okolo 40-70 tisic km najazdenych- ked neviem ako na tom jazdil predchodca- co myslis- ci to je jedno,nebudem mat ziadne problemy? dik slafko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fugenbunt Vloženo 18. Duben 2006 Sdílet Vloženo 18. Duben 2006 Spíš záleží na tom jak jí chceš starou. Km už jsou u tohohle auta relativní, hodně záleží kde a jak byli naježděný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BENY Vloženo 18. Duben 2006 Sdílet Vloženo 18. Duben 2006 Absolutně super agilní motor s vysokým potenciálem pro úpravy. Dle mých zkušeností velmi spolehlivý, abnormálně tichý a při "normálním" zacházení se slušnou spotřebou. Použitelný jak pro klidné rodinné, tak i sportovní svezení. Když jsem kupoval, věděl jsem proč a dodnes jsem ani chvilku nezalitoval Doporučuji. souhlas teda mi si pricmrndavame no jo holt 1.8T to je jina sorta nez nafto zrouti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host doktor plyn Vloženo 18. Duben 2006 Sdílet Vloženo 18. Duben 2006 Mám na 1,8 turbo 20v perfektní sadu na plyn od Vialle .Vtřikování kapalné fáze LPG má dokonce malinko větší výkon na plyn než na benzín a spotřeba je ca o 1,5 l větší bohužel sada stojí 42 000 kč,ale je to naprosto spolehlivá záležitost proti jiným plynům kdo má zájem at se ozve tady na servru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fugenbunt Vloženo 18. Duben 2006 Sdílet Vloženo 18. Duben 2006 No nevim, mě připadá plyn do 1,8T jako pekna blbost.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slafko84 Vloženo 18. Duben 2006 Autor Sdílet Vloženo 18. Duben 2006 este mala otazocka - RS (180k) alebo 1.8 T ? mam obidve ponuky ale neviem sa rozhodnut- mam taky pocit ze RS s 85 000 km na tachometri ma uz dost a nastanu tie vsetky neprijemne a drahe opravy a vymeny- alebo ma vyvedte z omylu. Mam v ponuke: 1.8 T Elegance 01/2001 s 60 000 km za 9 500 eur 1.8 RS 09/2001 s 85 000 km za 9 950 eur poradte co je lepsie dakujem slafko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jendaRS Vloženo 18. Duben 2006 Sdílet Vloženo 18. Duben 2006 Neboj se toho RSa ale zalezi v jakym je celkove stavu pocet km je opravdu relativni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fugenbunt Vloženo 18. Duben 2006 Sdílet Vloženo 18. Duben 2006 No nevim, i když 60 000km, ale zdá se mi to kapku drahý, teda nevim za kolik máš Euro. A co to má všechno za výbavu. Musíš rozmyslet co užiješ a co ne, a jak si představuješ že s tim budeš jezdit, jestli pohodu nebo heen heeen. Jinak, ta s tema 60 000km, muze bejt pred 60 000 prohlídkou takže ještě počítej, tak 5000 kč /ve škodovce cca 12 000kč/ , na všechny filtry, olej, svíčky, koukni se jak vypadaj destičky, aby si všechno nemusel hned měnit. Postupem času tě to čeká stejně ale bude to postupně.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Killingman Vloženo 18. Duben 2006 Sdílet Vloženo 18. Duben 2006 Motor je v RS a 1.8T uplne stejnej, ja jsem sel do 1.8T protoze 4x4 se jako RS nedela, pokud chces dvoukolak, koupil bych na tvym miste radsi RS - zda se mi hezci a ma jinak odstupnovanou prevodovku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tesna Vloženo 21. Duben 2006 Sdílet Vloženo 21. Duben 2006 Nájezd nějakých 80tkm je pro tento motor "směšný". Ve firmě jsme měli turbínu, která se při brutálním zacházení (plně naložená, plyn většinou na podlaze, i za studena, v Německu pokud možno maximálka) a minimálním servise "vysypala" někdy při 220 tkm. Po opravě jezdí dodnes a má natočeno řádově 400 tkm. Když jsem nechal motor upravovat a tázal jsem se na životnost, tak mi bylo řečeno, že jednoznačně záleží na způsobu jízdy, jako u každého motoru. Podstatné je motor nechat pořádně zahřát, než dáš plný kotel, a pak dávat pozor na dochlazení turba, když tomu dáš záhul. Výhodou tohoto motoru je právě pružnost, protože pokud nechceš, nemušíš ho honit. Můžeš jet 80 na II., nebo v pohodě na V. 1.8T vs. RS: Tady bych to hodnotil ze dvou hledisek - podle aktuální ceny a podle toho, jaký výkon od auta požaduješ. Pokud uvažuješ o čipu, tak obě verze dostaneš na stejný výkon. Já jsem tehdy z cenových důvodů dal přednost nenápadné 1.8T, která je po čipu a montáži sportovních tlumičů (které jsou sice o něco dražší než seriovky, ale ty stejně musíš dřív nebo později vyměnit) na úrovni čiplého RSa, pouze to nikdo z okolojedoucích nečeká. P.S.: Včera jsem absolvoval 1000 km s TDi, ještě teď mi brní hlava Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slafko84 Vloženo 21. Duben 2006 Autor Sdílet Vloženo 21. Duben 2006 takze hovoris ze s tou turbinou nie su problemy- ja som len mal strach ze ked si kupim s turbinou tak sa mi hned pokazi alebo ze ju budem musiet vymenit a tak-a to je dost drahy spas. a co hovorite na tie ceny co som uviedol vyssie- su dobre ci sa da pozhanat aj lepsie za tu cenu?v cesku myslim alebo tak. ja pocumujem po autach tu v nemecku lebo som momentalne v mnichove. tak zatial a dik za odpovede, super ze som nasiel tuto stranku slafko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Killingman Vloženo 21. Duben 2006 Sdílet Vloženo 21. Duben 2006 Co se týká cen, podívej se na annonci - když Martin RS koupil celej motor 1.8T včetně intercooleru, turba, palubovky, převodovky, nalítáno 5000km a já nevím co všechno kolem 30.000 Kč, co bys chtěl proboha? :-))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dragonetti Vloženo 23. Duben 2006 Sdílet Vloženo 23. Duben 2006 Jak bylo jiz receno rozhodne premyslej o te RS,ale da se sehnat 1.8T WR (jeste silnjsi jak RS),ale musis hledat. Tyhle motory 1.8T jsou opravdu drzaky.Ja si 1.8T kupoval jetou a mela nalitano cca 90tis. Udelal jsem ty zaklasni vymeny (svicky,rozvodak,olej,filtry atd.) a jinak zadnej problem s Octou nemam a to ji obcas i pekne nalozim.Tenhle motor ma dobrej zaklad pro pozdejsi sportovni upravy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RedBull Vloženo 23. Duben 2006 Sdílet Vloženo 23. Duben 2006 Máme tento motor 1,8 T s výkonem 270 koní v AUDI TT quatro a je to mazec. Jak už tady někdo říkal, můžeš s tím jet na 6 70 i na 6 240. Má slušný zátah a při normální jízdě jedeš tak za 9 litrů. Když se chceš opravdu svést, počítej i s 20 litry 100 oktanového benzínu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.