Přejít na obsah

skusenosti s octaviou 1.8Turbo


slafko84

Doporučené příspěvky

Absolutně super agilní motor s vysokým potenciálem pro úpravy. Dle mých zkušeností velmi spolehlivý, abnormálně tichý a při "normálním" zacházení se slušnou spotřebou. Použitelný jak pro klidné rodinné, tak i sportovní svezení. Když jsem kupoval, věděl jsem proč a dodnes jsem ani chvilku nezalitoval :) Doporučuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dakujem za odporucenie!

este som sa chcel opytat ci si si kupil tu oktavku novu alebo uz jazdenu- ja by som si kupil jazdenu s okolo 40-70 tisic km najazdenych- ked neviem ako na tom jazdil predchodca- co myslis- ci to je jedno,nebudem mat ziadne problemy?

dik

slafko

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Absolutně super agilní motor s vysokým potenciálem pro úpravy. Dle mých zkušeností velmi spolehlivý, abnormálně tichý a při "normálním" zacházení se slušnou spotřebou. Použitelný jak pro klidné rodinné, tak i sportovní svezení. Když jsem kupoval, věděl jsem proč a dodnes jsem ani chvilku nezalitoval :) Doporučuji.

souhlas -_- teda mi si pricmrndavame :D no jo holt 1.8T to je jina sorta nez nafto zrouti

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Host doktor plyn

Mám na 1,8 turbo 20v perfektní sadu na plyn od Vialle .Vtřikování kapalné fáze LPG má dokonce malinko větší výkon na plyn než na benzín a spotřeba je ca o 1,5 l větší bohužel sada stojí 42 000 kč,ale je to naprosto spolehlivá záležitost proti jiným plynům kdo má zájem at se ozve tady na servru

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

este mala otazocka - RS (180k) alebo 1.8 T ? mam obidve ponuky ale neviem sa rozhodnut- mam taky pocit ze RS s 85 000 km na tachometri ma uz dost a nastanu tie vsetky neprijemne a drahe opravy a vymeny- alebo ma vyvedte z omylu.

Mam v ponuke: 1.8 T Elegance 01/2001 s 60 000 km za 9 500 eur

1.8 RS 09/2001 s 85 000 km za 9 950 eur

poradte co je lepsie

dakujem

slafko

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nevim, i když 60 000km, ale zdá se mi to kapku drahý, teda nevim za kolik máš Euro.:) A co to má všechno za výbavu. Musíš rozmyslet co užiješ a co ne, a jak si představuješ že s tim budeš jezdit, jestli pohodu nebo heen heeen.:) Jinak, ta s tema 60 000km, muze bejt pred 60 000 prohlídkou takže ještě počítej, tak 5000 kč /ve škodovce cca 12 000kč/ , na všechny filtry, olej, svíčky, koukni se jak vypadaj destičky, aby si všechno nemusel hned měnit. Postupem času tě to čeká stejně ale bude to postupně....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nájezd nějakých 80tkm je pro tento motor "směšný". Ve firmě jsme měli turbínu, která se při brutálním zacházení (plně naložená, plyn většinou na podlaze, i za studena, v Německu pokud možno maximálka) a minimálním servise "vysypala" někdy při 220 tkm. Po opravě jezdí dodnes a má natočeno řádově 400 tkm. Když jsem nechal motor upravovat a tázal jsem se na životnost, tak mi bylo řečeno, že jednoznačně záleží na způsobu jízdy, jako u každého motoru. Podstatné je motor nechat pořádně zahřát, než dáš plný kotel, a pak dávat pozor na dochlazení turba, když tomu dáš záhul.

Výhodou tohoto motoru je právě pružnost, protože pokud nechceš, nemušíš ho honit. Můžeš jet 80 na II., nebo v pohodě na V.

1.8T vs. RS: Tady bych to hodnotil ze dvou hledisek - podle aktuální ceny a podle toho, jaký výkon od auta požaduješ. Pokud uvažuješ o čipu, tak obě verze dostaneš na stejný výkon. Já jsem tehdy z cenových důvodů dal přednost nenápadné 1.8T, která je po čipu a montáži sportovních tlumičů (které jsou sice o něco dražší než seriovky, ale ty stejně musíš dřív nebo později vyměnit) na úrovni čiplého RSa, pouze to nikdo z okolojedoucích nečeká.

P.S.: Včera jsem absolvoval 1000 km s TDi, ještě teď mi brní hlava :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takze hovoris ze s tou turbinou nie su problemy- ja som len mal strach ze ked si kupim s turbinou tak sa mi hned pokazi alebo ze ju budem musiet vymenit a tak-a to je dost drahy spas. a co hovorite na tie ceny co som uviedol vyssie- su dobre ci sa da pozhanat aj lepsie za tu cenu?v cesku myslim alebo tak. ja pocumujem po autach tu v nemecku lebo som momentalne v mnichove.

tak zatial a dik za odpovede, super ze som nasiel tuto stranku

slafko

post-30-1145630748.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak bylo jiz receno rozhodne premyslej o te RS,ale da se sehnat 1.8T WR (jeste silnjsi jak RS),ale musis hledat. Tyhle motory 1.8T jsou opravdu drzaky.Ja si 1.8T kupoval jetou a mela nalitano cca 90tis. Udelal jsem ty zaklasni vymeny (svicky,rozvodak,olej,filtry atd.) a jinak zadnej problem s Octou nemam a to ji obcas i pekne nalozim.Tenhle motor ma dobrej zaklad pro pozdejsi sportovni upravy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máme tento motor 1,8 T s výkonem 270 koní v AUDI TT quatro a je to mazec. Jak už tady někdo říkal, můžeš s tím jet na 6 70 i na 6 240. Má slušný zátah a při normální jízdě jedeš tak za 9 litrů. Když se chceš opravdu svést, počítej i s 20 litry 100 oktanového benzínu....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...