Mischo77 Vloženo 31. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2009 Najpr vam predstavím klienta do vašej ordinácie : 1.2 HTP 47 kW AZQ mr04 najazdene cca 105.000 Km taka vec je ze sa mi dost zdvyhla spotreba ale aj ZVYSIL VYKON citelne,,,, Rozhodol som sa po veelmi dlhej dobe vymenit vzduchovy filter.... bol hrozne zasrany, tak som vycistil skrtiacu klapku ktora bola celaa komplet od sazde.... to sacie potrubie pod nou som moc nevedel...a moze sa stat ze mi spadlo coto bordelu do tej medenej rurky ktora ide zo spodnej ceasti sktriacej klapky... Tu rurku som demontoval, a rozhodol sa ze ju vyberiem a vycistim.... no nejak som sa k tomu nedopracoval koli zlemu pristupu.. ODPAJAL SOM SKTIACU KLAPKU a LAMBDA SONDU od kabelaze... ....moze to byt tym ? auto som nemal na VAG. kde je problem ??? ale auto taha perfektne... inak sviecky su tam od kúpy a aj palivovy filter.... uz asi treba menit ze ? len nevem ci ten filter je aj s regulatorom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 31. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2009 A olej a olejovy filter si menil niekedy!!!!! Sviecky aj palivovy filter vymen!!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 31. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2009 Na palivový filtr bych se vykašlal, dokud nezlobí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cartmanko Vloženo 31. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2009 co to znamena vysoka spotreba? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mischo77 Vloženo 31. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 31. Říjen 2009 vysoka spotreba znamena vela penazi nechaných na pumpe proste neprirodzený narast spotreby pri zachovani stejnych jazdnych podmienok a jazdneho stylu .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CarL33N0 Vloženo 31. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2009 Počkej jak to myslíš žes odpájel lamdu a škrtící klapku? to je nemáš přípojený vůbec? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HTP 12V Vloženo 1. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2009 (editace) vysoka spotreba znamena vela penazi nechaných na pumpe proste neprirodzený narast spotreby pri zachovani stejnych jazdnych podmienok a jazdneho stylu .... to je odpověď jak od politika, hromada řečí, ale h....o se dozvíme Editováno: 1. Listopad 2009, autor: HTP 12V Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 1. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2009 Co je todle za tema? Jestli se chceš něco dozvědět tak sem napiš nějaký informace. A co je to za blbost že si odpojil klapku a lambdu? To by ti snad ani nejelo. A kdyby ano musel by si nechat klapku pořád otevřenou a nefunguje ti regulace směsi. Každopádně by ti na budíkách svitil motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mischo77 Vloženo 1. Listopad 2009 Autor Sdílet Vloženo 1. Listopad 2009 ...este raz Klapku som odpajal len pocas cistenia v garazi.... preto lebo niektori tu na foru vravite ze po odpojeni je nutne ju nastavit potom VAG-om taktiez aj lambdu som odpojil len pocas prace v garazi... a tiez tu ludia spominali ze to sa nema moc odpajat a vraj potom treba secko skontrolovat VAG-om. Spotreba je priemerna cca 10 L na 100Km pricom doteraz bola 6 L Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 1. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2009 A teraz nam prezrad preco si sa v tom rypal????? DOVOD???? Po opravach tvojich si to dal na VAG???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 1. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2009 Jo tak no to je ta slovenstina ... formulace "odpajal som" jsem si představil jak tam něco letujes ... mas v jednotce nejaky chyby? obcas se stava ze kdyz to promazes smaznes i adaptacni hodnoty jednotky a nez se to zase vsechno nastavi muzes mit zpocatku vyssi sportebu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mischo77 Vloženo 1. Listopad 2009 Autor Sdílet Vloženo 1. Listopad 2009 Nedaval som to na VAG... ja sa pytam kde mam teoreticky hladat chybu... a rozoberane to bolo preto lebo to sacie potrubie bolo elee brutal špinavé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 1. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2009 Daj si na VAGu urobiť základné nastavenie ŠK: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mischo77 Vloženo 2. Listopad 2009 Autor Sdílet Vloženo 2. Listopad 2009 môže mať tá škrtiaca klaúpka na svedomí vyššiu spotrebu a zároveňaj lepší výkon ???? samozrejme bez akýchkoľvek problémov čo sa týka jazdy štartovania.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 2. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2009 Ne, nemá, ona se nastvaí i sama, po zapnutí zapalování... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatoK Vloženo 29. leden 2010 Sdílet Vloženo 29. leden 2010 treba to dat na VAG... motor moze byt po nejakej chybe prehodeny na nudzovy rezim to sa = velka spotreba... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.