Pawel51 Vloženo 30. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2009 Ahoj potřeboval bych porafit, mám motor 2.0TDi 103kW r.v.2005 DSG najeto 81000km. Dneska při nastartování mi při zařazení na D a sešlápnutí plynu začal motor vibrovat a dělalo to celou cestu do práce při každém sešlápnutí plynu to stejné - vibrace. Při volnoběhu nebo nesešlápnutém plynu vše tak jak má být. Nemáte někdo podobnou zkušenost? Díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 30. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2009 Rozhozený setrvačník. DSG to mají často, protože podtáčejí motor a setrvačník se rozhodí. Pohledej, je toho zde dost... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawel51 Vloženo 30. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 30. Říjen 2009 Ok, díky zkusím pohledat, ale můžeš mi říct jen ve zkratce, co by to pro mě znamenalo. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 30. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2009 Tedy jestli to je ono (což si myslím že je) tak docela dost peněz (a to není za montáž): http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/03g1...-octavia-2.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawel51 Vloženo 30. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 30. Říjen 2009 je to dost peněz, no uvidím co za tím bude, asi navštívím servis a tam to snad rozlousknou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sector Vloženo 30. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2009 Ja som zotrvacnik menil, ale priznaky co opisujes mi nejako velmi na "vysypany" zotrvacnik nesedia. DSG ma tendenciu radit do nizkych otacok (co ma hneva, neda sa to nejako SW upravit pani?) a zotrvacnik viac trpi. Preto ludom s DSG odchadza castejsie ako tym co maju manual. "Rosypany" zotrvacnik sa prejavuje hlavne na volnobehu, popri zvuku motora pocut take kovove "mlatenie" a na aute citit dost citelne vibracie. Po zaradeni D vibracie prestali, a pocas jazdy som vibracie necitil. Da sa s tym relativne fungovat a nie je to vec, co by sa stala zo dna na den. Netvrdim, ze problem co opisujes nemoze nejako suvisiet so zotrvacnikom, ale popisane priznaky nesedia na typicky problem, ktory postihuje zotrvacniky pri 2.0 TDI, specialne s DSG prevodovkami. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawel51 Vloženo 30. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 30. Říjen 2009 Díky za vaše názory, ale ještě svůj problém upřesním. Teď odpoledne jsem si řekl, že to vyzkouším, nastartuju, zařadím R a couvám, při sešlápnutém plynu vibrace a jak kdyby se autu nechtělo jet, ale relativně v pohodě jsem vycouval, pak zařadím D a jedu, kolem 1700-2000 ot. motor opět vibrace jak blázen a při přidání plynu kolem zmíněných otáček se vibrace jen zvyšovaly. Pro jistotu jsem si přeřadil na sekvenci, přijedu dmů, při poloze páky na N podstatně vyšší vibrace než při zařazení na D nebo R. Pak vypnu motor, opět se vrátím k auta tak po 3 minutách, nastartuju a všechno klape jak má zkouším přidat pořádně plyn řadit, no prostě všechno a nic. Nicméně předpokládám, že jak auto vychládne tak za studena se objeví ten stejný problém. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radhola Vloženo 30. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2009 Ja som zotrvacnik menil, ale priznaky co opisujes mi nejako velmi na "vysypany" zotrvacnik nesedia. DSG ma tendenciu radit do nizkych otacok (co ma hneva, neda sa to nejako SW upravit pani?) a zotrvacnik viac trpi. Preto ludom s DSG odchadza castejsie ako tym co maju manual. "Rosypany" zotrvacnik sa prejavuje hlavne na volnobehu, popri zvuku motora pocut take kovove "mlatenie" a na aute citit dost citelne vibracie. Po zaradeni D vibracie prestali, a pocas jazdy som vibracie necitil. Da sa s tym relativne fungovat a nie je to vec, co by sa stala zo dna na den. Netvrdim, ze problem co opisujes nemoze nejako suvisiet so zotrvacnikom, ale popisane priznaky nesedia na typicky problem, ktory postihuje zotrvacniky pri 2.0 TDI, specialne s DSG prevodovkami. Chci se jen zeptat jak se může chovat špatný setrvák při prvním studeném startu,mám pocit podle všich reakcí,že bych to mohl mít taky chycené. Je nějaký způsob jak jednoznačně potvrdit vadu setrváku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fanny84 Vloženo 24. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2010 Chtěl jsem se zeptat, je možné jezdit s rozhozeným setrvačníkem? Nebude to škodit DSG převodovce? Teď totiž nejsou finance ,ale až budou, hned to půjde vyměnit. Děkuji za rady, tipy...triky ;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JeniCZek007 Vloženo 12. Září 2010 Sdílet Vloženo 12. Září 2010 Ahoj. Mám 2.0TDI 125kw s manuální převodovkou. Najeto 88 tisíc. Mám podobný problém. Při studeném motoru na 1. a 2. rychlostní stupeň v malých otáčkách motor cuká. Když dam 3ku, tak nic. Po zahřátí je vše OK. Setrvačník byl měněn v 81 tisících. Odporoučel se. Nevíte, co by to mohlo být? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.